Isnin, 18 Februari 2013

PANASS!! Lagi Artis 'Gengster' Sertai Pas?!!



Pass ohh Pass.. tak sudah-sudah syok sendiri untuk sedapkan hati. Masalahnya apa yang mereka buat ni menyakitkan hati orang lain.

Contohnya macam yang terjadi pada pelakon Gangster Celop, Adam Corrie Lee yang dikatakan menyertai Pas. Bila ditanya pelakon terbabit, menafikan pembabitannya dengan Pas.

Sebelum ini, beberapa entri blog menyebarkan gambar pelakon berusia 45 tahun itu menghadiri sebuah ceramah di Taiping, Perak, minggu lalu.

“Saya bukan ahli Pas. Saya nak jelaskan di sini, saya bukan ahli mana-mana parti dan saya tak masuk parti Pas seperti yang didakwa.

“Bila masa saya menyertai parti politik? Saya tak nak terlibat dalam dunia politik. Saya memang tak tahu tentang politik, nak campur politik buat apa,” katanya kepada wartawan.

Menjelaskan tentang kehadirannya pada ceramah itu, Adam berkata, kehadirannya dan isteri hanya untuk mendengar kuliah Maghrib yang disampaikan Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din.

“Sebenarnya, saya tak tahu itu kawasan Pas dan saya tak tahu itu ceramah parti politik. Kalau saya tahu, memang sumpah saya tak sampai. Saya tak akan pergi. Memang tak ada kena-mengena saya dengan Pas. Saya hanya pergi untuk mendengar kuliah Maghrib sahaja.

“Secara jujurnya, saya pergi ke sana kerana ada Datuk Dr Haron Din. Beliau beri kuliah Maghrib. Pada masa sama, saya nak berubat juga. Jadi, saya dan isteri pergi sana memandangkan di Kuala Lumpur nak jumpa Datuk Haron Din susah. Kebetulan dia datang ke Taiping, jadi, saya pun pergi ke kuliah Maghrib itu,” katanya yang pulang ke Taiping untuk menyambut Tahun Baru Cina bersama keluarganya.

Sementara itu, Adam akui tidak mengenali Yang Dipertua Pas Taiping, Mohd Fakharuddin Abd Aziz yang sempat merakamkan gambar bersamanya pada malam itu.

“Kereta yang saya letakkan di hadapan kedai dia (Fakharuddin) telah dihalang oleh sebuah van. Jadi, saya tanya kenderaan itu milik siapa.

“Salah seorang pekerjanya rujuk YB sebagai pemiliknya. Saya pun pergi jumpa dia untuk minta alihkan van itu. Kebetulan memang ada jurugambar dan YB ajak ambil gambar. Selepas ambil gambar, baru saya diberitahu itu YDP Pas Taiping. Saya memang tak kenal siapa YDP Pas,” jelasnya yang akui terkejut selepas dimaklumkan tentang identiti Fakharuddin.

 McTheory:
Mangkuk ayun punya Pas!

4 ulasan:

Unknown berkata...

pas. parti apa saja.. muka xmalu

macgiver ll berkata...

mcm2 cara nak raih undi....usah kan artis...kalimah allah pun dorang sanggup gadaikan...

Tanpa Nama berkata...

Pah ni kalo deme menang anuwar mintak la habuan....jubor.

Tanpa Nama berkata...

wah...!! Artis yg ni kalau masuk PR...pasti anuswar suka kerana ada habuan untuk dia. Si Anuswar pasti bela dia cukup-cukup.