User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 18 Februari 2013

PANASS!! Muslimah Pas Menari Tarian Gangnam Sexy Stail!!


Tengok betui-betui gambar kat atas tu. Lambang parti mana bertempek kat atas pentas. Apakah persembahan ini menutup aurat seperti mana saranan Nik Aziz kepada PSY? Ini persembahan pentas tajaan Pas? wahh.. hebat, Pas sudah maju!

Walaupun Pas kata persembahan tu untuk bukan Islam tapi, Pas perlu ingat, dulu mereka selalu tuduh UMNO macam-macam.

Pas selalu kutuk kata UMNO tak Islam, tak peka pada Islam dan abaikan sensitiviti Islam. Tapi kali ni siapa yang buat? UMNO ka yang taja persembahan ni? he he..



Kalau Pas semua boleh, HALAL 100%

7 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

100 peratus halaaaaaaaaaaaalll!!

Tanpa Nama berkata...

Tuhan dah tunjukan tapi masih tak nampak kerana hati dah buta......... Berkawanla dengan setan inilah akibatnya.

Tanpa Nama berkata...

Daha lama dah dok perbodoh rakyat kini ada sumpah baiah pula, apa pemimpin depa buat kena ikut saja tak boleh bantah walaupaun gadai kalimah Allah, pemikiran penyokong dah diracun jadi taraf haiwan puak2 pas ni. Mereka tidak boleh berfikir dengan waras lagi, walaupun Allah memberi petunjuk satu demi satu kesesatan yang dilakukan pemimpin pas terutama nik aziz manusia maha penyesat dibumi Allah SWT.

Tanpa Nama berkata...

Betul apa yg dr fadilah ckp....tuhan akan tunjuk...doakn org k.o...last 2 depa ygm k.o...apa jd?

Tanpa Nama berkata...

Cik kak yg pakai tudung tu gumbira je nmpk.. Hahaha.. Terang2 dh pas d perguna utk dapig.. X sedar lg ke? Nik aziz x nak ckp apa2?? Klu psy yg jantan tu dia suruh ttp aurat.. Aku kena setuju dgn ronnie dapigs.. Pas n pkr r bunch of jokers.. Kah kah kahh

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah buta hati tu jgn la butakan mata sekali, cuba tengok betul2 majlis tu kan majlis sambutan tahun baru cina, takan org cina nak pakai baju kurung dan berpurdah masa nak sambut tahun baru cina, salah ke PAS nak anjurkan sambutan tahun baru cina utk kaum cina kat malaysia ni...?

Tanpa Nama berkata...

kpda tanpa nama bertarikh:19/2/2013, manusia kalau dah taksub susah nak diubah..masih ingatkah lagi..pas adakan solat hajat dan berdoa nak jahanamkan orang umno(orang kita juga islam) tapi tuhan tu maha besar dan adil, skarang allah terbalikkan kpd mereka orang2 pas,banyak perkara sekarang ni yang tak betul & tak baik timbul dari orang2 pas.. cermin lah diri dulu,betulkah aku kepada allah..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review