Khamis, 7 Februari 2013

PANASS!! Sesi Dialog Pas Bersama Penduduk Kampung Tiada Sambutan!! #TukarKedah


TMK kerap mendedahkan kemungkaran dan kedajalan "tangan-tangan ghaib" yang merosakan khazanah alam. Pada bulan lepas TMK menbongkarkan Skandal di mana sebuah Pejabat ADUN PAS menggantikan (Pejabat Tanah) mengutip wang dari pemohon Tanah Usaha. klik sini dengan kerjasama dari mangsa-mangsa penipuan tanah Gunung Inas satu sesi dialog telah anjurkan bersama penasihat undang-undang UMB.


Akibat dari pembongkaran tersebut, Kerajaan Regim PAS melalui Perbadanan Menteri Besar Kedah melantik Wiranda (M) Sdn. Bhd. sebagai perunding, bagi menjawab Isu Pembalakan dan Pejabat ADUN PAS Kupang mengambil wang dari Pengusaha Tanah gunung Inas.



Kononnya mereka cuba untuk cover balik majlis dialog tu dengan memanggil consultant yang baru dilantik setelah kes ini berlaku pada 3 tahun yang lepas.

Kiranya jika tak ada sesi dialog tu, sampai kiamatlah orang kampung sana dok tunggu geran mereka.


Tapi Mc diberitahu, dalam dewan yang besar tu. Hanya 23 orang saja hadir mendengar penjelasan dari pihak consultant tu. Tu pun termasuk pengawal peribadi Cikgu Joe, orang kanan Cikgu Joe, setiausaha CIkgu Joe, kaum kerabat cikgu Joe dan saudara mara Cikgu Joe.

Rasanya kalau tolak semua tu, orang kampung yang hadir tak sampai 10 orang kot. he he.. Isi penerangan tu biasa la, tak sudah-sudah dengan penafian.

Cakap banyak tak guna, kalau benar benda tu betul, kenapa selama 3 tahun ni, pihak consultant tak pernah hubungi langsung penduduk kampung.

Bila dah pecah tembelang macam ni, baru sibuk nak settle. Nampak sangat semua ini hanya penipuan dari Pas Kupang.

Dah la rembat tanah orang kampung, rembat duit pulak tu, apa nak jadi la dengan puak Pas ni. Pada yang tak pernah baca cerita orang kampung kena tipu dengan Pas Kupang, boleh klik SINI


McTheory:
nak cover apa lagi, tembelang dah pecah!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hey there are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own.
Do you need any coding knowledge to make your own blog?
Any help would be really appreciated!
Feel free to surf my webpage ; natural hemorrhoid treatment