User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 7 Februari 2013

PANASS!! Dr Asri SINIS Perli Gangnam Style Datang Malaysia!! #GangnamBNstyle



Dr Asri tahu ke tak si PSY tu datang Malaysia untuk apa. Siapa yang jemput PSY datang ke Malaysia? Bukan ke si PSY tu datang untuk memeriahkan rumah terbuka Gong Xi Fa Cai di Pulau Pinang. Gerakan Penang yang bertanggung jawab menjemputnya.

Bawa datang Malaysia bukan suruh si PSY tu buat konsert round 1 Malaysia. Dia hanya untuk meriahkan perayaan yang sememangnya untuk kaum cina. Jadi apa masalahnya?

Mc pun pelik bila seorang bijakpandai agama macam Dr Asri sengaja mencari salah kerajaan dalam hal PSY ni. Banyak lagi perkara yang boleh Dr Asri ni fikir, tapi dia tetap nak membantah apa saja kerajaan buat.

Kalau benar nak tegur salah kerajaan, tegur la sama adil. Bila Pakatan buat salah, dia hanya tengok dan berdiam diri. Bila kerajaan pusat salah, terus hentam tanpa henti. Itukah itu perlakuan seorang bijak pandai agama yang disegani?

Rasanya isu kalimah Allah, LGBT, pluralisme, sokong Israel lagi besar dari PSY datang Malaysia. Awat Dr Asri tak komen? Agak-agaknya dia sokong kot semua tu?


McTheory:
Makin sasau jauh Dr Asri ..

9 Komen Pembaca:

papa jahat berkata...

Ada harapan dpt jdi calon PAS 1 hari kelak.

Jim mim nun dal ro sin nga berkata...

Kami bukan Taliban, Sheikh!

...KUALA LUMPUR, 30 Okt – Ketua Pemuda PAS pusat Nasrudin Hassan menyelar bekas mufti Perlis Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang mengaitkan sayap itu dengan Taliban ekoran pendirian mereka membantah penganjuran konsert Elton John di Genting Highlands akhir bulan depan....

Sheikh, Pak Jae Sung tu straight bukan gay mcm Elton John yg Sheikh dok pertahan tu!

Jim mim nun dal ro sin nga berkata...

Bg yg bertongkat kini krn pernah jatuh kuda zaman muda2 dulu, mungkin boleh berlajar naik kuda gangnam style pulak...tkyah berkelubung sbb ni kuda jantan buke tino...!

Tanpa Nama berkata...

Ok la dr...mcm nie jer la..satu psy dtg utk raya cina dan utk meraikan raya depa.so xnampak apa salahnya..so xpayah nak bangkang sgt la.tlg la dr.jgn muzabzib..kalu Melayu pi join itu bab lain..lain la kalu psy mai utk raya aidilfitri..ya itu dr blh bantah dan sy berlapang dada sebab itu dlm konteks islam..apa jua konsert3 lain pon xblh..Boleh merosakan akhlak..dan Kira agak keras pernah dikeluarkan ustaz ilmu tgk bola kat stadium pon xblh sebab dah termasuk dlm Hal campurgaul dan laki dan pempuan serta byk lg sebabnya..tapi kalu nak kata pys dtg dlm ketegori demo Sama mcm yg puak2
PR itu selalu buat kacau memberontak tu adalah Tidak wajar!!!!!!Tidak sesekali sama melaiankan mereka tgh konsert tu buat kacau,pi tgh jalan buat Huru hara memberontak kat Kerajaan selepas dgn komsert psy..itu xperla dr nak kata demo..blh terima..pls la dr.due dulu lg sy hormat dr sebagai guru sy tapi sejak kebelakangan ni sy tgk dr byk sgt berubah..semoga Allah memberi Hidayah pd dr dan kita semua.Anion..sama2 bermuhasah diri.

Xpas berkata...

Posting dr maza, tak payah layan, buang masa !

Tanpa Nama berkata...

Ya Dr Maza perlu bersihkan hati yang sakit terhadap perkembangan ILMU ketika ini yang boleh mencacatkan ilmu dr Masa.Penyakit tersebut adalah iri,dengki dan bongkak.................

Tanpa Nama berkata...

Bila psy di puja dan ulama dihina maka ini adalah petanda akhir zaman. Ingatlah dunia adalah kesenangan hiburan yang menipu. Segala keindahan, kedudukan kamu, harta kamu, kemegahan kamu,berapa lama kamu jangka akan bertahan? 5 tahun, 10 tahun kamu sendiri fikir sendiri.adakah kamu semua buta. Sebanyak juta diberikan pada psy. Ini adalah pembaziran ini adalah duit rakyat patut diletakan pada tempat yang sepatutnya. Dan allah sangat benci kepada mereka yang melampaui batas dalam berhibur.

Tanpa Nama berkata...

Duit rakyat mende..slidik.dlu baru komen..tgk cara komen mcm tggi ilmu agama tp kosong blake..cba hang komen pasal konsert sparuh bogel kat kulim...kat feringgi plak...sape yg anjur tu...siap pak lebai beketayap ada kat krusi bawah tu..apa dorang buat..ttup muka dgn tangan tapi intai celah jari..pastu ucap adtaghfirullah ke??..jgn nak jadi juara islam kalo diri sndri tak brape islam...dasar pakatan haram..

Tanpa Nama berkata...

Dan Allah jga amat membenci org yg mnyebarkan fitnah...kerana tuduhan duit rakyat digunakan untuk membayar psy adalah tanpa bukti hanya percakapan dri mulut ke mulut yg tanpa diketahui sumber..apakah saudara tidak takut apabila disoal di akhirat krana pertuduhan saudara tanpa bukti dan hanyalah fitnah..adakah saudra pernah melihat dokumen atau dgn mata kasar maupun membawa saksi utk mengesahkan tuduhan saudara...mengikut hukum hudud yg diperjuangkan apakah hukuman yg layak utk saudara..jadi jgn bebicara jika hanya mendengr desiran angin...yang nyta kita sanggah..antaranya pertunjukan tarian separuh bogel di kulim dan di feringgi yg anjurkan oleh sekutu.saudara..bgitu juga mana2 hiburan yg melalaikan dan yg mencolok mata...xkira siapa yg anjur..paling tidak pun toksah la pegi tgk..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review