Rabu, 6 Februari 2013

PANASS!! Siapa Ketua Bahagian UMNO yang Mahu Mahfuz Omar Menang?


Terkejut juga Mc bila baca ada Ketua Bahagian yang mahu Mahfuz Omar ni menang di parlimennya. Setahu Mc, Mahfuz ni bertanding di Pokok Sena. Apakah betul Ketua Bahagian sana menyokong Mahfuz?

Sebelum ni, ada pihak memberitahu, bahawa ada ketua bahagian yang telah berkempen untuk parti lawan, semata-mata untuk memuaskan nafsu serakahnya yang tidak disenarai untuk menjadi calon.

Siapa agaknya mangkuk yang buat kerja dajal tu. Mc nak dedahkan namun belum sampai masanya lagi. Kalau dedahkan, kot nanti ada panggilan yang sampai suruh delete artikel. he he..

Bahagian yang dimaksudkan tu juga, telah membuat 'DEAL' dengan Pas sekian lama. Maknanya hang tak boleh serang aku, aku tak boleh serang hang.

Kalau ada pihak UMNO yang serang Pas, ketua bahagian tu akan hantar orang mengUGUT orang UMNO yang menyerang Pas tu. Bukan dia nak sokong, dia pulak jadi bodyguard puak Pas.

Ada ka patut sampai macam tu sekali. Apa agaknya si Mahfuz tu bagi dia makan, sampai dia jaga Mahfuz macam tu. Kalau dah berjuang untuk Mahfuz, baik hang keluar saja UMNO, dari dok dalam ni buat semak saja. Mangkuk betoi!

Ada lagi tapi kita simpan dulu, tunggui kayu buruk macam dia ni simpan pun tak guna, bakaq buat abu saja lagi baguih..

Cerita pasal Ketua Bahagian Sokong Pihak Lawan Meh Baca Kat SINI


McTheory:
Tunggui kayu pun ada guna dari dia kot.. heh..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dgr crita tu,mcm lebai sudin,KB pokok sena!org tua bodoh myusahkn org

Tanpa Nama berkata...

aku tau kerana dia tu, ramai pengundi bagi kat pembangkang...