Jumaat, 22 Februari 2013

PANASS!! Ustaz Kazim Di Maki Penganut Agama Pas!! #PasItuSesat



Sabar la Ustaz, kalau ada seorang mengutuk dan membenci Ustaz, seribu lagi akan membela dan menyukai Ustaz. Ustaz pun tahu perangai puak sebelah sana tu. Depa akan mengutuk siapa saja alim ulamak yang tak menyokong depa.

Ustaz boleh teruskan cara Ustaz, Ustaz punya ceramah memang terbaik. Lebih-lebih lagi Ustaz sekarang ada rancangan di Astro Oasis, ramai pakcik dan makcik tertunggu-tunggu rancangan tu. Hinggakan ada yang berkumpul dikedai kopi untuk layan rancangan Ustaz tu beramai-ramai.

Kalau Ustaz masuk politik, Mc percaya, Ustaz lawan dengan Anwar Ibrahim kat Permatang Pauh pun Ustaz boleh menang. Tapi Mc hormati pendirian Ustaz yang tak mahu membabitkan diri dengan politik. Namun begitu, diharap Ustaz terus menentang kekufuran dan kejahilan. Tegakan agama Allah ini kejalan yang benar.

Rakyat Malaysia perlukan orang macam Ustaz Kazim ini untuk senantiasa menasihati umat Islam di Malaysia. Bukan macam Ustaz Pas, hanya pandai ceramah maki hamun dan fitnah. Langsung tak peduli apa nak jadi masyarakat Islam di Malaysia.

Kepada Ustaz Kazim, Mc dan rakan-rakan sentiasa menyokong perjuangan beliau!

McTheory:
Siapa yang maki Ustaz tu? Meh sini aku nak sekeh!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itulah puak PAS dah sebati dalam hidup mereka. Kata ceramah agama dari dulu kini dan selamanya tetapi yang dihidangkan ceramah politik.
Bila Ustaz Kazim ceramah dan mengajar agama pun dipandang serong dikatakan ceramah politik. Sabar je Ustaz Kazim sebab Pengikut PAS dah tak dapat membezakan banyak perkara. Benda putih pun dikatakan hitam sebab Tok Guru mereka kata benda yang dilihat itu hitam walaupun pada hakikatnya putih.
Begitulah jika pandangan mata dan mata hati telah tertutup.

Tanpa Nama berkata...

Pas sejak berkawan dengan kapir extremist dah jadi puak pelampau. Tolak pakatan setan tolak pakatan haram jadah.

Tanpa Nama berkata...

mai nak tumpang luku sama.. benak x bertempat.. bodo melantun lantun..

Tanpa Nama berkata...

dari ikut PAS lebih baik..ikut Ayah Pin kerajaan langit..sama2 ajaran sesat...Ayah Pin relax ja..turun dari langit kat besut beli rokok keretek ja...huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Aku cukup heran yang sokong puak ni adalah kafir harbi, artis yang dah tak berapa laku, penyokong LGBT sementara puak satu lagi yang menyokong adalah ulamak, mufti, dan ustaz ustaz. Aku dapat rasa Allah telah turunkan petunjuk-petunjuk yang semakin jelas untuk kita. Masyaallah.

Tanpa Nama berkata...

Sape2 rajin pi la ari jumaat pagi lps smyg subuh kt msjid k.ketil..niat nk pi dgr takzirah..tp takzirah politik..

Tanpa Nama berkata...

Sape2 rajin pi la ari jumaat pagi lps smyg subuh kt msjid k.ketil..niat nk pi dgr takzirah..tp takzirah politik..

Unknown berkata...

Terkejut dengr nik aziz hina nabi. Tak musabah pulak, dan tak masuk akalsetahu aku aku nik aziz ni mengajar sirah nabiyah berpuluh tahun dari nabi sebelum lahir hingga wafat.. cd dalam bentuk mp3 masih aku simpan. Mungkin tersasul atau adat percakapan bahasa Kelantan macam tu. Atau saja nak cari pasal dengan mencedok sebahagian tampa melihat keseluruhan isi kuliahnya. Tak masuk akal. Tak perlu perbesarkan benda yang kecik. Adalah lebih baik tanya nik aziz sendiri kenapa hina nabi and the biar dia jawab secara terang. Saya juga peminat ustaz, tak perlu ambil glamour benda macam ni.

Unknown berkata...

Pas berjuang lama dengar hanya satu hujah. PAS dengan sendirinya terbubar jika Umno melaksanakan tuntutan Alquran. Dalam perjuangan yang lama tampa sokongan ramai orang islam sendiri, tidak salah kalau ada orang bukan islam membantu. Denga dalil dan hujjah yang panjang dibahaskan oleh ramai ulmak dan berilmu. Maka terhasilllah pakatan. Moga2 dgn kemenangan nanti. Ada ruang yang luas alim ulamak mencelah dalam urusan mentakbir negara . Keadilan tetap diteruskan bagi mendapat sokongan dari bukan Islam. DAP .menolak hudud kerana dia bukan org Islam. Dengan media massa dikawal oleh pemerintah baru. Dan penjelasan dari penjelasan diteruskan. Ruang untuk Agama Islam naik akan nampak jika ulama memerintah. Anuar ibrahim adalah orang Pas dari awal lagi. Dan cuba meyelinap masuk dalam Umno untuk mentakbir Umno dengan idologi Pas tapi terkandas di tengah jalan. Apapun perjuangan diteruskan. Anwar kuat meliwat? Agen yahudi? Kedua2 pendakwa masing2 mempunyai hujjah yang kuat. Iya tau tidak. Pada Asas dia orang Islam yang menjaga Solatnya, tidak terlepas bergantung harap dgn Allah setiap kali memulakan ceramah. Dan mempuyai ahli keluarga yang menonjol Islamnya dari org lain. Dan sangat jauh dibandingkan pemimpin2 umno sekarang dan sblm ini.