User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 22 Mac 2013

PANASS!! Lagi Video Nurul Izzah Buat Aksi Panas Seluruh Negara!



Nurul Izzah tak habis-habis menghina anggota keselamatan. Pada 20 Mac 2013 yang lalu dalam sebuah ceramah di Kampung Jemapoh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Timbalan Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar sekali lagi telah menyelar PDRM dengan berkata pihak polis tiada kerja lain selain mengintip pemimpin-pemimpin Pakatan Haram.

Setiap kali bukak mulut, Nurul buat kontroversi. Apa salahnya duduk diam-diam, buat kerja sendiri, jaga suami ke. Nurul Izzah kata pengganas Kiram senang masuk, sebab polis sibuk intip bapak dia. Polis mana ada masa nak intip Anwar. Siapa la yang nak tengok Anwar meliwat! Geli ahh tengok orang tua lapar 'lubang kunyit'.

Nurul hanya menuduh dan memfitnah. Tak sudah-sudah nak menjahanamkan reputasi pasukan keselamatan. Daripada Nurul sibuk kutuk polis, baik Nurul pergi jaga lakinya yang tak tentu arah tu. Kesian, laki Nurul sampai tak tentu arah dipergunakan, sampaikan Anwar nak meliwat dengan jambu pun laki dia yang tolong hantar. he he.. teruk betui keluarga 69 ni.

McTheory:
Makin lama dah macam pelacur si Nurul ni la..

10 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

muka cantik,pakai tudung,tapi perangai mcm pelacur jalanan.

Tanpa Nama berkata...

kepada 22 Mac 2013 11:46 PG
nurul izzah bukan lacur diri pun........yg ka suka2 bg statment cm tu knape......dasar umngok........!!lau 1 ari DSAI jd PM baru ka tau nak mtak maaf....

Tanpa Nama berkata...

tetek cantik ni

Tanpa Nama berkata...

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

aku bukan org politik, cuma rakyat biasa tapi kalau la aku jumpa pemimpin cun mcm ni nak bagi perh=khidmatan, aku tak tolak. aku ramas puas2 bagi dia stim pas tu aku soh dia kulum pas tu aku henjut jer dr belakang.. kalau pemimpin boleh buat, tak kan rakyat tak diberi perkhidmatan baeekkkk punya..

ROSLI ALI berkata...

sayang wajah yang cantik diberi Allah itu tidak pernah bersyukur.. janganlah kerana dunia(politik) semua bolih di halalkan

ROSLI ALI berkata...

sayang wajah yang cantik diberi Allah itu tidak pernah bersyukur.. janganlah kerana dunia(politik) semua bolih di halalkan

ROSLI ALI berkata...

sayang wajah yang cantik diberi Allah itu tidak pernah bersyukur.. janganlah kerana dunia(politik) semua bolih di halalkan

ROSLI ALI berkata...

sayang wajah yang cantik diberi Allah itu tidak pernah bersyukur.. janganlah kerana dunia(politik) semua bolih di halalkan

Tanpa Nama berkata...

terlampau bagi muka pemerintah kita ni..., inilah jadinye org dah tak tahu nak menilai lagi mana intan mana permata. diberi banyak kekenduran atas nama kebebasan. harap yg maha kuasa tak izin pemuka topengan ini berkuasa. amin..., yelah yg tu menyokong pihak ini akan kata aku buta...ape2lah kepala hotak dia lah.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review