Sabtu, 30 Mac 2013

PANASS!! PKR dah Jumpa Pelakon Lucah Mirip Anwar? #FitnahPR


Err.. err.. Mc taktau nak kata apa. Depa punya la nak nafikan video china doll Anwar tu, hingga sanggup cari orang berwajah sama dan upah pelacur mana untuk berlakon dalam video baru depa tu. Teruk bangat ehh..



Laporan Fremalaysiakini - DALAM usaha untuk membuktikan bahawa beberapa video seks lucah membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah satu fitnah dan boleh dibuat dengan teknik-teknik tertentu, Pakatan Rakyat telah berjaya meniru semula pembikinan video lucah tersebut dan akan dijadikan sebagai antara bahan kempen utama dalam pilihanraya akan datang.

Dalam erti kata lain, video itu sudah siap dan hanya menunggu masa untuk digunakan.

Selain adegan-adegan seks, video tersebut juga memberi penerangan secara terperinci bagaimana imej seseorang itu boleh ditiru untuk digunakan di dalam pembikinan video seumpama ini.

Jangan bimbang, video ini dirakamkan di Thailand dan tidak melibat seorang pun orang Islam selain adegan seks itu akan dikaburkan dengan teknik tertentu.

Video ini, selain menggunakan khidmat solekan khas dari Hollywood, turut menggunakan pelakon yang mempunyai susuk tubuh yang hampir sama dengan Anwar yang di datangkan khas dari Indonesia.

Video ini turut diarahkan oleh seorang pengarah muda yang sedang meningkat naik itu mampu membuktikan kepada rakyat bahawa sememangnya Anwar tidak terlibat dan video sebelum ini hanyalah satu fitnah.

Komen:
Ohh ok.. Anwar tak terlibat, ini semua fitnah UMNO. Biasa la puak ni memang selalu tuduh UMNO pun. Hadi Awang pun pernah kata, kamera dan video tu besi, tak boleh buat bahan bukti, tak sah. Tapi kenapa puak ni sibuk sangat nak buktikan dalam video seks tu bukan Anwar?

Lagi satu Mc tak faham, kenapa perlu bersusah payah hasilkan video seks mirip Anwar? Rakyat Malaysia hanya mahu Anwar tunjuk jam omega dan bersumpah laknat, tu saja. Namun setelah lepas dari setahun pun Anwar masih lagi gagal menunjukan

5 ulasan:

Hati Permata Jiwa berkata...

Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :-
DRINA DMARYA RESOURCES
No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
Tel : 03-33745230/ 013-3311606
WEB KAMI :
kahwinthaibest.blogspot.com
drina1998.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Semuanya tipu...

Tanpa Nama berkata...

Memang keja umno mcm tu

tukang telek berkata...

Pembela pemimpin suka jibur. Kamu pun mesti suka jubur kamu di sontot.
Memang gay pun kamu.

Tanpa Nama berkata...

Orang2 PR jgn jadi bodoh nak ikut pencacai haramjadah tu nak buat filem lucah. Pencacai2 x tahu dosa pahala ni yg tempah nereka jgn awak pulak nak ikut.