Rabu, 6 Mac 2013

TUDIAA!! Adun Pas Kedah KANTOI Suka Pi Danok? #TukarKedah


Kita lupakan sebentar apa yang berlaku di lahad datu. Kali ni aku nak tulis sikit pasal YB Nasir Adun Kubang Rotan dimana baru baru ni beliau gelabah apabila rakaman audio dari group beliau menghentam Azizan didedahkan.

YB yang gila glemer ni terpaksa memanggil wartawan untuk menjelaskan bahawa rakaman itu bukan miliknya. Ceh.. tak sudah-sudah YB Pas ni menipu. Sudah la malas bekerja, asyik menipu saja kerja depa.

Berbalik kepada tajuk diatas, kenapa aku kata YB Nasir kaki danok? Jawapannya mudah. Sengaja aku nak melawak dengan YB Nasir supaya Nasir lebih beringat, beradap dan lebih matang dengan apa yang ditulisnya dalam FB..


Beberapa hari lepas Nasir memuat naik gambar sebuah mesin ATM di Danok. Aku tak kisah Nasir ni kaki Danok ka kaki hatyai ka memandangkan beliau seorang pemimpin muda Pas dan wajar untuk ke sana.

Jangan salah erti, mungkin tujuan beliau ke danok untuk melawat adik adik sekolah pondok disana. Jangan kita lupa di Selatan Thai memang banyak dengan sekolah pondok..Hehe..Jadi adalah satu kewajaran bagi pemimpin Pas untuk buat lawatan disana..Betul tak??

Cuma aku tak puas hati dengan ayat yang Nasir tulis dalam tu.kononnya mesin ATM selamat di Siam sebab tak dak Umno..Kenapa mesti dan harus dikaitkan dengan Umno?

Nak tau apa cerita yang terjadi lepas dikaitkan tu, meh baca kat SINI

Ishh, kerap Adun Pas pi Danok tu, ada apa kat sana? Best ka?


McTheory:
Mesti ada masjid besar-besar kat Danok kan, sebab tu Adun Pas suka pi sana.. betui dak?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mc, hang ingat org PAS tu baik ka? Hang duk sembng dgn depa hari tau la otak kotoq ja.. sembang pasai betina kalah gigolo.

Tp besalah dlm dunia Melayu ni.. hang jahat tera mana buh kopiah ataih kepala.. terus org kata baik lah.. ckp pa pn pakat percaya..

Yb Nasir ni haprak ja.. ada dgn dgn takdk sama jd dlm PAS Kedah.. dlm Krjn lg hanguih laa..

Tukaq balik la KEDAH kt UMNO.. teruk2 UMNO tkdk la magkaq lingkup habih tanah dgn balak.

SAVE KEDAH!!

Tanpa Nama berkata...

Jahat mulut org PAS ni.. apa kaitan mesin ATM dgn UMNO? gile punya politik pembangkang..