Selasa, 26 Mac 2013

TUDIAA!! Saifuddin Nasution Sahkan Memang Ada Video Seks Nurul Izzah? #UulangIsaman


Gambar ni ke dia tengok?

Mc rasa Saifuddin ni mabuk atau pun sedang berkhayal! Anwar tu maybe blogger pernah main video china dollnya. Tapi bab Nurul Izzah, tak mungkin si Saifuddin sudah pernah tengok video tu, ataupun dia hanya mendengar khabar angin saja kot.

Tak percaya baca berita kat bawah,

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail mendakwa selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya.

Malah Saifuddin mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain telah dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks melibatkan Nurul Izzah yang juga ahli Parlimen Lembah Pantai.

Menurut Saifuddin lagi, mereka juga turut didedahkan dengan video kedua yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di ibu pejabat PKR hari ini. 

Mc percaya Saifuddin ni hanya mendengar khabar angin. Tapi dia bagus kerana dia setuju individu dalam video seks tu Anwar dan Nurul Izzah. Bermakna Saifuddin dapat mengenal pasti memang sah ada video seks Anwar dan Nurul Izzah. Tu pun kalau dia dah tengok!

Cuma yang peliknya, Saifuddin dah kenal pasti video tu memang milik Anwar dan Nurul Izzah, apa pula kaitannya dengan UMNO? Takkan UMNO boleh buat video seks tanpa keizinan kedua-dua tokoh pembangkang tu?

Ada UMNO suruh Anwar 'liwat' mahasiswa dan pondan? Anwar meliwat secara RELA! Ada UMNO suruh Nurul Izzah 'rasuah' pensyarahnya dengan 'lendir'? Tentulah tidak! Jadi apa kaitannya dengan UMNO?

Sesiapa pun boleh mengaku diri mereka 'ejen UMNO'. Mc pun boleh pakai baju PKR dan mengaku 'ejen PKR' kemudian buat perkara yang tak masuk akal.

Sudah-sudahlah Saifuddin, permainan politik hang tu dah 'oldskool' taktik lama. Simpan sajalah permainan bodoh hang tu.


McTheory:
Mungkin orang PKR sendiri yang edarkan video tu, untuk tumbangkang 'dinasti Anwar' dalam PKR? Siapa tahu?

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pudin muka bulan ni memang mangkuk!

Tanpa Nama berkata...

video najib seks takdak ka?

Tanpa Nama berkata...

Nak tengok video najib 3gp suruh je pudin tu buat sb dia cakap dia tau tau mcm mana nak buat video tu..

Tanpa Nama berkata...

Ada gambar dia kena tibai lubang jubor tak? Mintak2 adalah keluar sekeping dua, buat simpanan peribadi.

Tanya ni pasal dia pun macam mamanya jugak, sepat kering!

Tanpa Nama berkata...

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Tanpa Nama berkata...

tudiaa.. keluaq dah ayat2 nak halalkan ZINA? gambaq dan video tu tak cukup bukti ka? bengap.

Hafizin Othman berkata...

hey...apa panggil orang 'bengap'macam tu sahaja? mana adab sopan? "Apabila datang berita dari orang kafir maka hendaklah kamu memastikan (kesahihannya)" alHujrat 6

Kamu lihat sikap kamu, ada seperti orang Islam? Adakah orang Islam yg beriman akan melakukan fitnah yang belum terbukti benar? adakah orang Islam yang beriman itu akan mengunakan kata-kata kesat?

Menyesal dahulu ada banyak gunanya, bertaubatlah. Orang yang beriman itu tahu untuk membezakan berita palsu dan benar.

Cukuplah sebar-sebar fitnah. Melainkan kalau betul2 dia buat dan sabit di mahkamah, barulah kamu boleh sebarkan. Sebab dalam Islam hukuman hanya boleh ditsabitkan oleh hakim - bukan pemfitnah2 dan pembawa mulut macam awak ni. Moga Allah beri hidayah & petunjuk utk orang mcm awak ni.

Tanpa Nama berkata...

Betui tu......padan muka ha...ha.....