Ahad, 28 April 2013

GEMPAR!! Pas Cuba Serapkan Syiah Dalam Kolej Universiti Insaniah? #TukarKedah #SaveKedah



Ada satu lagi penemuan dasyat tentang KUIN akan dikongsikan kepada pembaca.. Anda masih ingat lagi tentang individu yang mengunakan platform Pusat Komuniti KUIN untuk menyebarkan fahaman politik Pas? (Klik Sini). Kali ini ada satu berita mengemparkan dimana orang yang di upah oleh Jamil untuk menjaga Pusat Komuniti KUIN sebenarnya salah seorang ulama Syiah di Malaysia..

Hasil kajian dan risikan aku dan seorang rakan, terjumpa beberapa petunjuk yang menguatkan lagi bahawa Ust Ghani Samsudin Pengarah Pusat Komuniti Kuin salah seorang pemimpin syiah di Malaysia kerana terdapat bukti bukti yang boleh mengaitkan beliau dengan syiah..

Lihat gambar di bawah








Untuk mengesahkan bukti ini anda lihat video dibawah..




Perlantikkan Ust Ghani sebagai pengarah pusat komuniti KUIN sekadar lantikkan politik semata mata, hasil pemantauan aktiviti Pusat Khidmat Komuniti KUIN lebih kearah politik dan tiada langsung aktiviti mempromosikan program pelajar..

Dibawah ini pula screen shot yang diambil dari laman FB Pusat Komuniti KUIN yang dikendalikan sendiri oleh Ust Ghani


Sedar atau tidak, pelajar pelajar KUIN sekarang ini dalam keadaan bahaya dimana salah seorang pemimpin syiah di Malaysia dilantik untuk menjaga Pusat Khidmat Komuniti KUIN dan segala program yagn dibuat cenderung terhadap Pas..

Apa motif Jamil Rektor mengambil Ust Ghani sebagai Pengarah Komuniti KUIN jika segala aktiviti yang dibuat hanya untuk mempromosikan Pas??

Adakah mereka mengetahui bahawa Ust Ghani salah seorang pemimpin syiah di Malaysia?? Tidakkah pelajar pelajar KUIN terdedah dengan anasir anasir syiah yang cuba dibawanya melalui tazkirah disampaikan oleh Ust Ghani??

Penyebaran ajaran syiah di Malaysia lebih lebih lagi kepada mahasiswa, perlu ditentang habis habisan kerana ajaran syiah ini boleh buatkan umat Islam di Malaysia ini pecah belah dan menyesatkan!!

Pendedahan dari blog Medan Tempur Kedah

6 ulasan:

aku orang UMNO berkata...

ANAK SAYA BELAJAR DEKAT KOLEJ INI DAH 3 TAHUN.SETELAH DISOAL SIASAT DIDAPATI KENYATAAN INI PALSU.
KALAU BENAR SUDAH TENTU KENA TANGKAP LAMA DAH.

wan berkata...

wei penipu...slayaknya hg dgn ustaz2 tu mati j..hdop ats dunia taboq dosa..org yg hg ftnah 2 tok guru aku..laknatullah 'alaik gmbaq yg dtunjukkan tu gmbaq majlis shura lar bgang...bkan syiah...bodo x mgaji myusah org ftnah...jnoh lar hg nk mntak maap kat org yg hg ftnah psni...jnih pmbelit pnipu fitnah mmg mknan hg j noh...

Tanpa Nama berkata...

Siapa ada anak atau sedara yg belajar kat KUIN cuba tanya,Comform kenyataan ini PALSU dan ini adalah satu FITNAH.aku orang UMNO pun malu bila orang UMNO buat FITNAH.

Sori Kawan-kawan kita bagi pendapat cara sihat.

Tanpa Nama berkata...

salam semua..pada aku la..komen diatas semua ni dibuat BUKAN OLEH ORG UMNO..perasan tak dengan TARIKH YANG SAMA DENGAN SELANG WAKTU YANG TERLALU DEKAT??...AKU YAKIN BERITA INI BENAR...JANGAN LUPA NI TAKTIK PUAK PUAKA NI UNTUK MEMESONGKAN KEBENARAN..YANG AKU PASTI ORANG SYIAH JUGAK...

Tanpa Nama berkata...

Bila kita sebar berita dan pembongkaran Komuniti KUIN yang dikepalai oleh Ustaz Ghani barua syi'ah ini, ada hantu-hantu syi'ah yang kononnya itu satu fitnah. Ni semua puak PAS yang semakin gila dengan pelampau syi'ah dalam PAS.

Puak yang nafi ni kata depa ibu bapak pelajar disitu. Jika ada palajar anak depa yang dengar puan depa tak akan bagi tahu ibu bapak, kerana doktrin syi'ah memang menakutkan pengikut, kerana sifat mereka dan fahaman mereka orang syi'ah, halal darah orang Ahlil Sunnah Waljamaah.

Jika di Iran dan Iraq memang mereka ada gerakan membunuh orang Sunni.
Terutama orang Sunni yang menentang mereka.

Ustaz Ghani kepala syi'ah yang mengetuai Kominiti KUIN ada lah bekas calun PAS yang yang kalah dan dia dibawa oleh Ustaz Azizan bertugas di KUIN hanya semata-mata nak gerakkan fahaman syi'ah di KUIN.

BERHATI-HATI LAH DAN KITA TENTANG MEREKA INI SECARA HABIS-HABISAN...

ALLAHUAKBAR...NABI MUHAMAD RASULALLAH

Tanpa Nama berkata...

kalau bab fitnah bg la kt orang melayu...tolonglah..kita ni beragama Islam, fitnah tu pulak dosanya lebih besar dari membunuh...akhir2 zaman macam ni fitnah dah jadi satu mainan kehidupan pulak..tanggunglah azab seksaan di neraka nnt..berita yang kita xtau benar atau salah....elok jgn prcya..buat dosa. saya pasti..penyampai fitnah ni ada agenda dia yang tersendiri..mungkin peribadi. yang kita ni pun prcaya bulat..walhal kita x p selidik pun kebenarannya sendiri dengan org yg difitnah..