Khamis, 25 April 2013

PANASS!! Cerita Menarik Mengenai Pengakuan Dr Juanda Tentang Politik!! #TolakPR


Maaf la..tak berniat nak sakitkan hati penyokong-penyokong Pakatan Haram. Cuma nak penyokong-penyokong Pakatan Haram tahu bahawa Mufti Perlis, Dr Juanda Jaya yang di katakan akan jadi calon sebelum ini.. sebenarnya merupakan pengundi BN sejak dulu lagi dan sekarang ini tetap akan mengundi BN..

Kalau tak percaya cuba penyokong-penyokong Pakatan Haram lihat dan dengar dengan teliti video di bawah ini...


Penyokong-penyokong Pakatan Haram harus sedar bahawa sekarang ni kebanyakkan Ulama-Ulama dan Tok Guru begitu yakin, BN merupakan parti yang sebenarnya memperjuangkan Islam.. Bukannya PAS yang kini lebih di lihat sebagai alat kegunaan DAP untuk memecah belahkan Umat Islam Malaysia.

Ulamak yang sokong Pas kebanyakan terpaksa dan gila kuasa saja!!

McTheory:
Orang mulia macam Juanda mana layak masuk PKR!!

6 ulasan:

Kurashan99 berkata...

Mufti pun tolak PR, kita ni sapa nk hebat dr MUFTI.. tktau la kot puak PAS depa mufti pun depa maki 'anjing' dulunya (Astaghfirullah)..

Tanpa Nama berkata...

ni ulamak 2 juta umno ni..

Tanpa Nama berkata...

ularmak spender man PAS? pilihan anda?

Mat Iboi berkata...

sebijik2 muka stopa.. tp PAS tolak terus.. xde hujah atau siasat.. subahat dgn maksiat tp klu kn pd org lain bkn main melompat hukum kafirlah fasiq lah.. cukup jahat, PAS parti celaka!

Mat Bukit Hijau. berkata...

Pas bukan xdak hujah,tapi malas nak layan puak-puak yang mengamalkan politik kotor dengan mencipta gambar2 yang ternyata palsu serta direka-reka untuk mengaibkan orang lain....

Bukan setakat orang PAS,Allah pun xsuka orang yang menftinah orang lain sehingga sekeji itu....

"Jangan kita menzalimi diri kita dengan cenderung serta bersekongkol dengan mereka yang Zalim"Kelak dirimu disambar api neraka...

Siapalah diri kita disi Allah (Renungkanlah)dan janganlah sesekali kita menambah saham yang sedia ada...dengan menghebah keaiban orang lain yang jelas dan tenyata palsu belaka...

Tanpa Nama berkata...

D dunia mahu pun akhirat tiada istilah d zholimi melainkan org yg rugi atau mezalimi diri sendiri hatta d masukkan k neraka pun satelah ia mengaku akan ia telah menzalimi dirinya jika tiada maghfirah Allah masuklah ia.
Ingatlah wahai ahli qiblah "apa yg kamu buat itulah yg kamu dapat".