Sabtu, 20 April 2013

PANASS!! Dap Nak Halau Melayu Dari Johor? #TolakPR #PRU13


Mc tak hairan bila Dap kata dia nak halau Melayu dari Johor, sebab memang dari dulu lagi niat Dap ialah untuk halau Melayu dari Malaysia!

Hanya Melayu yang kurang cerdik dan erti kata lebih sopan iaitu BODOH saja yang menyokong dan mengundi Dap!

Takkan kita lupa Kit Siang pernah usung penyapu besar masa 13 Mei nak halau Melayu dari Kuala Lumpur? Kita dah tengok kesan bila Dap memerintah di Pulau Pinang, apabila banyak perkampungan Melayu dan India dirobohkan atas nama kemajuan.

Kini mereka ingin memiliki Johor! Mereka mahu membuat tunjang dan akar di Johor. Takkan itu pun kita nak biar?

Heboh dikatakan penduduk sebuah taman di Johor Baru akan seorang pemimpin DAP berucap di restoren makanan Cina dan mengatakan "Kita sudah halau Melayu dari Pulau Pinang, sekarang masa kita halau Melayu dari Johor!"

Juga dikatakan sedang berlaku di Gelang Patah ada seorang Pengurus Bank wanita kaum Cina mengugut dalam mesyuarat, "Those who vote for BN will lose their job. Must vote DAP ..."

Sampai macam tu sekali mereka mengugut kaum cina di Gelang Patah! Tapi jangan risau, undi anda semua adalah rahsia. Dap bukan tahu pun, dia cakap saja.

Pada Melayu yang teringin nak merempat di tanah air sendiri, sila beri undi pada Dap. Jangan menang sorak kampung tergadai!

McTheory:
Kenapa kita nak sokong pada orang anti Islam dan Melayu?

Tiada ulasan: