Khamis, 9 Mei 2013

HOT! Sudah la Wahai Anwar, Jangan Dok Buli Rakyat Tu!! - Azmin Ali #TolakPR

Anwar patut letak jawatan!!



Diatas adalah tweet dari Azmin Ali, meluahkan apa yang beliau rasa tentang kegilaan Anwar yang mahu berkuasa sehingga dilihat membuli rakyat.

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali semalam memulau perhimpunan Pakatan Rakyat untuk menolak keputusan PRU 13 dan sebaliknya mengkritik Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengamalkan “politik melampau.”

Dalam mesej twitnya, Azmin menggesa Anwar supaya bermuhasabah dalam menilai kegagalan Pakatan Rakyat menawan Putrajaya.

“Rakyat letih dengan asakan politik melampau. Terima hukuman. Muhasabah diri. Akui kelemahan. Maju kehadapan. Tumpu rakyat bukan kerabat,” kata Azmin yang juga Pengerusi PKR Selangor.

Azmin menggesa Anwar untuk menerima keputusan yang sudah dibuat oleh rakyat demi kepentingan dan masa depan negara.

“Terima keputusan rakyat. Maju ke hadapan dengan dasar peduli rakyat bukan membuli rakyat demi kesejahteraan dan kemakmuran negara,” tambah Azmin.

“ 

Laungan reformasi harus bermula dengan bisikan dalam hati sendiri. Jangan heret rakyat kalau kita sendiri gagal,” katanya

“ Gagal ke Putrajaya. Salah siapa ? Ikuti penjelasan dalam masa terdekat,” kata Azmin dalam tweetnya

Azmin dijadual mengadakan sidang akhbar pada Jumaat ini.

Kecaman terbuka Azmin terhadap Anwar berikutan desas-desus beliau dilaporkan bersedia untuk meletakkan jawatan sebagai Pengerusi PKR Selangor.

Turut bersetuju berbuat demikian adalah timbalan Azmin, Zuraida Kamarudiin yang juga Ketua Wanita PKR.

Mereka dilapor melahirkan hasrat itu selepas Anwar menolak usul PKR Selangor supaya calon lain dan bukan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dipilih sebagai Menteri Besar Selangor.

Setakat ini Anwar belum mengumumkan keputusan siapa akan menerajui Selangor.

Zuraida memberitahu antarapos, beliau menolak sebarang campurtangan DAP dan PAS dalam memberi sokongan kepada Khalid untuk terus memegang jawatan itu.- AntaraPos


P/s: Awat ni Azmin.. marah nak jadi MB Selangor ka?..

McTheory:
Jangan pula hari ni marah, esok kata media yang pusing pulaa..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha,ha,ramai orang gila KUASA. Anwar gila nak jadi PM.Azmin gila nak jadi MB.Husam gila nak jadi Exco.KJ gila nak jadi Menteri. Tapi Nik Aziz..???..meroyan nak jadi....fikirkan sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Dalam pkr tindakan menetang Azmin Ali oleh anwar sangat merbahaya, picu bom nuklear ada pada tangan Azmin Ali, jika ini yang terjadi Anwar dan wan azizah akan menjadi abu beterbangan. Ruang udara negeri selangor dipenuhi bau busuk kekotoran anwar dan famili. shamsidar serba salah dalam ketakutan Azmin pulang kepangkal jalan, Mak Tom sujud ditikar sembahyang....kehendak Allah tiada penghalang.

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz gila nakjadi BABI

Tanpa Nama berkata...

Tu lebih tu bro..nik aziz pun hamba allah jugak..gua totok umno pun tk sanggup label org mcm tu...

Tanpa Nama berkata...

Yup..betul tuh..agak2 la nk ckp camtu...

Tanpa Nama berkata...

Betui tu.. dah la.. jgn hina cam tu...

Pa'Shaik berkata...

Astaghfirrullahi al adzimi.Allahumma rejab wa syaaban wa balighuna fi ramadhan.Hari ini Jumaat pastikan keluar masjid hari ini tidak menjadi orang awam ...bercita citalah minhaj abididin dan memelihara dari perkara sia sia.Mudah2an kita saling menyayangi sesama ummat.

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah....agakla2la beb....kt jgn menilai seseorang tu dari sudut dimana dia berdiri...Aku walau xsokong pkr, tp xla sampai nk melabel TGNA sebagai....
Agak-agaklah, kita cube tgk keperibadian beliau, rase-rase nye org mcmtu susah dah nk dpt dlm Msia ni...Cume aku terkilan jer pas merge dgn pkr...Klau x, aku masih lg menyokong perjuang negara Islam..
So, at last, jgn la kite nk memaki org klau diri kita ni xbraper nk btol lg..Aku coment ni bukan atas tiket maner2 parti atau kaum..Cume, sebagai rakyat yang lebih berfikiran terbuka dan lebih menghormati antara satu sama lain...
Peace no war:)

Tanpa Nama berkata...

salah ke dgn perkataab tu, mungkin si penulis menggunakan singkatan untu Bapak Agama Bagi Islam,.. bukan kah itu juga Murshidur ...ketua,..jangan lah taksub sangat dengan nik Aziz, dah lupa dia hina allah, bila kata allah mencarut, dah lupa dia hina nabi bila kata nabi sama macam mamat kat kg,... sudah lah Islam bukan untuk PAS, Islam bukan untuk nik Aziz...