Khamis, 16 Mei 2013

INFO! Anwar Harus Berundur Selepas Kalah!! #TolakPR



Keputusan PRU13 membuktikan rakyat Malaysia amnya masih lagi mahu Barisan Nasional menjadi pentadbir kerajaan Malaysia dan bukannya Pakatan Haram yang hanya pandai menaburi janji-janji kosong. Justeru dengan keputusan PRU13 yang memihak kepada Barisan Nasional, Anwar patut menunaikan janjinya yang pernah di lakukan pada Julai 2012 untuk bersara dari dunia politik sekiranya PR kalah pada PRU13.

Berdasarkan kaji selidik yang di lakukan majalah The Edge. Kini sudah lebih 80% rakyat Malaysia mahukan Anwar Ibrahim menepati janji yang di lakukannya untuk berundur dari dunia politik sekiranya Pakatan Haram gagal ke Putrajaya.



Kini telah terbukti dengan peratusan undian yang di lakukan Majalah The Edge, Rakyat Malaysia sudah mula menolak cara berpolitik Anwar dengan mengajak rakyat ke jalan untuk menghuru-harakan keamanan Malaysia bagi merealisasikan impiannya menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Rakyat Malaysia yang masih mempercayai tipu daya Anwar Ibrahim harus menyedari bahawa bertapa pentingnya Rakyat Malaysia bersatu untuk terus majukan Malaysia dan bukannya berterusan di tipu Anwar Ibahim yang mempunyai agenda kepentingan peribadi dalam politik.

McTheory:
Apa tunggu lagi Anwar? Tal reti-reti nak blah?

2 ulasan:

Pa'Shaik berkata...

http://www.rmp.gov.my/db2.cfm?path=complaint/complaint_menu.cfm

Tanpa Nama berkata...

UNDUR.BUKAN KERANA KALAH

UNDUR KERANA AJAL TELAH MENJEMPUT

(dihadiri puok puok DAP KAFIR mendoakan utknya sambil memegang lilin)

Bayangkan gereja menangis meratapi seseorg yg telah pergi kerana jasanya memberi laluan mudah utk murtad)

fikir fikirkanlah....