User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 3 Mei 2013

PANASS!! Bendera Panji Syiah Telah Berkibar di Sekitar Pendang! #TukarKedah #SaveKedah


Sudah dijangka, perkara ini berlaku juga. Akhirnya puak Syiah di Pendang berani menaikkan bendera Syiah. Bila golongan Syiah menjadi semakin ramai dan besar. Mereka akan tonjolkan diri dan cuba menguasai sesuatu kawasan.



Jika sebelum ini puak Syiah hanya berdiam diri dan tidak menonjolkan diri. Namun bila mereka merasa diri mereka kuat. Panji-panji bendera syiah ini akan dipacak menandakan 'ini kawasan syiah!'

Bendera hitam dengan logo kalimah Allah ditengah (seperti bendera Iran) ini dikatakan usaha Mat Sabu untuk membawa ajaran Syiah ke peringkat yang lebih tinggi!

Ini adalah permulaan yang agak serius dan bahaya bagi rakyat Pendang dan Kedah amnya. Andaikata Mat Sabu menang di Pendang, nescaya ajaran syiah akan tersebar luas dan pengaruhnya boleh merosakan akidah umat Islam di Kedah.

Kalau kita sayangkan Islam ajaran baginda Rasulullah SAW, Mc rasa kita patut tolak calon yang jelas menyokong Syiah. Tolak Syiah, Tolak Mat Sabu, Selamatkan Islam di Kedah!


McTheory:
Kenangkan generasi masa depan.. syiah ni perosak Islam!

28 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Bahaya,memang bahaya..1 perkataan je aku nak bagi kat penyokong Pas yang undi bulan..HARAMJADAH korang!

Pangeran berkata...

Pasaipa pula ada tertegak bendera Syiah tu?

Tanpa Nama berkata...

Mat Sabu bawa amalan Syiah masuk Pendang!! Jahanam mat sabu!!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Bukit Gelugor Online berkata...

INI MESTI SALAH ANWAR IBRAHIM NI..HEHE

Tanpa Nama berkata...

Kenapa syiah jadikan Pas sbagai tapak? Kerana Pas tak kesah bkawan ngan sape pn janji dpt tawan putrajaya atas alasan nk mperkukuhkan isle,krana kbodohan,bapak sgala sombong dn bongkak ni le Pas mjadi mangsa kuda padi tunggangan kafir harbi yg smemangnya diorang ada udang dsebalik mee,krana kbodohan dn ktololan Pas ni le musuh2 islam tringin sangat mengkristiankan Malaysia..hampir2 berjaya! Alhamdulillah..Allah dh tunjuk satu persatu siapa Pas dn kawan2nya,sedikit dmi sdikit lama-lama akan rata jugak..syukur Allah telah melindungi Malaysia,teruskn prjuangan kita,singkirkn manusia yg jadikan serban dn ketayap dan jubah sbagai kulit ni,yg diri dalamnya adalah SYOITAN!

Tanpa Nama berkata...

betul ka mat sabu menyebarkan syiah..jgn slah info nnt jatuh fitnah..ssh nk menjawab di hari pembalasan nnt..klau btl amik semua bukti laporkan pada jabatan agama agar syiah tidak tersebar lagi..insyallah klau ada semua bukti jabatan agama pasti dapat tangani..

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah... ni bukan salah parti mana-mana.. ini salah kita semua. kita asik salahkan orang lain, jadi bila nak selesai.. ni lah org melayu suka salah org lain.. org cina dengan india ambil kesempatan atas kelemahan kita.. mentang-mentang nak mengundi salahkan parti lain.. bodoh, bahlul.. kan senang kalo kita semua bertindak.. mula dulu nak buat hukum hudud tak nak.. semua tak nak sokong.. nilah tujuan hukum hudud, hukum Allah.. hang kata ''said no hudud.. kejadah haram korang.. hukum Allah boleh denied.. cantiklah sangat perangai tuh.. menyampah tengok blog parti barisan nih...

Tanpa Nama berkata...

Sejak bila Pas perjuangkan hudud? Ada dalam manifesto Pakatan ka? Takdak pun.. soo please la shut up!

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya bkn salah PAS atau BN dlm hal ni....syiah wujud d pendang lama dh...dri zaman BN perintah Kedah lg...ni salah org kita jgk yg mmbiarkn mereka brtapak d situ...mmg mereka cuba mnguasai PAS tpi x berjaya...sbb kpimpinan PAS tegas dlm mnangani hal ni...

Tanpa Nama berkata...

Btol ka tu bendera syiah??
Bley tau style bendera syiah tu camner??

Tanpa Nama berkata...

Biar aja depa macai umno

Ini kalilah

Unknown berkata...

Ini kerja UMNO SETAN!! kalau nak ikut kan AKAI... IRAN tak pakai bendera HITAM! FATHUL BABI jaaaa punya reja ni!!! Nak jatuhkan abg mad sabu kita!!!

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah ko..baru minggu lepas majikan tepat aku bekerja seorang prnyokong pas dah istihar syiah tidak terkeluar dari ajaran Islam..tengok jer lah surau2 mereka..sume gambo2 gergasi pemimpin pr..gambo si kafir harbi babi kit siang pun ada!!! Ni untuk membiak semangat taksub dan mendewa2 kan pemimpin terlampau...jadi pemimpin sebenarnya melatih bidak2 catur askar ni mcm robot yang akn mengikut sahaja perintah mereka membabi buta..pekakkan telinga..buta hati..buta segala isi perut walau kebenaran jelas tersuluh..mereka akan menurut sahaja waima arahan pemimpin jelas membelakangkan Islam..sedarlah bro..

Tanpa Nama berkata...

Nak Tanya....adakah Ulama d malaysia ni yg berani menentang Syiah secara terbuka dan berani buat road show tentang bahaya Syiah ni.......

Tanpa Nama berkata...

Aku nak bagitau korang Parti yang kononnya Islamik ini dengan orang Islam kata nakkan Hudud, depan bukan Islam gugur Hudud, dalam manifesto PR tiada hudud, Mustafa Ali kata Hudud tak penting, Hj. Adi kata hudud 1% saja drpd hukum Islam, Habis aku nak tanya korang yang mana satu nak guna? Tidakkah ini hudud politik, kenapa di Kelantan sudah 22 thn lebih memerintah tak diamalkan hudud. Kalau kata masa TDM dia tak mahu, kenapa masa Pak Lah tak diajukan semula sebab ini penting, kenapa zaman najib pun tak ditimbulkan??? Jelaskan ini hudud politik.. Kenapa dulu nak tubuh negara Islam dan bila takut tak dapat sokongan kafirin dipinda kepada negara kebajikan. Kenapa takutkan makhluk lebih dahsyat dari takutkan balasan Allah??? Sekarang Allah dah perlihatkan keaiban parti ini satu demi satu sehingga S/U nya pun habis terbongkar.. Kalau parti Islam buat macam TDM mengakui negara ini negara Islam sebab diperintah oleh Islam.. Tapi biasalah..mereka takkan mengaku sebab kalau mengaku habislah modal mereka. Memang BN tidak Islamik sepenuhnya tapi Allah naikkan imejnya sebab mereka tidak menjual agama demi dapat undi politik. Kalau nak menjadi orang solih aku lebih rela masuk tasauf dari jadi ahli parti ini, sebab untuk dapat kuasa dunia yang sedikit ni semua dibolehkan hatta berbohong, puter belit, samseng, mengata orang , pecah amanah ( ini kes benar di mana duit masjid diguna untuk kempen dan terbongkar bila tak dapat dibayar balik). Lain kalilah...

Tanpa Nama berkata...

semasa aku nak pegi mengundi di Bdr Tun Razak KL, aku ternampak ade buah kereta membawa bendera hitam tu..kita mesti hapuskan fahaman syiah & Wahabi dari Malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Asalamuaikum.Kalau kita terus begaduh tentang fahaman politik masing2 mmg x kan sudah.hanya cakap tetapi tiada tindakan.sepatutnye kita buat sesuatu selain komen di sini.contohnya mengumpul bahan bukti tentang kewujudan syiah kat negara ni.dan tindakan seterusnya.klu kita sesama umat islam asik berbalah,orang bukan islam hanya tepuk tangan dan masalah tidak akan selsai.

Tanpa Nama berkata...

UMNO BN MEMANG BABI LANCAU...

Tanpa Nama berkata...

mana bukti cakap pas y buat??
dosa main tuduh2 gini.
kelantan x laksanakan hukum hudud sebb dah xdapat kelulusan. mcm mna nk laksanakan.

Tanpa Nama berkata...

tak kisahlah aliran ape yang dia org bawak....janji jgn syirik kepada Allah dan melanggar hukum hakamnya...Kalau kita asyik nak menyalahkan org lain..ceritani tak akan selesai.....selesaikan diri kita dulu yang belum selesai... kerana mati adalah pasti dan yang paling hampir dengan kita

Tanpa Nama berkata...

astaqfirullah.."cantiknya" bahasa umat islam sekarang..jgn asyik nak menuding jari je..bila sesuatu perkara berlaku..sebab tu pun menjadi tanggungjawab kita semua..sampai sekarang ni..siapa dikalangan kita ni dah g berhadapan dengan org syiah dan cuba terangkan atau ambil apa-apa tindakan?rata-rata hanya semangat komen di fb dan diblog je..memaki hamun..dengan makian kita tu bleh mengubah syiah tu ke?jangan tuding jari dekat org tapi fikirkn penyelesaiannya...

Tanpa Nama berkata...

Mat sabu syiah dri dulu lg..sy orag pendag n sy tahu

Tanpa Nama berkata...

Lani pahaman syiah yg jdi isu...asal marah umno dgn bn...terbntg yg mat sabu to pahmn syiah... org tua di sini byak dh tau bnda ni... syiah xguna...agung2 kan saidina ali. dri allah s.w.t... jga syiah xkn msuk syurga..syiah sesat

Tanpa Nama berkata...

Syiah sesat....

Tanpa Nama berkata...

politik tlak tpi la... kte y sunni ni, pngasas ASWJ pn lupe kn?? sembang bleh la kwn...

Tanpa Nama berkata...

Askum semua,dlm politik ada benda yg tak baik,cthnya fitnah,cantas,boikot,gila kuasa,rasuah,ampu,cucuk,bodek dan macam2 lgi,dlm beragama semua kearah kebaikan,jadi pilihlah agama,tentang siapa syiah , darimana,siapa pemimpin,itu kerja jabatan agama,jgn kita dok tumpang dosa lak kerana syiah,tuhan bagi akal,samada UMNO ke PAS ke same je parti nak rebut kuasa,sbb ada kuasa ada duit,kita rakyat biasa ni jgn dok jadi balaci mana2parti,jadilah insan yang beriman kepada ALLAH.................selamat dunia dan akhirat.

Tanpa Nama berkata...

Said no hudud Dap yg kata,hang parti join pakatan awt depa terima hudud ka,aku bkn kata nk tolak hdtjd aku mau hdud di jalankan kat negara kita,tapi kita mlayu brsatu dlu,pas,bn,pkr join tapi hang apa kata mcm2 bodoh!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review