Khamis, 30 Mei 2013

PANASS!! Cerita Anwar Dengan Banglasia, Myanmarsia dan Cambodiasia!! #TolakPR


Semalam Mc baca cerita kat blog Medan Tempur, best juga apa yang dia tulis semalam. Cerita Anwar dan bangla-banglanya.

Cer cuba baca kat bawa..

Sampai ke malam ini ,satu haprak report pasal pengundi bangla pun tak di buat oleh Anwar serta konco konco bodohnya..Sebaik saja keputusan PRU13 diumumkan, Anwar menjelajah ke seluruh Malaysia mendendangkan lagu berpuluh puluh ribu pengundi banglasia, myanmarsia nepalsia digunakan untuk mengundi BN dan isu Blackout di Bentong, Gelang Patah, Lembah Pantai, Serdang dan semalam pula di Kulim Bandar baharu..

Namun setelah keputusan PRU13 diwartakan, lain pula jadinya..Anwar mengarahkan konco konco bodohnya termasuk beliau sendiri untuk membuat repot polis untuk memfailkan petisyen atau bantahan terhadap SPR.. Yan peliknya, report Anwar pasal dakwat kekal tak kekal..

Kahkahkah, lawak babi spesis apa Anwar cuba buat ni?? tak ke bodoh namanya..Menipu rakyat dan membuat tuduhan liar mendakwa ada pengundi bangla dan blackout, tetapi bila buat report, pasal dakwat kekal pulak..

Aku sebenarnya simpati dengan penyokong PR yang masih buta dan tuli atau pekak badak terhadap Anwar yang terang terang menipu..Sembang berdegar degar tapi, bila cabar pi buat benda lain..

Maka jelaslah sudah bahawa peserta-peserta Himpunan 505 sememangnya terdiri dari manusia-manusia yang tidak tahu berfikir. Dan hanya manusia-manusia beginilah yang menjadi pengikut Anwar Ibrahim dulu kini dan selamanya.


McTheory:
Kalau tahi, tapi Anwar kata coklat.. dorang makan, sebab Anwar kata tu coklat!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Taik babi, double najis..hehe.

Tanpa Nama berkata...

Puak pnyokong Mamat Kempunan 2Kali ni sbenarnya xde arah tuju, blur gitu, idup xde kompas dan GPS, Mamat ni le jd pnyelamat kononnya, hero diorag.