Khamis, 23 Mei 2013

TUDIAA!! Video Mahfuz Kata Najib Sumbat Coli Rosmah Dalam Mulut Tun Mahathir? #TolakPR




Saja Mc guna tajuk yang agak kontroversi. Tapi memang itu yang diperkatakan oleh seorang PESURUHJAYA PAS NEGERI KEDAH. Orang macam barua ni layak ka jadi Pesuruhjaya? SRP pun tak lulus, jawi pun tak pandai baca, macam mana boleh diangkat jadi Pesuruhjaya Pas Kedah ni?

Ulamak Pas di Kedah, sanggup ke berketuakan seorang Anwarinas yang bertuhankan Dap? Apakah manusia yang hanya pandai maki hamun macam Mahfuz ni layak menjadi Ketua? Mungkin itu kelayakan yang perlu ada oleh seorang Pesuruhjaya Pas Kedah.

Ternyata, rakyat Kedah membuat pilihan yang tepat dengan memilih BN semula.

Makin sedih tengok Pas Kedah sekarang, dari Ulamak, ke Alamak!! he he..


McTheory:
Mahfuz, hang stimm 'AIS' ka apa ni?

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas sekarang kekurangan Ulamak. yang ada hanyalah Ularmak.

Tanpa Nama berkata...

alaaa ... korang jgn ambik hati sgt. takat LCE (srp) je puunnn !! aku puji dia wpun takat SRP tapi gigih utk bercakap tahap phD wpun tak pernah nak menjadi !!!! hik...hik...hik...

Tanpa Nama berkata...

alaaa ... korang jgn ambik hati sgt. takat LCE (srp) je puunnn !! aku puji dia wpun takat SRP tapi gigih utk bercakap tahap phD wpun tak pernah nak menjadi !!!! hik...hik...hik...

Shaik Adam berkata...

Jom kita baca kitab Nurul Ehsan dan Bahrul Mazi dari terpaya dari puak yg gagal dlm hidup.Sampai bila pun x habis..............

Tanpa Nama berkata...

Hadi yang pilih Mahfuz jadi Pesuruhjaya PAS Kedah tu pun memang ULARMAK laaahhh....

Tanpa Nama berkata...

Nampak benor hadi sombong dan angkuh sekarang ni...

Tanpa Nama berkata...

kesian matput...bini hadi hidang budu blended dng sekilo cabai padi...disangka air tebu gula merah...dilanggahnya tak tengok kiri kanan....elok habis langgah...panas membahang...cepat2 terjun kubang kerbau...dia masa tu tengah bahang...yg ada dlm kepala otak dia masa tu najib rosmah mahathir...kerna otak dia otak falsafah jadi yg dia ingat lagi ialah coli....nak tutup bahang panas dia merapulah sebut najib rosmah mahathir dan coli dalam mulut....pasai mulut dia dah terlanggah budu dng sekilo cabai padi( cabai melaka) yg bini hadi hidang...

Tanpa Nama berkata...

Jgn marah dia.. Kepandaian manusia terhad (pandai dia setakat dia mengaji saja la) tapi kebodohan tiada sempadan (banyak benda yg dia tak tau dlm dunia ni).