Jumaat, 24 Mei 2013

TUDIAA!! Video Tian Chua Main Wayang Opera Cina Dengan Polis!! #TolakPR



Nak tengok wayang opera cina? Meh tengok video kat bawah ni. Tian Chua siapa tak kenal mangkuk ayun ni. Bab berlakon memang nombor satu. Siapa yang langgar tentera sampai mati? Siapa yang pernah gigit telinga polis? Siapa yang selalu hina polis dan askar Malaysia, kalau bukan si mangkuk Tian Chua ni.

Paling terbaru apabila Tian Chua mempersendakan pejuang negara di Lahad Datu dengan menyatakan semua itu adalah sandiwara BN. Giloss mamat Tian Chua ni. Memang patut ditangkap kerana terlalu banyak menghasut dan merosakan masyarakat!!

Kat bawah ni video Tian Chua, berlakon lembik ketika hendak diberkas polis.


Tian Chua dan aktivis propembangkang Harris Ibrahim ditahan polis mengikut Seksyen 4(1) Akta Hasutan 1948 tengah hari semalam.

Menurut Twitter Tian Chua, beliau ditahan di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), Sepang dekat sini sebelum memasuki pintu kawalan keselamatan untuk menaiki pesawat.

Sementara itu, Harris pula ditahan ketika makan tengah hari di Segambut di sini.

Difahamkan, kedua-dua mereka dibawa ke Lokap Berpusat Kuala Lumpur, Jinjang.

Mc diberitahu, beberapa aktivis pro Pakatan telah digerakan ke Balai Jinjang untuk membuat demo dan VIGIL yang lebih dikenali sebagai nyalaan lilin solidariti. Bagus la tuu.. bakar lilin banyak-banyak, kalau tak cukup, buat unggun api terus pun ok.

McTheory:
Dengar kata ramai lagi yang akan ditangkap lepas ni..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biar mampos dia dalam penjara. Jangan kasi muka lagi pada pauk2 celaka belaan Anuwar. Enough is enough dengan masalah demo haram anjuran Anuwar ni..

Tanpa Nama berkata...

UMNO. UMNO MENIPU NO ONE.tangkap dulu baru nak cari bukti.ko ingat malaysia ni bapak ko punya.