Selasa, 18 Jun 2013

PANASS!! Fitnah Blogger UMNO Buat Pas Kedah Tersungkur? #HanyaDiKedah


Unit Penerangan Pas dan si syaitan Husaini

Mengamuk blogger dan troopers Pas Kedah, bila Mc mendedahkan Zul Ya, bekas Ketua unit penerangan negeri Kedah dan juga Ketua blogger Pas Kedah mendapat gaji RM8000 sebulan. Bukan mengamuk marahkan Mc, tapi mengamuk marahkan Pas Kedah kenapa habiskan duit yang banyak pada manusia yang tak sehebat mana.

RM8000 sebulan tu, boleh diberikan pada 4 orang lagi blogger atau troopers dengan gaji rm2000. Selama Mc jadi blogger pro UMNO ni, Mc kerap berdepan dengan blogger Pas Kedah dalam pelbagai isu. Tapi tak ada satu isu pun yang depa bawa, boleh membuat kami cemas. Maksud kami tu, Mc dan TMK la.

Cemas dalam erti kata, isu yang boleh melumpuhkan sokongan rakyat kepada UMNO/BN di Kedah.

Bila kami dedahkan kebenaran dalam blog, seperti mana balak di Gunung Inas, sungai kotor dan sumber air tercemar. Blogger Pas hanya tuduh kami fitnah. Kami bawa bukti gambar dan video untuk tunjuk benda tu betul, malah ada interview dengan orang kampung, tapi Pas hanya spin dengan kata kami fitnah saja.

Bila benda betul dikatakan fitnah, ia akan buat orang kampung marah!

Bila kami dedahkan pada orang kampung Iboi tentang Pas kata kami fitnah. Sedangkan benda tu betul, marah la orang kampung pada Pas! Hasilnya ialah, DUN Bayu tetap milik BN, DUN Kupang BN sapu. Malah Parlimen Baling pun BN menang dengan majoriti yang agak baik!

Itu dipanggil 'cywar' guna kebodohan lawan, untuk jatuhkan lawan sendiri!

Jangan fikir TMK ni hanya bergerak di alam maya. Kalau kami hanya bergerak di alam maya, macam mana kami boleh turun ke lapangan untuk buat temubual, ambil gambar dan korek isu?

Bukan nak kata kami ni bagus, takkk.. ianya hasil kerjasama jentera konvesional dengan media baru. Kalau kita tak kerjasama dan masing-masing nak buat kepala sendiri, rasanya sampai bila pun kita takkan jadi kuat!

Berbalik pada jentera media maya Pas Kedah. Zul Ya tu dah tua, tak sesuai untuk kendalikan media maya ni. Perlukan orang muda, lagi satu, tolong jangan jawab isu dengan perkataan fitnah, sebab sekali dituduh fitnah, tapi benda tu betul, kesannya pada orang yang jadi mangsa, ia akan benci Pas seumur hidup!

Kalau nak tuduh fitnah, bolehh, tapi buktikan ianya fitnah, bukan main jawab sembrono dan tuduh fitnah. Itu pun nak kena ajar? Kata orang, Pakatan hebat sangat dalam media maya, tapi awat macam tak hebat saja pun. he he he..

Bak kata orang, teknik peperangan media maya ni licik. Duit banyak tak guna kalau tak pandai handle jentera, betul tak Zul Ya?


McTheory:
He he he.. panas lagi puak Pas dengan aku nanti!!

5 ulasan:

FBI GSB berkata...

Tahniah McTheory & TMK..
TEruskan usaha murni anda membuat pendedahan.. Jangan takut & usah gusar.. Tuhan bersama orang yang benar..

Talkinkan PAS di muka buni ini!

Tanpa Nama berkata...

Betul2 puak2 pas ni pelik sikit bila ada isu kena tang depa terus jawab fitnah bukan ny nk siasat dulu buta mata buta hati jadi la kuli sampai mati!

McTheory berkata...

Thanks FBI dan GSB,

Sama-sama kita pertahankan Kedah dari Pas!

medan tempur berkata...

aku nampak muka syed baniamin cybertropers Pas kat belakang tu la.. heheh

Tanpa Nama berkata...

Mc, teruskan perjuangan. Aku drive dr Alor Setar ke Perak td terasa indah dan nyamannya bumi Kedah Darul Aman ini kembali ke pangkuan UMNO.

Sama2 kita doa pd Allah dan usaha supaya pertahan bumi Kedah tercinta ini dr Rejim PAS Laknatullah.

Aku sedih byk terlampau kerja jahat PAS tp balasan depa dpt sikit sja.. depa ni mau kene bg stemroll gelek lepaih tu buang dlm laut.

Madrasah Salihiyah tu milik amanah umat Islam, tp betapa jahatnya hati perut depa..boleh bg halal roboh utk bian shopping complex..

lepaih tu jaja habis smpai ke hujung Kedah-Kulim baling kata UMNO dgn PERKASA yg buat kacau.. Madrasah tu bkn ada org pun..

bangsa PAS HARAMJADAH ni depa boleh putaq segala2 yg ada termasuklah dlm Al-Quran sekalipun bila depa terdesak!!

Sama2 kita jg Kedah, bantu YB MB kita utk cuci dan baiki balik Kedah.

kedah negeri berkat. Sejak berzaman MB Kedah dr UMNO, kita aman, berkat dan makmur.. hidup kita seronok.. mengaji kitab di merata2.. tp bila PAS Haram mai.. Kedah jd 'KELAM', penyokong2 depa jd SAMSENG, ANGKUH dgn sedikit saja kemenang yg Allah uji..

Cukuplah..CUKUPLAH!!

SAVE KEDAH. HIDUP UMNO!!