Selasa, 18 Jun 2013

TUDIAA!! Gambar Menarik Guan Eng Bermesra Dengan Zahid Hamidi!!



Siapa sangka musuh politik boleh bermesra bila berjumpa. Kita yang dibawah ni asyik bergaduh. Sedangkan orang atas boleh pulak jumpa bergelak sekali. adehh..

Itu terjadi di Pulau Pinang apabila menteri KDN yang baru, Zahid Hamidi dan Guan Eng bersama-sama melihat lokasi malapetaka runtuhan rod penebat kilat bangunan umno di jalan Mclister. biar gambar berbicara. politik-politik lah.. hal malapetaka dan bencana tolak dulu ego. sama-sama berganding bahu untuk menyelesaikannya, betul!!








Nak tengok gambar lagi boleh klik sini


McTheory:

Tapi tengok muka Guan Eng macam hipokrit saja pun. he he..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Agak-agak siapa yang berlakon? Tapi tabik kepada Zahid kerana turun padang tengok sendiri keadaan dan hulurkan bantuan..syabas..rakyat didahulukan

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Iklankan apa saja barangan yang anda ingin jual atau iklankan perniagaan

anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

Cina memang pandai bermuka muka... Berhati hati lar ngan kaum Ini...

Tanpa Nama berkata...

Jadi la tera tu pun. Org mcm tu la gheja sama2 tolong sama2(Mak aku kata laa...)

Tanpa Nama berkata...

Bg aku Zahid turun padang tu bagus dan hebat, tp 'manis-manis' sayur sudahlah.. kenapa pelu pergi paut bahu musuh Islam tu pulak?

Ni lah org Melayu, bkn main hebat di belakang musuh, jumpa berdepan lembik lutut. Be profesional lah Zahid oii.. dtg urusan kerja, xpyh lah nk pelok2 pulak Cine Harbi tu.

Bosan lah pemimpin Melayu semuanya sama.. kalah angin dgn CINA!