Jumaat, 21 Jun 2013

PANASS!! #HanyaDiKedah Kumpulan Syiah Mula Tonjolkan Diri?



Gerakan Syiah Di Kedah -

Inilah dia wajah-wajah penganut Agama Syiah di PENDANG, KEDAH yang membuat laporan polis terhadap Ustaz Alaudin bin Dato’ Abu Bakar yang berani membongkar ajaran sesat Syiah di sana. penganut Syiah ni ibarat penganut Qadiani, semakin lama semakin membiak, lepas tu mula buat masjid sendiri, buat perkampungan sendiri, buat komuniti sendiri.

Kawasan kawasan yang dikatakan mempunyai pengaruh Syiah antara kawasan paling banyak menaikkan bendera hitam seperti di Kuala Kedah, Padang Terap, Baling, Jerai dan beberapa lagi kawasan kecil di Kedah..- Sumber FB

Bendera Hitam ala bendera Iran.


Wow.. tak sangka lepas bendera hitam di pacak, kini mereka berani tonjolkan diri. Mungkin jika sebelum ini penganut Pas mengatakan syiah ini permainan politik UMNO/BN, namun kini terbukti apabila mereka sendiri tampil kehadapan.


Insyallah jika sebelum ini TMK pernah membongkarkan kegiatan syiah di Pendang dan sekitar Kedah. Lepas ini jika di izinkan, kami akan tetap mengawasi syiah di Kedah.

Perkara syiah bukan main-main, jika dibiarkan dan tidak dikawal, ia umpama barah yang akan merosakan masyarakat kita.

Penerangan bahayanya syiah perlu disebarkan lagi secara meluas, kerana tidak mahu ada diantara kita yang kurang pandai bab agama terpengaruh, lalu beriman dengan agama songsang ni.

Siapa yang tak suka bab kawin-kawin mutaah ni. Nak kawin sarung cincin ja, lepas pancut boleh cerai balik. Janji mau bayarr..

Silap nanti, orang bukan Islam pun pelik, mak aii.. senangnya orang Islam kawin yaa.. sedangkan itu ajaran syiah!!

Jadi sebelum ianya merebak dengan pelbagai ajaran yang bukan-bukan baik kita cegah dahulu!

McTheory:
Cegah sebelum parahhh..

5 ulasan:

Xpas berkata...

Syiah bukan Islam.

Tanpa Nama berkata...

ni gara2 mutaah ler ni

hero_labu berkata...

Siasat tmn mutiara sg kob dgn masjid kelang lama.org pas sblm ni dok sebar syiah sakan

Tanpa Nama berkata...

Syiah ajaran songsang dan bukan Islam...Perkahwinan secara muta'ah mereka mmg benar2 mengikut nafsu semata2.Lepas pancut boleh cerai!...ajaran mereka ni mmg bnr2 nk menyedapkan tekak dia je!!!..Piiirrraahh!

Tanpa Nama berkata...

akta mana yang boleh digunakan untuk menahan mereka dan dilabel sebagai ajaran sesat?