Sabtu, 22 Jun 2013

TERKINI!! Dah Ramai Beruk Hitam 505 Turun Ke KL Untuk Buat Kacau! #Black505



Lagi gambar beruk out 505 yang telah keluar nak berkumpul di Padang Merbuk. Memang makin ramai, tapi biasa la, beruk yang sama dok berhimpun juga!



Di Jalan Raja Laut
Hadapan SOGO
Petaling Street
Masjid Negara

modal yang sama juga..

Himpunan puak Beruk ni, Mc pasti ianya tak akan kurang dari 10k, sebab depa kerahkan dari seluruh Malaysia. Tapi takkan lebih dari 30k sebab orang yang sama juga dok turun berdemo. Namun percayalah, Anwar dan Malaysiakini akan Istiharkan 150k kehadiran beruk out berdemo nanti.

Mc tak kisah depa nak berdemo atau berkumpul, tapi kalau buat kacau, memang celaka gila la beruk hitam ni. Patut dihumban ke laut saja!

McTheory:
Tunggu update seterusnya nanti..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana Menteri Amaran kita ni?... Setakat Amaran jer lah.. Ayam pun tak takut, ini kan beruk!

Tanpa Nama berkata...


beruk hitam mana ada kerja, dapat upah sanggup jer berdemo tiap hari malah tiap minggu atau bulan. janji poket ada masuk dan mulut dapat sumbat.

kebanyakan babi tonggangan pembangkang hendak jadikan negara terus kacau bilau.

beruk hitam bersepah-sepah merata tempat ditambah pengundi hantu yang pembangkang import dari bangla, siam, nepal, nyamar, vietnam, kemboja dan indon. semua menunggu anuar aljuburit nak sampaikan janji baru: bila anuar aljuburit berjaya jadi pm mereka terus disahkan jadi warganegara nanti.

janganlah nak lawan takdir ALLAH nuar, kamu tak layak jadi pm, kita jadi saksi blackout505 gagal dan anuar terus main taik dilembah sunyi sungai buluh nanti.

mainan duniawi berkata...

Biar buta mata jangan buta perut,buta matahati..kah,kah,kah,kah.....kesian.......