Khamis, 25 Julai 2013

PANASS!! Kali ni Umat Islam Pula Buka Puasa Dalam Tandas?



Rupa-rupanya isu Sekolah Kebangsaan Seri Pristana, Sungai Buloh lebih kepada propaganda untuk melaga-lagakan sesama kita. Orang Islam pun menggunakan bilik persalinan sekolah itu untuk berbuka puasa.

Blogger MiM membongkarkan cerita sebenar disebalik fitnah yang dibuat oleh puak Pakatan Haram ni.

Apa nak jadi la dengan puak ni, bulan puasa pun nak fitnah ka? Baik pi makan atau minum air la kalau dok fitnah tu, buat lapaq perut saja puasa.

Untuk rekod, kantin sekolah itu ditutup untuk proses naik taraf.



So, perkara yang berlaku di SK Seri Pristana, Sungai Buloh sebenarnya bukan isu besar tetapi sengaja diapi-apikan oleh media pro-pembangkang terutamanya media sosial mereka. Jijik dan jahat sungguh perangai media pro-pembangkang!





Jawapan kepada isu yang diapi-apikan oleh pembangkang

Dan kepada Timbalan Menteri Pendidikan P. Kamalanathan, harap agar beliau tidak cepat melenting membuat kenyataan seperti dibawah :

"Perkara ini tidak harus berlaku. Saya kecewa. Kementerian memandang serius perkara ini dan meminta BPSH membuat siasatan serta-merta dan katakan pada kita mengapa tindakan tidak boleh diambil terhadap pegawai yang membuat keputusan ini (makan di bilik persalinan)," katanya kepada Bernama di pejabatnya di bangunan Parlimen di sini, hari ini.YB, orang Islam pun guna bilik persalinan itu.

Blogger MiM, juga ada minta kenyataan balas dari YB Kamal, boleh tolong jawab tak?

McTheory:
Lain kali siasat dulu sebelum buat kenyataan, kan dah kantoi!!

Tiada ulasan: