Ahad, 18 Ogos 2013

HOT! Tawaran Nikah Mut'aah Satu Malam Bersama Gadis Indon, Iran dan Iraq?



Boleh baca sendiri kot apa yang ditulis kat banner tu. Bila tanya orang syiah, depa kata ini cara nak mengelakan zina. Tapi dengan kawin mut'aah ni boleh menyebabkan masyarakat kacau bilau.

Kenapa zina itu haram? kerana disebabkan zina akan terjadi anak luar nikah, mungkin akan terjadinya buang bayi, bayi dibunuh, penyakit kelamin, tersebarnya aids dan pelbagai lagi perkara buruk bakal berlaku.

Apakah dengan kawin mutaah boleh menyelesaikan semua masalah tu? Atau jadi lagi teruk?

Dah nama pun kahwin, sudah tentu tak pakai 'protection' untuk buat hubungan. Sudah tentu 'dilepaskan' di'dalam'. Sebab tu Mc kata ia boleh menjadi lagi teruk!!

Dalam hal ni pun kita dah dapat agak ajaran syiah ni mengarut! Minta pada semua umat Islam, jangan terpedaya dengan semua ni. Jauhkan diri anda dan keluarga anda dari syiah!

9 ulasan:

Xpas berkata...

Syiah bukan Islam, pemalsu Hadis, pendusta agama !

Tanpa Nama berkata...

Kat sana biasa la.... Berapa ramai laki hidung belang dari m'sia dah sapu

Tanpa Nama berkata...

Samalah dgn perbankan islam yg diamalkan oleh bank islam dan bank2 lain yg mengenakan riba yg lebih banyak tetapi dihalalkan atas nama 'mudarabah'. Kalau ambil pinjaman bank islam beli rumah, caj faedahnya lebih tinggi tetapi bank kata ada 'akad' maka ianya sah dan halal ... ha ha ha ... semuanya politik ...

Tanpa Nama berkata...

Anon 1.34 ,
Anda mungkin x pernah mengalami kegawatan ekonomi...sbb tu anda sinis dgn pbankan islam. Ada beza yg amat ketara pabila anda membeli rumah dgn muamalat islam dan sistem konvensional. Sahabat saya menggunakan muamalat islam manakala adiknya guna sistem lama berasaskan blr@riba'.
Pabila berlaku ketidakstabilan ekonomi yang buat pinjaman konvensional yg paling terasa sbb kadar ansuran boleh berubah-ubah ikut blr.
Sbb itulah bila buat asb loan slps 10 thn dah ckup tempoh matang ...baki pinjaman masih banyak angkara blr ini.
Jgn septikal sangat dgn sistem muamalat islam. Cara ilmu sebelum anda menghentam sesuka hati.

Tanpa Nama berkata...

Anon 1.34 tu sebenarnya tak dak ilmu. Tapi nak cakap macam tau semua. Spesis macam nila yg banyak merosakkan pemikiran orang lain dengan persepsi mereka.

Tanpa Nama berkata...

Kahwin Mutaah ke Kahwin Misyar ke, semua sama sahaja. Pelacuran!

Kalau dah dibayar dan ditinggalkan kemudian, apa lagi maknanya tu?

Tanpa Nama berkata...

anon 1.34 ni ni JAHIL murokab. DIa main ckp ikut sedap, dlm bab Syariah Ekonomi mengaji dulu baru ckp, stgi kot tergolong dlm org yg hina hukum Allah. Sistem Islam melihat Hibah dan Akad dan tiada penindasan bila berlaku kenaikan harga dan manipulasi, sbb itu adad Ibrah (rebat) pd Akad itu yg terlebih tinggi dr awal2. tp sbnrya lebih rendah., keberkatan bukan pd nilai angka. Yg penting ikut syariat dan diredhoi Allah SWT bkn ikut selera politik. Anon tu buat justifikasi sbb dia pun otak politik PAS, tau dha xpyh ckp.

Tanpa Nama berkata...

Itulah dikatakan oleh para Ulama' SYIAH itu sesat dan 'agama terasing'. Tp dlm PAS ada puak Syiah bersarang.. org besaq pulak tu.. Presiden dn Majlis Soruu sebok nk berdemo nk jatuhkan org lain, dlm jemaah depa tu perosak Aqidah berlambak.

JAKA berkata...

Assalamualaikum wbh.
Terima kasih Dr Ajmal Razak. Saya sokong Dr. sepenuhnya demi membuka mata umat Islam rabun Melayu yang terpesona dgn syiah.
Kepada umat Melayu yg terpesona dgn syiah,
Ramai umat Islam sgt terpesona lantas menyokong Iran dan Syiah. Saya juga pernah begitu dulu sehinggalah saya mengkaji ajaran syiah. Jgn terpesona dgn imej Islam dan lawan Amerika Iran dan Syiah. Imej boleh dicipta tp isi sebenar kena kaji. Berhati2 lah sebelum bersangka baik dgn syiah.
Utk mengetahui ajaran itu betul atau salah kena kaji akidah mereka. Kalau setakat jadi baik, semua agama ajar jadi baik. Kalau kita melawat Israel dan Amerika pun mereka sambut kita dgn baik. Mereka takkan sewenang2 bunuh kita.
Nak tahu sesat atau tidak kena banding dgn ajaran Islam yg murni. Kalau kita terima semua baik walaupun bertentangan dgn akidah Islam, maka kita telah mengiyakan kebathilan dan ini menjejas akidah. Amat mustahil Allah mencipta pakej akidah yang pelbagai malah bertentangan sebagai pilihan kepada umat Islam. Soal akidah adalah tetap tunggal, yg boleh berbeza adalah soal furuq atau cabang.
syiah sgt bahaya dpd ajaran sesat lain. akidah syiah bukan peduli sgt utk ibadat kepada Allah, tetapi adalah akidah kebencian terhadap Islam dan tokoh2 Islam. MEMBUNUH ORG SUNNI ADALAH JIHAD BG SYIAH. HARTA BENDA SUNNI ADALAH HAK SYIAH. MEROGOL MENYEMBELIH DAN DARAH SUNNI ADALAH JALAN MEMPERCEPATKAN TURUNNYA AL MEHDI(DAJJAL) SYIAH. seperti kata Dr MAZA syiah adalah agama berasaskan dendam dan darah terhadap sejarah yang diselewengkan. Dan mereka sgt berstrategi dlm berjuang.
Kerana ini syiah Melayu pasti akan menafikan 'dendam dan darah' ini kerana mereka masih baru dalam syiah dan belum berkuasa. Jika sudah mantap syiah mereka dan berkuasa maka akan berlakulah apa yg berlaku dibumi2 Arab yg dihuru-harakan oleh syiah. Tunggulah saatnya wahai umat Melayu.
syiah bernegara dan disokong oleh zionist dan Amerika. ajaran sesat lain tk bernegara. syiah sudah ramai dan sekarang adalah gelombang mereka bangkit sebb Dajjal hampir keluar, ada pendapat kata tahun 2020(wawasan?).. wallahualam.