Selasa, 13 Ogos 2013

PANASS! Syiah Kedah lapor Polis Sebab di UGUT Bunuh? #KedahAmanMakmur

Selepas pendedahan berturut-turut tentang gerakan syiah di Kedah dan Malaysia. Blog ini mula diserang pengikut syiah yang 'menyamar' sebagai neutral dan cuba menyerang artikel dan video pendedahan mengenai syiah.

Malah ada yang mencabar dengan mengatakan tiada syiah di Kedah. Betul ka takdak syiah kat Kedah ni?

Kalau takdak, kat bawah ni apa?


Siap buat laporan polis kononnya ada ugutan bunuh, Abdullah tu sapa? Bukan Ketua Syiah di Kedah ka? Pas rahsiakan kewujudan puak syiah ni sebabkan 'undi'. Puak syiah dah janji nak bagi undi pada Pas, sebab tu ada pimpinan Pas yang cuba menutup sebelah mata walaupun tahu ada syiah di Kedah.

Kenyataan Pas kononnya nak 'pecat' ahli Pas yang menganut syiah tu hanya politik, kalau benar Pas nak pecat dah ramai pimpinan utama Pas dah kena pecat.

Masih ingat pameran Islam antarabangsa di Kelantan 2011? Pameran tersebut dipenuhi dengan artifak dan gambar-gambar agungan syiah. Pameran tersebut di rasmi oleh Nik Aziz, Menteri Besar Kelantan. Tak mungkin pimpinan Pas Kelantan tidak 'check' dulu barangan yang hendak dipamerkan. Atau sengaja lepas dulu sebelum disimpan semula atas laporan 'awam'.

Siapa penganjur pameran tersebut? Takkan orang UMNO kot?


Pada yang belum baca kisah syiah di Kuala Kedah boleh klik SINI dan sembahyang orang syiah yang patut ada tengok, boleh klik SINI.

Kat bawah ni lagi video pasal syiah, 



McTheory:
Ahli Pas sendiri yang bongkar pasal syiah dalam  Pas ni..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku tak nampak 1 apa pun kebaikan PAS untuk Islam, selain memecahbelah dan pakar menyuburkan benih kebencian sesama muslim, itu saja yang aku nampak, jangan pula PAS mengaku dah meramaikan saudara baru kerana Hidayah adalah milik Allah, bukan Pas, yang aku nampak dengan lebih jelas sekarang ini ialah PAS adalah mangsa OTEK, LUKUK DAN JOTOS kafirun, si kafirun mempunyai fikiran begini "HAIYYA.. ITU PAS SULA KALA WO ITU UNDI MENGUNDI, ITU ISELAM SULA KALA WO.. HAIYA.." ini lah akibat menggunakan Islam untuk kepentingan nafsu sendiri, hanya membuat Islam jadi lemah, bila dah lemah lagi mudah lah tugas kafirun dan SYAITON.