Selasa, 15 Oktober 2013

HOT! Cina Babi Kurang Ajar Dengan Polis!


Makin lama, makin kurang ajar pula cina dengan polis. Cina muda di Kuala Lumpur, sudah semestinya sokong Dap.. memang kurang ajar!

Baca cerita polis dengan cina bukit ni,

Salam dan selamat sejahtera semua yg melihat video ini, saya Sharifuddin Abdullah adalah seorang anggota polis Trafik KL. Kejadian ini berlaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs.

Semasa saya dlm prjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang.

Ketika itu saya di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. Tanpa memikirkan keselamatan saya yang tidak sempat mengubah haluan ke lorong paling kiri kereta tersebut telah memotong motosikal saya dari sebelah kanan mnyebabkan saya hilang kawalan dan nasib menyebelahi saya, saya tidak terjatuh.

Lokasi kejadian dari Jln Kucing sebelum susur Y naik ke Jln sultan Ismail. Sekiranya saya terjatuh ketika itu,tiada seorang pun tahu apa punca saya jatuh dan siapa yang menyebabkan saya jatuh.

Saya kemudian memecut motosikal saya dan mengejar kereta tersebut kerana memandu secara merbahaya. Sampai di Jln Tun Perak saya pun meminta pemandu tersebut memberhentikan kereta beliau tetapi pemandu tersebut gagal berhenti setelah saya memperkenalkan diri saya POLIS.

Akhir sekali kereta tersebut berhenti di sebelah stesen bas berhampiran dengan Central Market. Dengan rasa tidak hormat kepada Penjawat Awam,dia tanya saya"apa salah saya".berulang kali. Sedangkan dia tahu apa salah dia.

Dia nak blame kan saya supaya saya mengalah dan mengatakan dia mmg X salah. Kerana fikirkan saya hendak masuk kerja,dan sudah terlambat.

Saya anggap ini kes terpencil dan menyusahkan saya. Pemandu tersebut mmg sengaja nak cari pasal. Tak tahu pulak sampai dia nak UPLOAD.

Saya pun menasihati pemandu tersebut dengan cara baik supaya perkara ini tak berulang bukan sahaja kepada saya malah kepada pemandu2 terutamanya penunggang motosikal sbb kami penunggang motosikal pun bayar cukai jalan. Sekian terima kasih.


McTheory:
Awat la babi-babi ni makin kurang ajar? Kalau dilanggar polis tu dan meninggal dunia.. nak kata apa?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cina tu mangkuk.. Pandai2 upload skarang dah kena mark...

Tanpa Nama berkata...

Cinabi ni memang kurang ajar.Saman je.Kalau.menghalang penjawat awam tangkap je.Manusia pendatang yg tak sedar diri.Polis pulak jangan cakap banyak buat ape yg patut je..tangkap saman baru cinabi ni tau polis ade kuasa.

Tanpa Nama berkata...

letak dlm Lokap sehari ..lucutkan hak sebagai manusia bebas sehari... baru dia tahu nasib... cina cina ni memang tak sedar diri...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa polis nii baik sangat !! Sepatutnya cina laknat niii dibawa kebalai polis utk disiasat lebih lanjut jika perlu ditahan dlm lokap
sehingga dia boleh diberi pelajaran
termasuk menghalang dan ganggu kakitangan awam menjalankan tugas !!
Termasuk yg mengambil vedio / gambar ini sekali !!

Tanpa Nama berkata...

Cina lbh pndai dari malay ma. . Ada sebab kot? Xsmue polis baik, polis 90% rm n rm ni yg slalu sy nampak.

Tanpa Nama berkata...

jangan saling menghujat. salah tetap salah dan benar tetap benar... tp tidak dgn menggunakan dgn kata cina babi. saya harap anda semua bisa menjadi org yg bijaksana dlm bersikap... TQ.