Rabu, 9 Oktober 2013

HOT! Kisah dan Gambar Menarik TPM Ke Sungai Limau! #PrkSgLimau



Untuk pengetahuan pembaca, Sungai Limau ni dulunya dikenali sebagai DUN Sala. Sebut Sala memang kawasan pesawah la. Semua orang tau, penduduk sana hampir 90 peratus pesawah malah kebanyakan mempunyai hubungan keluarga. Memang agak unik Sungai Limau ni.

Orang BN dulu nak masuk Pekan Sungai Limau pi pacak bendera pun takut.  Mana tak takut, silap-silap boleh kena 'tabuh' dengan kayu. Dalam Kedah ni ada 3 tempat kawasan gelap, nombor satu DUN Sungai Limau, Bukit Penang dan Tokai.

Sekarang ni kita sedang berhadapan dengan sebuah DUN yang dianggap KEBAL Pas. Kalau BN menang di Sungai Limau.. tak mustahil bila ada pilihanraya pulak, Bukit Penang dan Tokai, mampu kita tawan.

Semalam TPM Tan Sri Muhyiddin Yasin dan MB Kedah Dato Paduka Mukhriz turun bersantai dan bermesra bersama penduduk Sungai Limau.

Gambar boleh tengok dibawah,

Memberi sedikit ucapan.. (belakang tu bakal calon BN ka?)

Ramai jugakk..


Datang bertanya kabar dengan TPM..

Ini bukan angkut tauu..

Bersama DPMM menerima cenderamata dari penduduk..

Bukan senang jentera BN nak masuk Sungai Limau. Bila depa dah bagi kita masuk, saya harap jentera luar kena follow cara penduduk Sungai Limau. Jangan main langgar sesuka hati. Dulu depa alergik dengan bendera biru, lanie kita cuba suruh depa tinggalkan bendera hijau yang lusuh tu. Kita pacak bendera biru depan rumah depa.

Tapi nak kena ada cara yang betui la? Silap pacak kena pelekoh naya. he he..

Jom Tawan Sungai Limau.. Sungai Limau For BN!

Sumber dari blog  Prk Sungai Limau

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

muka bulldoq mai beli undi dah

Tanpa Nama berkata...

Anon 1.33 anda memang manusia hina...

Tanpa Nama berkata...

Berani berhijrah tinggalkan PAS.