Ahad, 20 Oktober 2013

INFO! Penyandang Naib Presiden Kekal, Cara Baru Untuk Meremajakan UMNO? #PemilihanUMNO


Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal dan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengekalkan gandingan mereka sebagai naib presiden Umno untuk penggal 2013-2016.

Keputusan boleh tengok dibawah,


Mc agak sedih dan terkilan apabila Dato Mukhriz gagal mendapat tempat ke kerusi Naib Presiden. Nampaknya slogan nak meremajakan UMNO tu hanya slogan semata-mata, tak pun dipraktikan oleh perwakilan.

Nak cakap banyak pun tak guna, kalah dah kalah. Akur saja pada keputusan, namun kata orang biar kalah bermaruah, jangan menang sebab bermewah! Betul?

McTheory:
Nak pi cium keris satt.. adeh laa..

10 ulasan:

megat panjialam berkata...

Salam McTheory. Sy banyak ikut dan copy paste artikel tuan sebab baru belajaq jadi blogger. Sy ikut sedih atas kekalahan YAB Mukhriz. Bukan sedih pasai sy asai Kedah dia orang Kedah tapi bagai tuan kata lah tranformasi apa. Sy dah berusaha di bahagian saya Titiwangsa beberapa hari lalu dan respon baik. Namun takdir mengatasi segala termasuk segala fitnah mai mcm2. Apa pun perjuangan tetap diteruskan. Wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Salam tuan, transformasi dalam umno tak semestinya kepimpinan yang sedia ada perlu diubah. Sekiranya kepimpinan sedia ada masih perjuangkan agenda Melayu dan Islam, saya tidak nampak perlunya orang yang berkenaan disingkirkan daripada saf kepimpinan. Para perwakilan saya yakin telah menilai baik dan buruk setiap pemimpin yang mereka pilih. Tidak dinafikan memang ada sesetengah pemimpin kita nampak kurang bermaya dan kekadang tindakannya memang menggores hati dan perasaan. Namun, saya yakin setiap pemimpin yang dipilih oleh para perwakilan akan dapat meneruskan agenda perjuangan UMNO untuk Melayu dan agama Islam.
~dulu, kini dan selamanya~

Putera Kedah berkata...

Kita tunggu PRK Dun Sungai Limau,apa Hisham boleh bikin...

Putera Kedah berkata...

Kita tunggu PRK Dun Sungai Limau,apa Hisham boleh bikin...

Tanpa Nama berkata...

Lantilah hishamsebagai ketua penyelaras PRK dun sungai limau.....kita tengok mamat lembik ni beraksi.Beliau ni hanya layak bawa bunga mangar aja .PRU14 nanti aku memang tak akan sokong calun UMNO ditempat aku .

Tanpa Nama berkata...

Pemilihan hisham sebagai naib presdin UMNO memang bertepatan dengan pepatah Melayu "Menang sorak kampong tergadai"Lihatlah nanti diPRU14 dimana ORANG MELAYU akan bertukar arah kerana meluat dengan Najib dan Hishammudin ......ini bukan cakap kosong .......

Tanpa Nama berkata...

Sebagai ahli UMNO otai saya akan membawa kes PAU kali ini kemahkamah dan ROS .......sekian tunggu

Tanpa Nama berkata...

Wahai perwakilan2 UMNO yg bijaksana,
Lihatlah mengapa Bahagian Rembau memberikan undi kpd Mukhriz? Ini adalah permainan KJ yg nak cover linenya yg menyokong Hishamuddin. Dia juga terlibat dlm beberapa permainan jahat yg telah cuba menghalang Mukhriz spt facebook yg menyamar sbg TS Mahyuddin dan laporan palsu oleh akhbar.
Tetapi yg menghairankan orang Melayu di akar umbi ialah bagaimana perwakilan2 yg rata2 tamakkan habuan telah menerima ketidakadilan ini semua dan terus melantik Shahrizat, KJ dan Hishamuddin yg akan menghancurkan UMNO.
Akar umbi Melayu di luar bandar tidak akan menyokong UMNO lagi di PRU14 nanti. Jika PAS bijak sedikit, inilah masanya PAS keluar dari Pakatan Rakyat. Sudah tentu orang Melayu yg tidak puas hati dgn UMNO akan berduyun2 masuk PAS dan bulat2 menyokong PAS di PRU14 nanti.
UMNO akan jadi parti Pembangkang sahaja. Oleh iru, Ketua2 Bahagian pulunlah utk penggal yg terakhir duit peruntukan RM1 juta setiap tahun.
Tahniah diucapkan kpd perwakilan2 UMNO yg berupa Melayu yg mudah lupa.
Menang sorak, kampung tergadai!

Tanpa Nama berkata...

Banyak sangat politik dalam UMNO sendiri,kena jaga diri sendiri dulu??
Nak berjuang untuk Melayu konon!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ingt si kitol oxford tu nk diam diri ke? Hebattu mamat liberal tu punye game plan. Jgn ingt dia senang2 nk biarkan pewaris Tun M naik. Kan die nk jd PM termuda dlm masa terdekat ni.

Then Najib pulak sygkn sepupunya.. sepupu AWWW.. cium keris lepas tu minta ampun mahap pd Cina Kapir tanpa sbb.. DAYUS lagi BODOH! maaf aku ckp kasar.

Plg jahanam ialah semasa sepupu Najib ni jd Menteri Amaran, betapa hur hara dan rimasnya situasai dlm negara. BERSHIT anjing2 ANwar Ambiga bermaharajalela. POLIS mcm di sekat dr buat ketegasan. Agama Islam, Melayu dihina hari2.. Kerismudin terus tersenyum lebar.. menipu rakyat dgn keadah lembiiknya..

so la ni mau apa lg dr kepimpinan UMNO?? nk remajakan apa wahai perwakilan kalau otak xboleh fikir utk Agama dan Bangsa?

PRU14 nnt lihatlah.. jika gagal Najib urus UMNO.. tsunami besar2an Melayu akan melanda..