Isnin, 25 November 2013

HOT! Akar Umbi Pas Kecewa Mat Sabu Kekal, Dap pulak yang Gembira? #MuktamarPas



Selepas Mat Sabu diumum mengekalkan jawatan Timbalan Presiden Pas, ramai juga akar umbi Pas yang terkejut dan kecewa dengan perwakilan kerana sanggup lagi memilih pemimpin pro Syiah, menjadi Timbalan Presiden buat kali kedua. Walaupun sudah terbukti Mat Sabu bukanlah seorang yang layak menjadi pemimpin sebuah parti Islam.




Berbeza dengan Dap, memberi sambutan dan puji-pujian besar-besaran kepada Mat Sabu. Pemimpin Pas yang lain menang pun Dap tak bereaksi sebegini.



Gambar dari Blog Cucu Tok Selampit


McTheory:
Nampak sangat orang Dap lebih sayang Mat Sabu dari orang Pas sendiri.. hehe

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sememangnya DAP amat sayangkan MAT SABUN ni demi untuk pecahkan lagi perpaduan orang MELAYU terutama dalam pas itu sendiri dan juga DAP akan gunakan "kepandaian"beliau untuk hancurkan perpaduan melayu semalaysia.TAKBIR,TAKBIR,TAKBIR hidup MAT SABUN DAN HANCURLAH PAS DAN ISLAM DI BUMI MALAYSIA.

Tanpa Nama berkata...

baik makan babi dgn dap dari makan ayam dgn umngok!

Tanpa Nama berkata...

Sambil mkn babi tu...snap some pic..upload kat FB ye..kalo brani la...

Tanpa Nama berkata...

Celaka sungguh pencaci tegar PAS tu.. asal beza pndagan atau tk suka cara xbetul dlm PAS je terus di label sbg org UMNO?

Bodoh bahlol puak2 cai PAS ni.. hidup mcm biawak.. bkn nk bina kebaikan dgn UMNo tp nk bermusuh mcm iblis!

Tanpa Nama berkata...

11.49 ucapan tulisan anda itu boleh bawak pd kufur pd Allah!! Makan babi adalah haram.. makan dgn UMNO sesama Islam adalah harus.. dan jika makan dgn UMNO dpt bina Islam itu jd WAJIB. jik tk buat jatuh dosa..

Wfikir dlu sblm kiut hawa nafsu politik ala iblis hasil tarbiah PAS.. ckp ikut sedap nafsu blh terkeluar dr agama!