Khamis, 28 November 2013

HOT! Ustaz Kazim Teruskan Perjuangan.. Alhamdullilah Tak jadi Bersara!


Alhamdulillah Ustaz Kazim tak jadi nak bersara dar bagi ceramah.


Lepas ni kita boleh tengok la ada malaun-malaun yang meroyan dok maki Ustaz Kazim pulak. Sebab semalam ada pencacai politik tegar yang dok berkira-kira nak buat kenduri sebab Ustaz Kazim nak bersara dari bagi ceramah. Jangan disebabkan Ustaz Kazim tak jadi bersara bagi ceramah, pencacai tu mati terkejut sakit jantung, buat kenduri arwah la jawabnya. he he he..

Jangan risau Ustaz, seorang maki, seribu orang lagi sokong Ustaz..

McTheory:
Terbaiklah dari Ustaz Kazim

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ustaz Kazim bersara...puak-puak iblis dan syaitan pasti bergembira tak kiralah samada iblis dan syaitan yang original atau iblis dan syaitan yang boleh kita Nampak....

Tanpa Nama berkata...

ostat umngok suh dia pi mampuih la

- pak man

Tanpa Nama berkata...

Ustaz Kazim bukan Umngok,sebenarnya yang ngok dan bongok adalah puak-puak yang selalu memaki dia...kau ada faham

Tanpa Nama berkata...

betul tu 2.36 ! jeles la tu .. ostaz kazim suruh wat baik2 aje . tapi ostaz depa suruh sebaliknya . sendiri mau ingat la !

Tanpa Nama berkata...

Saya nak beritahu Tanpa Nama yang bernama Pak Man,

Tak payah la dengki-dengki dengan orang lain.Ustaz Kazim setakat memberi ceramah agama...apa salahnya yang baik kita jadikan tauladan.

Yang kau suruh dia pi mampuih tu apa ke hal. Ustaz Kazim tak kacau kau dan keluarga kau pun...cuma siapa makan cili dia lah yang terasa pedasnya.

Tanpa Nama berkata...

sapa yg tak suka dgr ceramah ustaz kazim tu pi layan azhar idrus....

Al kazimi nal ghaiz wal 'afi na 'anin nas berkata...

Alhamdulillah ! Alhamdulillah ! Alhamdulillah !

Pak Tam berkata...

Teruskan kerja2 dakwah ustaz...jangan terlibat dengan politik.

Tanpa Nama berkata...

Kerja2 dakwah tiada istilah bersara...
Rasulullah berdakwah hingga akhir hayatnya...
Kuatkan semangat ustaz..teruskan berdakwah...
Rasulullah juga pernah dicerca dibaling batu ketika berdakwah ...
Sesungguh nya kaum2 jahil/ahli neraka ini akan sentiasa menentang dakwah/kebenaran...

Tanpa Nama berkata...

28 November 2013 5:03 PTG apa yg tak suka dgr ceramah ustaz kazim tu pi layan azhar idrus....

Aku sokong kenyataan diatas... sebab trademark UAI ceramah adalah...
"Bodo..." dan semua orang gelak2...

Tanpa Nama berkata...

Ulamak 'bodo' tu...
Tak cukup ilmu lagi tu...
Yg dengar pun sama bodo...
Perkataan mencerminkan akhlak...
Akhlak mencerminkan ilmu..

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah.Maka meroyanlah puak yg benci.Usaha dakwah dan perkongsian ilmu Ustaz Kazim Elias diberkati Allah s.w.t.

Tak rugi kita.Yg rugi ialah mereka yg "tuli" tak mau menerima hakikat bahawa Ustaz berjaya menyampaikan ilmu agama dgn penuh hikmah,sopan,dan kadang2 lucu.Metodologi/kaedah penyampaian Ustaz memang berkesan.Teruskan usaha baik Ustaz.