Khamis, 7 November 2013

INFO! Pas Menang disebabkan pengundi hantu?


Pelbagai analisis dikeluarkan oleh pelbagai pihak dan agensi. Malah tak kurang ada yang masih menuding jari menyalahkan orang itu dan orang ini.

Disini Mc nak tunjukan analisis yang tidak semua orang tahu. Iaitu pengundi luar kawasan yang membantu memberi kemenangan kepada Pas di Sungai Limau.

Pengundi ini, tinggal kawasan lain, mengundi pula dikawasan lain. Mereka merupakan senjata rahsia Pas di Sungai Limau, kerana kita tidak mempunyai alamat mereka secara tetap, tetapi orangnya wujud dan mengundi pada setiap PRU dan PRK.

Apakah ini yang dipanggil pengundi hantu?

Boleh dipanggil pengundi hantu, tetapi tidak menjadi kesalahan kerana ianya tidak menyalahi undang-undang. Umpama pengundi luar yang kerja diluar, tetapi masih mengundi dikampung halaman.

Berbezanya mereka ini adalah, mereka tinggal disempadan Sungai Limau, malah ada yang sudah lama tinggal ditempat lain, namun data dan alamat masih mengunakan tempat yang asal, walaupun kawasan tersebut sudah tidak lagi wujud.

Pengundi sebegini bahaya, kerana kita tidak dapat kesan mereka dan jentera juga tidak akan sampai kepada mereka. Sudah tentu kita tidak akan dapat menagih undi mereka dan acap kali pilihanraya, undi mereka tetap kepada Pas.

Apa yang Mc nak terangkan disini ialah, kebanyakan kawasan kuat Pas mempunyai pengundi seperti ini. Jika kita mahu menang, kita perlu berdepan dengan pengundi hantu yang menjadi kekuatan Pas.

Di Sungai Limau sekurang-kurangnya ada lebih 2000 pengundi sebegini. Bagaimana kita perlu atasinya? Atau kita juga perlu guna strategi sebegini?

Mc harap pakar-pakar strategi kita tak makan gaji buta! He he..

4 ulasan:

anjingbaruababi berkata...

Tanpa Nama...hang yang kaki kelentong...lain orang cerita lain yang hang masuk campoq....kalau macam nilah punya dok ada Melayu akan pupuih...

Tanpa Nama berkata...

BUDAK 417 TU TERSAMPOK DEK HANTU-HANTU BELAAN PAS DI SUNGAI LIMAU. DIA MARAH AZEEZ PASAI AZEEZ SUDAH KASI MASOK LONGKANG PAS BALING.

Tanpa Nama berkata...

aku heran ada sekor dua setan belaan siapa entah kt atas berusaha sungguh2 utk jatuhkan Azeez Rahim,sakit hati sungguh setan belaan itu pd Azeez ibarat org sakit jiwa yg xboleh berubat lg..
kasihann.. lg dia sebarkan keburukan Azeez lg Tuhan angkat Azeez disukai,

4.17ptg semoga apa yg ko burukkan Azeez Rahim akan kembali pd kau.. dn tk selamatlah dunai akhirat ko dn kerja2 busuk ini.AMINNN!!

Tanpa Nama berkata...

PAS saja matikan UMNO dgn pengundi hantu yg sbrnya merekalah mengumpulkan pengundi yg berstatus 'hantu' tidak bertuan utk meramaikan pengundi2 mereka di suatu kawasan penting...

Mereka daftar ramai2 di tempat itu yg kbykn menggunakan alamat yg hampir sama dlms ebuah rumah sehingga mencapai 50 org..

taktik ini byk di pakai di tempat2 lubuk PAS spt Maahad Agama, IPTA2 supaya mereka kekal ampuh menang di situ!