Sabtu, 25 Januari 2014

Al-Fatihah! Harun Taib Meninggal Dunia.. gugurnya seorang pejuang Kalimah Allah!



Takziah Mc ucapkan pada keluarga Allahyarham Ustaz Harun Taib kerana kehilangan seorang tokoh agama yang amat dihormati di Malaysia.

Allahyarham juga salah seorang ulamak Pas yang berani kedepan untuk pertahankan Kalimah Allah, walaupun PR punya pendirian bertentangan dengan apa yang Allahyarham perjuangkan.

Mc minta pembaca sedekahkan Al-Fatihah kepada roh beliau dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang disayangi Allah.

Al-Fatihah..


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Innalillahi Wainna Ilaihi Rajiunn..
Ulama'2 terakhir dlm PAS yg mempertahankan Aqidah..

Semoga Allah Merahmati Ruhnya di kalangan org Soleh..Aminn

Tanpa Nama berkata...

Semoga rohnya dirahmati Allah swt dan ditempat kan dgn org2 yg soleh .

Tanpa Nama berkata...

Al Fatihah untuk Ustaz Harun Taib. Dia ada menyatakan tidak setuju seperti di atas. Tapi ianya sekadar hanya satu kenyataan yang mana selepas itu dia senyap. Kalau ikut cara PAS dia sepatutnya buat road show untuk mendapatkan sokongan atau memberikan penerangan kepada penyokong PAS. Tak setuju tapi masih bertempet dengan orang yang setuju. Ini adalah kerana persetujuan PAS dalam PKR untuk Kristian guna kalimah masih on. Sebab itu Hj Hadi tak layak jadi pemimpin. Kalau Keadilan dan DAP masih setuju dan PAS betul menolak Kristian guna kalimah maka keluarlah dari tolol sialsi mereka tu.

Tanpa Nama berkata...

Setuju dengan sdra tanpa nama 7.39pg, itu yg sy hairan knpa berat isu ini mreka dewan ulama dn syura xtegas mcm isu bngla 40ribu.. Apkh prjuangn mreka hnys stkt utk mlawan umno?? Apapn smoga Allah ampunnya.

Tanpa Nama berkata...

Dia lah ulamak terakhir pas yg pertahankan kalimah Allah.
Tunggu lah bencana pas pis pus selepas ni.