Rabu, 1 Januari 2014

TERKINI! Alor Setar Lumpuh Demontrasi Guling Cecah 50ribu!! #Turun



Sekitar 300 orang beruk-beruk hijau berkumpul di hadapan Masjid Zahir Alor Setar untuk membuat kecoh dengan himpunan Guling beruk guling.

Sambil bertakbir dan menjerit reformasi.. beruk-beruk semua mendengar jeritan dan pesanan dari ketua-ketua beruk di Kedah!

Ketika orang lain menyambut tahun baru.. beruk-beruk hijau ni menjerit dan menyumpah kerajaan dengan maki hamun dan sumpah seranah. Apakah itu yang kita mahu dan tinggalkan pada generasi akan datang?
Fikir laa..

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

X dpt tgk bola ke?

Tanpa Nama berkata...

ramainya beruk2..mungkin hutan dah banyak kena tebang tu sebab lari kat bandar..

Tanpa Nama berkata...

iras2 grup dari Pendang tu....
hmmmm ... geng Syiah rupanya

Tanpa Nama berkata...

Bodoh nak mampos berok2 haramjadah PAS PR ni.. nk cemar depan masjid Zahir.. dn bertambah2 bahlol org ramai tunggu sambutan Tahun Baru di Menara Alor Setar sana. meriah dgn Pertunjukan Bunga api 15 minit.. keluarga bawak anak2 happy dan aman damai sbb berok2 tkdk.. Polis berkawal molek..

Bangsa pencacai PR..kot mana pun depa bodoh.. buatla demo byk2 lg rakyat benci meluat... kita duk seronok di Menara Alor Setar ni.. bahlol2 ni jer yg syom sndiri dpn Balai Besar..

Tanpa Nama berkata...

Berita Terkini:
Hampir ratusan pengujung yang datang Ke Dataran Merdeka untuk menyambut tahun baru 2014 terkorban serta ribuan lagi dalam keadaan cedera parah, keadaan di kawasan Dataran merdeka sekarang ini kelam kabut dengan Ambulan serta Bomba dan Pertahanan Awam mengawal Lokasi Dalam kejadian letupan Bom Oleh Para perusuh Guling Keraaaa jaan.Oeh Itu pihak Polis Membuat sekatatan jalanraya disetiap penjuru jalan keluar dari Kuala Lumpur dan Berharap Rakyat bersabar serta Berdoa Agar yang cedera parah Tidak Mati..Pihak Polis Minta Supaya Rakyat Malaysia menerima Kejadian ini sebagai satu iktibar agar jgn jadi macam perusuh, Yang Menghairankan Tiada Seorang perusuh yang Terkorban..Nama dan Alamat mereka telah dikenal pasti..

Tanpa Nama berkata...

DiDataran Merdeka mereka berjaya mengulingkan ARTIS tetapi gagal mengulingkan kerajaan...ha....ha.buang masa saja puak-puak ni

Tanpa Nama berkata...

DiDataran Merdeka mereka berjaya mengulingkan ARTIS tetapi gagal mengulingkan kerajaan...ha....ha.buang masa saja puak-puak ni

Tanpa Nama berkata...

biasa la..ketua guling alor setar mahfuz pun bukannya cerdik sgt...

Tanpa Nama berkata...

Sokong pemimpin pakatan rakyat memeng x cerdik terutama pempin pas dan pkr...faka kat bawah ni:
Anwar ibrahim=genral degree klas 3 pengajian sejarah UM
Mat sabu = dropped out school arts & design
Mahfuz=SRP
Tok nik=sekolah pondok pondok
Dataran merdeka mlm tadi sekadar tumpang orang ramai nak sambut tahun baru...

Tanpa Nama berkata...

Kpm kena ubah kurukulum sekolah dan ipt supaya dpt melahirkan org yg cerdik dan tidak mudah dibuli emosinya oleh pemimpin yg tidak cerdik,kurikulum lama melahirkan org pandai ,tidak cerdik dan memandaimaidai

Tanpa Nama berkata...

Org Kedah dh kenal siapa PAS..
dlu mgkin jadilah jugak mahpos bean tipu.. tp bila perintah sepenggal rakyat nak pd BN balik.

Pegi tgk sambutan Tahun Baru di Menara Alor Setar.. meriah.. ada gig band tp xde lah perkara pelik apa..masih2 bwk family.. jualan azar. semua sambut dlm sederhana...meriah.. Polis buat sekatan check moto2 rempt dn xde hal buruk berlaku.. xde nk jd BEROK mcm perampas stage Pakatan Haram di Dataran Merdeka..

Rakyat di Kedah kenal siapa syaitan berserban.. dlu boleh lah menipu tp track record dh terbukti.. skrg melompat2lah mcm berok sesama sendiri..

PAS Laknatullah.