Rabu, 5 Februari 2014

HOT! Bila Melayu di suruh PERGI MATI! #Rasis #DAPigs


Semakin hari semakin sakit hati dengan perangai betina rasis anti Islam dan Melayu ni. Apalah agaknya dosa orang Melayu Islam di Malaysia pada Teresa Kok? Hinggakan betina ni mencari alasan dan sebab untuk menghina Melayu dan Islam di setiap pergerakan yang dia cuba buat.

Dari dulu hingga sekarang, orang Melayu Islam bersabar dengan tindakan betina ni, namun makin diberi muka, makin menjadi-jadi pulak perangai 'kebabian' teresa!

Video dibawah membawa kita tentang apa yang pernah dibuat oleh betina ni,

video


Kalau tak berapa nak jelas lagi, rasanya kat bawah ni ada senarai 'kurang ajar' Teresa Kok terhadap Melayu Islam di Malaysia.



Apa yang menyedihkan kita, walaupun betina ni hina Islam berkali-kali, namun tidak ada tindakan yang diambil kepada dia. Apa yang menyebabkan si betina ni kebal sangat? Adakah disebabkan 'bangsa' nya cina dan partinya Dap, maka betina ni kebal dari undang-undang negara?

Apakah penghinaan yang dibuat oleh betina ni tak boleh meruntuhkan perpaduan kaum di Malaysia? Dalam video terbaru, secara jelas betina ni menyebut "Malai, Sey Ley Ya" yang bermaksud (melayu pergi mati lah kau) rasanya panggilan yang dibuat oleh betina ni agak melampau dan boleh mendatangkan kemarahan!

Andaikata kalau ada melayu kata "oii cina pergi mampus la lu" melayu tu akan di COP rasis sampai mati! Malah jika tak bernasib baik, walaupun ada satu laporan polis saja, melayu tu akan ditangkap dan dihukum! 

Malah ada kes, pemimpin Dap menghina agama Islam, tindak balas dari orang Melayu Islam tentunya akan aggressif! Bila ada perkataan "aku bunuh kau!" Melayu yang sebut perkataan "aku bunuh kau" pulak yang ditangkap atas tuduhan mengugut, sedangkan yang hina agama masih bebas!

Sebab tu kadang-kadang Mc rasa, undang-undang Malaysia kebal kepada cina dan kebal kepada Dap! 

Jika cina Dap buat salah, 1000 laporan polis pun belum tentu dia akan ditangkap! Kalau melayu buat salah, 1 laporan polis pun dah cukup untuk tangkap orang melayu tu, walaupun sebenarnya melayu tu bertindak kerana cina yang melampau! 

Jadi perlukah kita tukar nama negara kita pada 'Cinasia'? 

P/s: Sapa salah sebenarnya? Undang-undang atau tukang laksana?


McTheory:
Nama saja 'bumi' tapi hakikat, nasib lagi teruk dari 'non bumi'

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib terus diam dengan Cina DAP ni. Bodoh punya Najib.

Tanpa Nama berkata...

org PR yg dok jilat punggung Dap. bodo punya manusia PR ni.

hangkedee berkata...

Menteli kangkong. Vs barua. DAPIG

Tanpa Nama berkata...

aku melayu...
aku sokong teresa...
apa salahnya bangsa aku dihina?
selama ini terlalu selesa...
bangsa melayu makan suap mana tahu susah..
apa salahnya susah sikit..
apa salahnya dihina sikit...
apa sebabnya teresa sangat berani menghina?
sebab ada melayu macam aku..
pencacai melayu pengangkat najis..
aku le tu...

Tanpa Nama berkata...

Angkat taik sudah ler..mbebel je