Rabu, 19 Februari 2014

HOT! Tun Mahathir TAKUT Dengan Anwar Ibrahim?


Pertarungan politik Tun Dr Mahathir Mohamad dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim nampaknya tidak pernah berakhir.

Walaupun, kalangan pemimpin UMNO tahu Anwar anak emas Mahathir satu ketika dahulu tetapi mantan Perdana Menteri itu tetap mengecam Anwar tatas krinsip yang salah tetap salah dan yang betul tetap betul.

Beliau yang banyak tahu pasal Anwar ibarat hanya jauhari mengenal manikam.

Justeru itu, ketika membalas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu yang mengatakan Dr Mahathir takut sekiranya beliau menjadi menteri besar Selangor, mantan Perdana Menteri itu mengakuinya.

Dr Mahathir berkata, beliau memang “takut” sekiranya Anwar menjadi menteri besar kerana orang ramai tidak akan berasa selamat sekiranya Anwar menjadi pemimpin kerana perlakuan beliau yang didakwa “tidak bermoral”.

“Tentulah saya takut (Anwar jadi MB) kerana orang akan rasa tak selamat bila dia ada di sekitar.

“Tengok apa jadi kepada kakitangan beliau,” kata Mahathir sinis.

Beliau dipercayai merujuk kepada kes membabitkan Anwar dan beberapa pembantunya termasuk Saiful Bukharin Azlan yang mendakwa diliwat pada 2008.

Menurut Dr Mahathir, Anwar bukan sahaja tidak layak menjadi menteri besar malah perdana menteri sekalipun.

Katanya, Anwar hanya menubuhkan parti sema-mata untuk jawatan itu bukan untuk perjuangkan bangsa, agama atau apa-apa.

“Beliau masuk UMNO dulu pun hanya untuk jadi PM,” katanya dalam sidang media di Universiti Islam Antarabangsa (UIA), Gombak, Selasa.

Dr Mahathir sekali lagi menegaskan, bahawa Barisan Nasional (BN) perlu bertanding menentang Anwar sama ada diwakili UMNO, MCA, MIC, atau Gerakan pada pilihanraya kecil DUN Kajang 23 Mac depan.

Beliau turut mengalu-alukan calon bebas seperti bekas menteri Datuk Zaid Ibrahim dan penyanyi dangdut Herman Tino “layak” bertanding atas semangat demokrasi.

“Bekas menteri dan orang seperti Herman Tino semua layak bertanding kalau ikut sistem kita. Mereka mungkin hilang deposit tapi tak apalah,” kata beliau.

Kelmarin, Dr Mahathir memberi amaran jika mahukan kerajaan yang pro Amerika Syarikat, rakyat atau boleh mengundi Anwar.

Anwar dan Dr Mahathir pernah bersama-sama memimpin kerajaan dan UMNO sebelum dipecat atas kesalahan salah laku seksual dan penyalahgunaan kuasa pada 1998. - bnbbc.my

14 ulasan:

Pakri M Naina Mohd berkata...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI, CAKAPNYA SIKIT TAPI AMAT BERBISA;
Ini adalah cerita bagaimana seekor ular yang amat berbisa sedang duduk selesa dalam sistem politik Malaysia sekarang ni dengan mengunakan kekayaan Negara untuk pembinaan satu sistem kroni yang tidak boleh dikalahkan menerusi mahkamah atau pilihanraya kerana mereka adalah Kebal buat selama lamanya. Sistem nepostism, perkauman dan kronisma di Malaysia berpunca dari rampasan kuasa yg telah dilakukan oleh Razak, Mahathir, Harun Idris dan Musa Hitam ke atas rejim Tunku.
Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh petualang yg bernama Razak yg bermain di belakang tabir bersama kumpulan Mafia yang terdiri dari Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur beri permit untuk mengkhianati Tunku , dan menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana di satu pihak dan satu pihak yang lain, gandingan Mahathir, Musa dan Harun telah mengembeling Indon2 Kampung Baru yg datang secara haram ke Negara ini, untuk menyembelih orang2 Cina, dengan pemberian kad pengenalan untuk kerja2 kotor mereka. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab dan kepercayaan sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam,seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Tindakan Tunku itu secara automatis telah menyebabkan beliau jatuh ke dalam jerangkap samar yg dipasang musuh. Semuanya dilakukan untuk mencapai serampang 3 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat dengan menjemput beberapa parti politik untuk menyertai Perikatan bukan dengan semangat setiakawan tapi untuk menghabiskan riwayat parti2 tersebut dan ketiga utk menangkap pembangkang2 seperti dilakukan Kuti pada tahun 1986 dalam Ops Lalang.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AntaraBangsa . Walaupun Mahkamah Allah telah pun menjatuhkan hukuman ke atas Razak, Harun Idris dan Musa Hitam dimana anaknya di tanam hidup2 di Hillview, ketua gerombolan SyaiTan iaitu Mahathir masih diberi nyawa untuk menjalankan kejahatannya supaya satu malapetaka yang tidak pernah berlaku di Malaysia akan berlaku ke atas Cik Kuti dan kroni2 dan penyokong 2nya yang gila kuasa, tidak lama lagi.
...............Sambung

Pakri M Naina Mohd berkata...

.............Sambung

Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, Barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah. Cik Kuti juga memelihara Menteri2 yang menganiaya wanita-wanita dengan mengunakan mereka sebagai hamba seks dan kemudian membunuh mereka. Dua dari mereka ialah Mustakizah dan satu lagi ialah Norida Shamsudin dan ramai lagi. Pada hari khiamat Orang2 Melayu UMNO akan disiksa dengan lidah mereka diCabut keluar dan bukti2 akan ditunjukkan oleh Allah Mahakuasa kpd golongan munafik ini tahap kejahatan mrk dan sudah tentu mrk akan dibuang kedalam api neraka utk dipanggang hidup2.

Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara di atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas nyata yang telah timbul iaitu kelas atasan, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun majority kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengrangkumi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis bersama kaum2 lain. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain.Perbedaan status ini juga dirancang dikalangan rakyat Malaysia supaya mereka boleh dihasut untuk bergaduh, maknanya UMNOlah yang selama ini memelihara beberapa bangsa di Malaysia ini tanpa niat iklas mengintigrasi kaum2 yg ada , untuk tujuan melagakan mereka. Perkasa ditubuhkan khas untuk menyahut perintah Malabari Cik Kuti, Bangsat Haramjadah ini. Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang diajak British untuk berbincang mengenai kemerdekaan pada tahun 1957, untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Reezal Naina Mohamad , Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 sudah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

...............Sambung

Pakri M Naina Mohd berkata...

.............Sambung

Kain rentang yg dipasang di Gereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang2 , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembangkan fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit utk meraih keuntungan jangka masa pendek. Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusahakan oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13. Pelacur ini akan dihadapkan didepan mangsa2 Mei 13 pada akhirat dan dihukum seteruk teruknya kerana memperolehi keuntungan haram di atas keperitan mangsa2. Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini melalui penipuan dalam PRU.
Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terbongkar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

Barua/Bahlol2 UMNO yg menyokong Cik Kuti sememang dah mabuk minum arak UMNO sehingga mrk tidak melihat semua fakta2 yg menjadi latarbelakang sejarah Semananjung. MIC dan MCA yg di wakili Sambanthan dan Cheng Lok hanya kagum dengan Tunku dan kawan2 rapat dgn Tunku seperti Sardon Jubir, Senu Abdul Rahamn. Khir Johari, Ghafar Baba dll kerana ketua2 UMNO pada masa itu adalah negarawan yg pantang berasuah dan mrk pakai duit sendiri untuk berkhidmat untuk rakyat. Lagipun selepas Jepun menyerah kalah sememangnya beberapa kawasan di Malaysia telah jatuh ke tangan komunis kerana MPAJA telah mula menentang British dan menyusuli ialah peperangan di antara British dan komunis dari tahun 1948-1952. Ramai Cina yg menjadi penghuni dipinggir hutan menjadi tulang belakang komunis, tapi Cina di Bandar dan tempat2 lain menyokong usaha British sebagai penterjemah, perisik dan juga menjadi askar dan polis. Kalau sekiranya tidak ada sokongan Cina secara total terhadap British pada masa itu, sememangnya British akan mengalami kekalahan sebab Cina sudah pun ada di seluruh Negara , lagipun mereka disokong oleh segelintir Melayu dan India, lantas satu Negara akan di tadbir oleh Majlis Revolusi ketika itu. Walaupun ramai rakyat Malaysia tidak sukakan Cina, tapi penipuan mengenai bangsa ini tidak boleh dilanjutkan oleh Cik Kuti untuk politik. Kerana bangsa ini sememangnya kerja kuat dan telah menyumbang kepada kemakmuran Negara, tapi cara Cik Kuti telah pun diketahui umum, naik tangga politik dengan menabur kebencian, tapi sebaliknya menjalin hubungan mesra dengan kepala Syaitan iaitu Lee Kuan Yew secara sulit.


.................Sambung

Pakri M Naina Mohd berkata...

...............Sambung

Untuk menjawab cerita2 dongeng orang2 UMNO, hubungan MIC , MCA dan UMNO memang akrab kerana telah melalui peperangan & liku2 perjuangan utk kemerdekaan dan dalam konteks inilah Sambathan dan ChengLok menghargai jasa2 Tunku. Kalau sekiranya persefahaman di antara mrk tidak akrab, maka Semananjung tidak mungkin dapat kemerdekaan. Tapi janganlah sekali kali rasa hormat kaum2 lain kpd Tunku dan UMNO lama dipanjangkan kepada pembelot2 Tunku seperti Razak,Mahathir, Musa Hitam dan Harun Idris . Golongan ini adalah penganas yg berkerja siang malam untuk jatuhkan Tunku dan menukar corak perjalanan Negara sampai Negara Malaysia hanya kaya di permukaan tapi sedang mengidap barah sosial dan ekonomi yg tenat dewasa ini , rata2 sumbangan sibedebah dajjal yg bernama Madir Iskandar Kuti Malabari. Tunku telah pun menyumpah terhadap musang yg berjanggut ini sebelum meninggal. Dan kita akan lihat bagaimana makluk yg bernama Madir ini akan menderita dipenghujung hidup nya kerana dosa haramjadah ini begitu banyak dari pembunuhan ke songlapan yg begitu ketara terhadap ekonomi Negara. Haramjadah ini tidak boleh disaman dimana 2 mahkamah Malaysia . Makluk ini telah menukar org2 Melayu kepada satu golongan yg amat korup di dunia, dan tidak ada jalan lain selain dari bencana dari Allah saja yg boleh menyelamatkan org2 yg tersepit akibat golongan2 munafik ini.


Haramjadah yg bernama Madey Kutti itu adalah ular yg amat berbisa dan apa yang dia suapkan kpd org2 Melayu adalah racun yg tidak ada ubat penawar. Sedikit masa lagi hutang Negara boleh mencerca RM1 trillion dengan bayaran bunga je RM100 billion kerana ketamakan bangsa UMNO ini, yang akan derita teruk adalah rakyat yang akan hilang semua subsidi. Malaysia tak ada hasil lagi selain petroleum yang harga nya akan turun mendadak sekiranya Iran-AS mencapai kata sepakat , dan dgn ini harga sekarang RM100 sebarel akan turun jadi RM50. Masa itulah rakyat akan mengeluh kerana memilih Syaitan dan SyaiTun. Syaitan2 ini tidak akan menyesal kerana setiap pembesar UMNO sudah pun melonggokan duit yg secukupnya untuk 10 generasi akan datang, itu bukan wang hasil titik peluh bangsat2 ini tapi wang songlapan yg di sorok bertahun tahun lama nya. Ini lah sebab utama UMNO perlu ditentang habis habisan.

Madey Kutti adalah pemimpin yang mempunyai 4 ciri2 dalm 1 badan, iaitu syaitan ini mempunyai keupayaan membunuh, menyamun , menipu, menghasut. Dia telah pun menunjukkan kebolehan nya dalam keempat empat bidang tersebut semasa insiden Mei 13, Memali, Al Maunah, Kampung Medan, dan juga telah bersubahat menutup kes bunuh Mustakizah , Norida Shamsuddin yg dilakukan oleh Menteri2 nya yang tidak kurang jahat dan bengis . Dia mengalahkan Kuli dlm pemilihan UMNO dengan menipu dan banyak lagi yg orang dah tahu. Dia membawa Anwar untuk memberi suntikan ciri2 Islam bukan sebab Kuti ini berminat dlm agama tapi untuk orang ramai tidak mengesyakinya , bila songlapan dijalankan secara besar besaran, semuanya atas nama Islam dan Melayu. Tapi apa yg kita Nampak semua golongan tak kira kaum mana dah jatuh jadi kaum penerima subsidi, rata2 rakyat telah jadi miskin kecuali anak2 emas yg dijaga dan dimanja saban hari oleh regim korup Mahakuti ini. Juga Mahakuti ini telah mendirikan institusi2 untuk kononnya 'para cendiakawan' seperti Majlis Professor Negara dll utk menabur segala pujian pujian yang hanya ditaburkan keatas khalifah2 pada zaman dahulu. Akibat nya otak Melayu yg hanya tahu berbahasa Melayu dah telan mentah2 bahwa Mahakuti adalah keturunan MahFiraun. Sebenarnya MadirKuti adalah keturunan Syaitan yg Maha Kuasa yg menghilangkan diri sekian lama , dan yang telah kembali ke dunia ini untuk menyaksikan pesta kehancurkan umat manusia dgn menabur semangat benci membenci antara satu sama lain , dengan mengunakan duit sebagai upah melakukan kerja2 kotor. Pada akhirnya duit Syaitan ini tidak akan berguna langsung , lebih teruk dari kertas Jamban tidak lama lagi.


Tanpa Nama berkata...

Pakri M Naina Mohd

Bawak2 la bertaubat. Dosa dengan Allah, insyaAllah Allah akan ampunkan, kecuali syirik kepadaNya. Dosa dengan manusia, WAJIB minta ampun kepada manusia.

Tanpa Nama berkata...

Apa ko mengarut ni Pakri?

Tanpa Nama berkata...

Pakri M Naina Mohd

Bersedialah anda menjawab di alam akhirat nanti ....

Tanpa Nama berkata...

Pandai dia kata bab benci membenci,padahal dia pn tgh benci membenci..

Tanpa Nama berkata...

Semua Pakri cakap x berasas. lkut suka ja nak buat kesimpulan sendiri. Yang hairannya semua penuh dengan pujian kat Cina Komunis. Dah kena cuci otak dengan Dap.

Pasrael berkata...

Haram jadah pnya Naina .jenis mcm nilah apitnah brleluasa

Tanpa Nama berkata...

Nama pun Naina ,, mesti dari kalangan ulaq membelit sana sini..mesti jenis paria punya !!At least Mahathir .. lebih membuat jasa utk negara walaupun keturunan mamak tak seperti NAINA PARIA nii !!

Tanpa Nama berkata...

hehehe aku dah rasa mcm mana pas tadbir kedah dan kesimpulannya yg dapat aku simpulkan....lg teruk dari zaman bn perintah kedah. dok kata umno korup tp pas pun sama jugak...main dgn duit ni serban tinggi mana pun herot gak aihhh...konon nak ikut cara saidina umar, tp bila kena teguq skit melenting tak tentu arah( dah arwah dah yg bkata2 ni....) bukti yg paling jelas pembinaan kuin kuala ketil. peruntukkan 360 juta utk siapkan kampus tue dari semua aspek tp bila duit tue dah habis ke mana masjid? kemana asrama? adakah berlakunya ketirisan duit? naahhhh ini adalah bukti yg jelas kerajaan pas juga korup....
persoalannya sekarang, adakah puak2 PR ni perintah negara akan jd lebih maju atau lebih teruk? tanyalah diri anda sendiri.... kami dah rasa susah payah jerit tekanan masa pas perintah dulu dan kami takkan nak bg pisang berbuah dua kali....kalu pas dulu tadbir kedah cekap mungkin la ni kami akan tetap berdiri bersama kepimpinan ulama( kononnya).....

Tanpa Nama berkata...

bila kami bgun menentang kezaliman pas tehadap kami maka muncullah someone yg ala-ala wira utk memperjuangkan hak kami iaitu mukhriz. setiap kali perhimpunan bersih kuin beliau hadir. maka terdetik di hati kami mungkin dia ni lah yg akan menjadi penyelamat kami. bila tiba PRU 13 kami berkempen utk memenangkan dia dengan hujah2 penganiyaan pas lakukan terhadap kami....dan Alhamdulillah hasil titik peluh kami akhirnya berhasil apabila bn kembali memerintah kedah...segala kesyukuran dipanjat ke hadrat Allah SWT kerana kejayaan kami.... TP SAYANG SERIBU KALI SAYANG BILA ORG YG KAMI ANGGAP SEBAGAI WIRA MENIKAM KAMI DARI BELAKANG....SEGALA JANJI DIA TAK DITEPATI....KAMPUS KUIN KOLA KETIL TETAP DITERUSKAN JUGAK... SEDANG PADA MASA TUE CUMA 1 AGAR KAMPUS KOLA KETIL DITUTUP SBB KAMI DAH RASA BETAPA AZABNYA BEKERJA DISANA (SEMASA FIRST BATCH STAFF BERPINDAH KE SANA)

SEKARANG NI KAMI RASA TERTIPU DGN RETORIK MUKHRIZ.... DIMANA JANJI2 MANISMU MUKHRIZ... TUTUP SAJA KAMPUS KUIN KOLA KETIL MAKA KEYAKINAN KAMI AKAN KEMBALI KE BARISAN NASIONAL....SEKIRANYA DITERUSKAN JUGA MAKA KAMI AKAN BERANGGAPAN BN @ PAS SAMA SJ.... MAKA AKAN BERKURANGLAH UNDI MELAYU NANTI MASA PRU 14......
KAMI DAH RASA KECEWA DGN HG MUKHRIZ... PERIUK NASI KAMI DAH JD TUNGGANG LANGGANG SBB AKAN BERPINDAH KE KOLA KETIL TEMPAT AZAB BG KAMI STAFF KUIN.... HANYA KINI HARAPAN KAMI HANYA PADA ALLAH SWT SAHAJA... BENARLAH KALAU KITA LETAK HARAPAN PADA MANUSIA, MANUSIA AKAN TUE AKAN HANCURKAN KITA TP BILA KITA LETAK HARAPAN KAT DIA, INSYAALLAH KITA AKAN TENANG....
TAZKIRAH UNTUK KITA SEMUA......

Lobo Lobo berkata...

Last2 anak beranak madey kutty gak yg kaya raya atas tiket politik pork madey kutty!!! Haha