Sabtu, 8 Februari 2014

PANASS! Lagi Sabotaj Pas Kedah Terhadap Program Keagamaan! @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah



Bagi rakyat negeri kedah,tiada apa yang lebih mengecewakan apabila mendapat berita yang PAS Kedah sabotaj program selawat.

Telah tersebar diruang media kenyataan kenyataan rasmi dari tok tok lebai pemimpin Pas yang mahukan rakyat kedah menolak program selawat tu, konon nya bermotif politik..

Lebih mendukacitakan apabila seorang pengetua yayasan dikatakan telah menarik balik peruntukan 6 buah bas untuk membawa pengunjung..

Kenapakah PAS kedah begitu bangang? takkan la program selawat membesar besar kan Allah dan menambah cinta kepada Rasulullah saw menjadi program politik?

Adakah dalam selawat tu akan diselitkan nama Mukhriz? nama Tun Mahathir? Najib? Rosmah? Ada ke takde??

Sabotaj ini cuma menyerlahkan lagi kebodohan PAS Kedah yang dipimpin oleh Mahfuz Bean..mana tak bodoh..PAS selama ni berfahaman yang agama dan politik tak boleh dipisahkan..tapi bila Kerajaan Kedah buat program agama..dituduhnya pulak ada unsur politik..bodoh ke tak bodoh?

Buat kepimpinan PAS kedah, sedarlah diri tu sikit..untuk program bantah kenaikan kos sara hidup, hangpa sanggup hasut rakyat, mengganggu peniaga, malah bila peniaga mengadu, hangpa perlekeh pulak peniaga tu, dahla hangpa yang kacau tempat orang, bila orang hingaq, hangpa maki dia pulak, itu ke perangai parti islam??

Lepas tu untuk program agama, hangpa nak sabotaj? mana lagi penting, program kenaikan kos atau program yang dekatkan hamba pada Allah??

Perangai PAS ini saling tak tumpah seperti perangai yahudi laknatullah. Di padang mahsyar nanti, menjawablah anda didepan Allah.

Pas dok sembang jangan penting dunia, lebihkan akhirat, tapi apa yang kita nampak. Bab harga barang depa sanggup ke depan. Bab program agama, muka pun hilang, siap nak sabotaj lagi. Haprak punya orang!

P/s: Syaitan panas bila MB Kedah buat program keagamaan peringkat negeri.. baca SINI


McTheory:
Jenis syaitan bertopengkan manusia..


10 ulasan:

Soheh berkata...

Sabotaj lah selagi Allah bg depa nyawa.. depa sombong angkuh PAS..

Yg aku tau Insya Allah aku akan hadir.. kwn2 aku pun akan hadir.. perkarangan luar stadium pun khabarnya dh ramai..

ramai atau sikit bukan ukuran disisi Allah.. yg pnting jgn kita ikut rentak mUNAFIQUN PAS..

program jahat spt Bershit.. demo blackout PAS beri guna markaz mereka..cina2 yg pakai seluar pendek pun masuk bercampur gaul laki pmpuan.. apakah itu SYAREI? apakah itu bkn motif kafir politik??

Tuan2 yg ikhlas dgn Agama.. usahlah ikut lagi cara PAS.. jika Mukhriz atau UMNO ada kelemahan kita doakan mereka lebh baik.. dpt hidayah.. tp soal mlm ini tanda kita mahu sama2 menyatakan hasrat kasih sayang kita pd Rasulullah dan sesama kita umat Islam..

tinggalkanlah kalung parti di luar stadium dan langkahlah masuk dgn niat ikhlas demi kekuatan Islam..

AMEEN.. Insya Allah!

kkks berkata...

Alhamdulillah..wpun cuba disabotak PAS Munafik.. lautan puluhan ribu manusia memenuhi stadium darul aman dan luar.. sekarang..

PAS.. tunggulah saat kehancuran dari Allah Ta'ala..!!

Tanpa Nama berkata...

Akan datang diakhir zaman ini seburuk-buruk manusia dikalangan kamu adalah ulama...
iaitu orang yang suka mengaku ulama tapi akidah dan akhlak seperti yahudi dan majusi..
dimanakah kedudukan ulama ikutan kita?..
PAS jelas tolak Islam

Tanpa Nama berkata...

pas jgk yg rosakkan kuin....bt kempus kola ketil utk kaut untung tp bermaslah....paling kecewa mukhriz percaya cakap2 depa ni.... SELAMATKAN KUIN DARI KOLA KETIL!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Pas hanya sesuai jadi makanan khinzir dap

Tanpa Nama berkata...

SAYA SETUJU DENGAN..TANPA NAMA (9 Februari 2014 10:02 PG)..MB KEDAH LA NI LEMBIK SANGAT..DOK TURUT CAKAP ORANG PAS YANG ADA DALAM INSANIAH (HJ.BB,SS,MUS LIM,WEN SU,ZAKAR MAN DAN BANYAK LAGI GENG-GENG DEPA)...NAK HABAQ MAI MB KEDAH OI KLAU NK JUGA INSANIAH PINDAH PI K/KETIL..INSANIAH AKAN ISU PADA PRU KE 14 NANTI MB KEDAH OI..KEKAL INSANIAH DI MERGONG LEBIH MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK ..FIKIRKANLAH MB KEDAH OI.

anakkedah berkata...

Saya juga sgt setuju KUIN Mergong sgt penting di kekalkan..maslahat Agama Islam di Bandaraya Alor Setar, sbg pusat ilmu..spt rancangan MB utk jadikan Alor Setar Bandaraya Ilmu..

syg sgt jika rancangan ini gagal. Harap sgt Dato Seri MB jgn dengar ckp org2 tertentu.. jika nk dptkan Nasihat Dato Mufti pun bagus tp MB sbg pemikira tentukan kebaikan masa depan.. mereka beri nasihat.

KUIN Kuala Ketil hanya gah dgn pagar dan dewan tp tiada apa yg boleh dibuat dr segi pengisian dan masa depan.. hutang yg dibazirkan utk suatu yg xperlu telah diputar alam oleh PAS.. sedangkan PAS lah dajjal besar kepada kerosakan KUIN..

Harap staf2 KUIN buat delegasi ramai2 jumpa MB Kedah supaya merayu KUIN kembali segera ke Mergong sepenuhnya..

jika INTAKE mahasisiwa 2014 ini diangkut ke Kuala Ketil..maka tamatlah harapan ini..

dgr khabar ada pihak sdg berusaha keras supaya student intake baru 2014 akan dipaksa masuk Kuala Ketil sbg alat kukuh utk terus di Kuala Ketil..

syg sekali..rosak semuanya..

Tanpa Nama berkata...

ayuh..staf insaniah jangan dok tidoq lagi bangun sama-sama pertahankan kampus insaniah mergong daripada ke k/ketil (kampus yang gah diluaran saja dalaman sangat bermasalah)..usir keluar orang-orang yang ada kepentingan hartanah di k/ketil(orang-orang jamil dan lain-lain)..kepada dato' seri mb kedah sedarlah depa ni banyak orang-orang pas..dato' seri mb kedah dengarlah nasihat kami ahli umno.

Tanpa Nama berkata...

Bodo umno

Tanpa Nama berkata...

lepaih ni puak umno kuin plak akan sabotaj kerajaan mukhriz sbb janji palsu...tutup la kuin kola ketil tu wwoooiiiii!!!! tu projek pas....