Jumaat, 21 Mac 2014

HOT! 500 ribu Umat Islam Turun Ke #SelawatPerdana! #PrayForMH370

Bila umat Islam bersatu segala musuh Islam akan lari bertempiaran. Sejuk mata memandang bila melihat lautan umat Islam memuji Allah SWT dan Rasulnya.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru balik dari program selawat cinta Allah & Rasul putrajaya...
program yg amat menerujakan dan menginsafkan buat sesiapa yg hadir...
Alhamdulillah..kehadiran amat ramai..

Syabab berkata...

Assalam..

Subhanallah terharu melihat PM negara kita dan rakyat bersama2 dlm majlis memuji Allah dan Rasul ini berjam2.. tidak semua org yg Allah beri HIDAYAH-NYA utk berada dlm majlis2 MULIA begini..

JGn fikir ini kebetulan jika tidak Allah pilih mereka.. apatah lg DS Najib sbg pemimpin tertinggi.. yg penuh dgn kesibukan..

Doa Habib Syech yg amat menyentuh jiwa.. betapa kerdilnya kita ini.. hanya pd Allah jua kita memohon apa jua..

Rahmat Allah SWT mencurah2 di majlis begini.. menitis air mata.. DS Najib bersama2 dengan semua sama2 berselawat.. memuji2 Allah.. apakah ini masih tidak baik?

Allahu Akbar!!!

Semoga Rahmat dan Pertolongan Allah bersama Malaysia dan Kerajaan.. Ameen!

p/s: bandingkanlah dgn satu event lagi xjauh dr situ.. yg penuh dengan nista dan cacian.. apakah Allah nk pilih majlis cacian berbanding majlis memuji2 nama Kekasih-NYA?

petunjuk Allah sgt jelas.. hanya org yg beriman shj akan rasai mana satu madu mana satu racun..

Wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH! Hidup ISLAM/umatnya termasuk YAB PM dan IBUNDA NEGARA kita! Semoga umat Islam/Melayu di NEGARA ISLAM; Tanah Melayu pusaka nenek moyang kita, jadi lebih soleh, INSYA-ALLAH!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa sambutan yg betul2 meriah dan ramai sekali dari kebanyakan nya dari rumpun Melayu Islam hadhir.. akan sedikit sebanyak mengGERUNkan kaum2 lain terutama ca ya nun alif..diatas penyatuan ummah terutama orang Melayu !! Jika PAS yg buat berapa kerat sangat ..orang Melayu Islam yg akan hadhir !!Modal pun takda ..??!! SYABAS DS Najib !!

AntiPAS berkata...

Salam,
bangsa PAS khawarij ni..kot mana pun akan kutuk dan divert juga.



ni ada macai PAS haram jadah bernama TAJUL IZWAN RAZAK ( FB dia ada muka ostad Azhar Idros Natang) punya kutuk dan cari pasal jg pasal PM dan Majlis Selawat ini.. apa jenis jahat lah puak2 PAS ni..

Dia kutuk Najib dan persoalkn kenapa tk tangkap Kassim Ahmad.. tp dia lupa Nik Najis perintah kelantan 22 tahun pun zina dan pelacuran tk dihapuskan.. yg patutu kena tangkap ialah Anwar.. penyesat besar umat Islam.. berapa ramai yg heret anak2 bini ke jalan raya melaung2kan kesesatan, tolak Allah dan Nabi.. bertuhankan reformasi-COMANGO-BERSHIT!

posting mamat ngok ni adakt sini..

(https://www.facebook.com/tvalhijrah.TVAH/photos/pb.147982698565326.-2207520000.1395471596./726999987330258/?type=3&theater).


p/s: jgn hairan kenapa Malaysia ni diuji mcm2.. krn rakyat yg jahat lg kufur.. buat baik pun di pusing sbg jahat.. yg jahat dipusing sbg baik!!