Selasa, 18 Mac 2014

HOT! Laporan Polis Pada Celaka yang Menghina Program #SelawatPerdana #MH370 #PrayForMH370


Tindakan begini yang kita mahukan. Jangan bagi peluang puak chauvinis ni menghina kita. Bangkit buat laporan polis dan beri penekanan supaya pihak polis bertindak terhadap yang bertanggung jawab.
SHAH ALAM - Seketeriat Selawat Perdana 1435H hari ini tampil membuat laporan polis selepas mengesan beberapa individu yang telah melakukan sabotaj terhadap poster rasmi program tersebut.

Ketua Biro Sukarelawan Seketeriat Selawat Perdana 1435H, Muhamad Nur Aizat Noor Azam berkata, tindakan sabotaj tersebut sengaja mengkhianati misi dan visi perpaduan dan keamanan yang dibawa sempena penganjuran majlis mengingati Rasulullah saw.

"Kami ingin tekankan bahawa tujuan program selawat ini diadakan adalah untuk menyampaikan mesej penyatuan dan persaudaraan umat sesama umat islam.

"Kami mengecam dan kesal dengan tindakan individu terbabit yang jelas telah menghina dengan menggunakan kata-kata cacian dan penghinaan," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam di sini.

Nur Aizat menjelaskan, tindakan itu juga mampu mencetuskan ketegangan dan perpecahan antara agama dan bangsa.

Katanya, setiap kaum di negara perlu menghormati agama dan bangsa satu sama lain agar negara ini terus berada dalam keadaan harmoni.
Rakyat News
"Kami bimbang sensitiviti agama dan kaum ini merupakan perkara yang amat sensitif dan jika ianya melarat ketegangan kaum boleh terjadi.

"Kita perlu ambil serius dengan perkara ini, dan peringatan kepada setiap individu di negara ini agar terus menghormati antara satu sama lain agar keadaan aman yang kita kecapi sekarang terus dapat dinikmati," ujarnya

Poster rasmi Selawat Perdana dengan pelbagai kata cacian dan makian dalam tulisan cina dikesan di laman sosial antaranya 'Facebook' dan 'Twitter' sejak semalam.

Program selawat tersebut yang bertemakan 'Malam Cinta Allah Dan Rasul' bakal berlangsung pada hari Jumaat, 21 Mac 2013 bertempat di Dataran Masjid Putra, Putrajaya. - Rakyat News

Video bantahan boleh tengok dibawah,

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ilah punca bila PAS jd keldai kafir DAP..dn singa penjahanam sesama Islam..

PKR DAP PAS = Pakatan Dajjal

PAkatan Rakyat Laknatullah. Bala musibah makin banyak bila lebih ramai rakyat menyokong Pakatan Dajjal PR ini..tungguhlah mcm2 kejadian pelik.. dlu2 pun BN perintah tp Allah masih jaga negara dr pelik2. tp skrg makin menakutkan sbb rakyat termakan dgn fitnah DAJJAL PR!

Tanpa Nama berkata...

Harapnya KDN akan siasat bawah ANTI-TERORISMA - jgn. serahkan pd. polis; berapa banyak repot dah buat pd polis?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-qkoq PENDATANG KAPIR DAJAL PENGGANASBABI Red Bean yg. ditaja Geng puak SYAITAN PELIWAT Barat-ZIONIS dan DAPBANGKAIBABI sedg. MENGAMOK - MENGHURU-HARAkan NEGARA! Tentulah mereka tak mahu umat Islam bersatu dan menjadi lebih soleh, tapi ingin sgt. mahu anak-anak muda Islam kita dirosakkan pesta LUCAH, DADAH, ALKOHOL, BERPAKAIAN hampir TELANJANG, KEBEBASAN SEKS temasuk MELIWAT dsbnya! Sedangkan Malaysia adalah NEGARA ISLAM!

Di Jerman contohnya, wanita Islam bertudung tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman dan umat Islam tidak dibenarkan buat pasar Ramadhan, walau hanya sehari, di Berlin, tetapi kaum Kristian ditaja rejim Jerman buat pasar Krismas sampai sebulan di seluruh cerok bandar/kpg dan di EU, serta cuti panjang Krismas dan banyak lagi perayaan Kristian, yg. rasmi (umat Islam boleh cuti Hari Raya rasmi hanya di satu bandar), kerana agama rasmi Jerman/Barat, agama Kristian! Maka, mana hak asasi 'kesamaan' utk. umat Islam?

Jadi apasal NGO-NGO dan rejim-rejim Barat-Zionis termasuk dr. Jerman ini dan sekutu mereka dr. DAPBANGKAI/PKR, nak gelojoh MELALAK pula, menuntut hak asasi 'kesamaan/kebebasan mutlak-demokrasi' kat Tanah Melayu, NEGARA ISLAM pusaka berzaman nenek moyang kita ini?!

Tapi yg. herannya, haritu, si Melayu yg. kononnya menghina Thaipusam, bukan main cepat diTANGKAP!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Tanpa Nama berkata...

Pas yg berfahamankan wahabi sememangnya tidak akan membantah,krna program ini suatu bidaah pada iktikad mereka..adapun kerajaan dilihat jg tdk ada tindakan tegas khususnya bila melibatkan agama,yg melaung hanyalah rakyat..Tetapi itu shjalah kemampuan kita sbg rakyat,moga Allah memandgnya sbg pandangan rahmat dan dijauhkan kita dari bala wlpn telah berapa kali peringatan Allah berikan khususnya utk para pemimpin kita insaf..

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah pemimpin hari ini dihimpunkan Allah bersama rakyat yg lembut hatinya..wlpn rakyat tidak berpuas hati,namun bila hmpir pilihanraya,rakyat kmbli lembt dgn kalam2 manis pemimpin..apapun doalah utk pemimpim2 kita berubah.

Tanpa Nama berkata...

kami chauvinis..
kami suka huru harakan ini malaya..
kami akan ambil kesempatan dari huru hara ini..pecah dan perintah..
kami tak takut melayu..
apa melayu boleh buat??
kami dah lama bersedia untuk huru hara ini..
sejak dari 13may lagi kami sudah bersedia..