Ahad, 30 Mac 2014

#HOT!! Nik Aziz Menangis Sambil Minta Maaf Terhadap Dosanya!!


Hari ini Mc agak terkejut apabila dimaklumkan Nik Aziz meminta maaf kepada semua rakyat Kelantan di atas segala kesilapan yang beliau lakukan sepanjang memimpin Kelantan sebelum ini.

Nik Aziz memohon maaf ketika beliau menyampaikan kuliah subuhnya di Masjid Pulau Melaka yang terletak di sebelah rumahnya.

Bahkan, Nik Aziz mengaitkan sakit yang beliau alami sekarang adalah kifaarat (balasan untuk membersihkan dosa) daripada dosa dilakukan selama memimpin Kelantan.


“Maafkan segala kesilapan saya selama saya pimpin Kelantan. Ni sakit saya mungkin Allah nak kifaarat dosa saya atas apa kesalahan saya buat selama saya pimpin Kelantan,” kata bekas menteri besar Kelantan yang paling lama memimpin negeri itu pagi tadi.

Keadaan bertambah pelik apabila, selalunya Nik Aziz akan membelakangkan makmum ketika memberikan tazkirah Subuh di masjid, tetapi pagi ini beliau mengadap Jemaah yang memenuhi Masjid Pulau Melaka.

Sebelum ini, Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria ini pernah menegur Nik Aziz kerana menyampaikan tazkirah sambil membelakangkan orang yang mendengar tazkirahnya.

Umum tahu, sekarang Nik Aziz sedang mengalami masalah prostat sehingga terpaksa membawa beg plastik untuk menampung urinnya. Malah beliau juga mengalami sakit-sakit lain dan sakit tua.

Mc bukan Tuhan nak hukum Nik Aziz, tetapi bila beliau dalam politik, rasanya berjuta rakyat Malaysia yang terasa hati dengan beliau bila kenyataan agama selalu beliau politikkan.

Moga Allah ampunkan dosa Nik Aziz..


McTheory:
Dengan orang UMNO taknak minta maaf ka?

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mmg kita terasa bila dianggap dituduh menolak Islam, munafik dan kafir bahkan dianggap lbh buruk dr penyembah penyembah berhala hanya semata mata kerana tidak menyokong mrk dan kita menyokong parti k'jaan tp harap kita tak jadi spt mrk mrk yg simpan dendam, dan sukar memaafkan. Dan harapnya kita menjadi org org yg mudah memaafkan walau tidak diminta dan tidak menyimpan dendam.
" ...dan maafkanlah dan berlapang dadalah, tidakkah kamu ingin Allah (swt) mengampunimu, dan Allah (swt) adalah Maha Pengampun lagi Maha Pengasih." 24:22.
Org org yg bertaqwa itu antara sifat sifatnya,
"...menahan amarah dan memaafkan manusia, dan Allah (swt) suka org org yg berbuat baik." 3:134.
Walau pun sesetgh mrk tak menganggap kita sebhgn dr saudara mrk, kita yg muslim ttp bersaudara.

Tanpa Nama berkata...

Emmmmm ternyata korang memang macai selamanya....

Tak tahu lah nak kata...

Tanpa Nama berkata...

ko pulak pencacai.. ermm x tahu nk ckp apa gak

Tanpa Nama berkata...

Kenalah bertanggungjawab atas fatwa fatwa mengkafirkan sesama Islam yg dah jadi darah daging pengikut Pas. Tarik balik kafir mengkafirkan orang orang Islam yg tidak menyokong Pas..

Tanpa Nama berkata...

"Dan Kami rasakan sebhgn dr azab yg dekat (di dunia) sebelum azab yg besar (di Akhirat) mudah mudahan mrk kembali (bertaubat)." 32:21.

Tanpa Nama berkata...

“…….Dan janganlah kamu menukar ayat-ayat-Ku dengan harga yang sedikit. Barangsiapa yang tidak menghukum menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang kafir.” Surah Al Ma’idah : 44

“……Barangsiapa tidak menghukum perkara menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang zalim.” Surah Al Ma’idah : 45

“……Barangsiapa tidak menghukum perkara menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang fasik” Surah Al Ma’idah : 47

Tanpa Nama berkata...

Apakah perbezaan kafir, fasik dan zalim, dan mengapakah dibezakan dlm tiga ayat, mengapa tidak disatukan sahaja, bukankah lebih ringkas dan padat. Bukalah kitab kitab tafsir agar kita tidak tersalah, menghukum yg bukan di tempatnya.
Anon 9:53 pg.

Tanpa Nama berkata...

Elok sgtlah dia mintak maaf, bkn kt org Kelatan je yg dia rosakkan tetapi seluruh umat Islam Malaysia. Mulutnya yg celupar, suka mencetuskan fitnah dan kebencian, maki hamun dan bebal bila ditany aberkaitan dengan muisuh politiknya..langsung tk cerminkan dia manusia yang berakhlak.

Krn dia, lahir ramai pencacai PAS yg taksub dan bermusuh dengan org lain terutama dr UMNO. Di ajar bermusuh dgm UMNO ni seperti bermusuh dgn iblis..

Anak isterinya senang lenang tp rakyat ditipu dengn tin milo ceramah, Hudud smpai skrg jd bahan mainan politik.. Islam dipamer pada kulit shj-serban jubah tp tingkahlaku tk ubah spt org2 yg xkenal Islam..fanatik dan bermusuhan..

elok sgtlah dia bertuabt banyak2.. dlu hina Kenabian Rasulullah, hina negeri2 lain yg konon tak Islam..
skrg Allah bg sedar.. pencacai PAS harap sedar jugak

Tanpa Nama berkata...

masalahnya pencacai yg konon bijak ni x paham2 cite d jaja pentas ceramah d percaya bulat2... bende dh d bukti di mahkamah d kata fitnah.. siap bole agkt peliwat jd ketua.. isk isk apa nk jd laa..

Tanpa Nama berkata...

Poyo je nik ajis,bila terasa nyawa dihujung2 baru kalut nk minta maaf..

Tanpa Nama berkata...

Nik aziz ni, dia minta maaf kat orang kelantan ja, tapi dia malu untuk minta maaf pada rakyat Malaysia terutama Melayu yang menyokong UMNO, kerana telah mengkafirkan mereka, bagi aku orang seperti Nik Aziz ni perlu dan patut ditimpakan kecelakaan, sebelum mati, kerana disebabkan topeng ulamah dia lah umat Islam dan Melayu kini diperkotak katik kan oleh golong kafir. Hingga hari ini aku sebagai penyokong UMNO/BN tidak terlintas untuk memberikan sedikit pun ke maafan pada Ulamah syaitan ini, begitu juga dengan Tok guru ( Tok Guru lah sangat...tapi kuat memfitnah) si Hadi Awang..moga-moga Allah jatuhkan bala juga padanya.

Tanpa Nama berkata...

Nik aziz ni, dia minta maaf kat orang kelantan ja, tapi dia malu untuk minta maaf pada rakyat Malaysia terutama Melayu yang menyokong UMNO, kerana telah mengkafirkan mereka, bagi aku orang seperti Nik Aziz ni perlu dan patut ditimpakan kecelakaan, sebelum mati, kerana disebabkan topeng ulamah dia lah umat Islam dan Melayu kini diperkotak katik kan oleh golong kafir. Hingga hari ini aku sebagai penyokong UMNO/BN tidak terlintas untuk memberikan sedikit pun ke maafan pada Ulamah syaitan ini, begitu juga dengan Tok guru ( Tok Guru lah sangat...tapi kuat memfitnah) si Hadi Awang..moga-moga Allah jatuhkan bala juga padanya.

Tanpa Nama berkata...

Nik aziz ni, dia minta maaf kat orang kelantan ja, tapi dia malu untuk minta maaf pada rakyat Malaysia terutama Melayu yang menyokong UMNO, kerana telah mengkafirkan mereka, bagi aku orang seperti Nik Aziz ni perlu dan patut ditimpakan kecelakaan, sebelum mati, kerana disebabkan topeng ulamah dia lah umat Islam dan Melayu kini diperkotak katik kan oleh golong kafir. Hingga hari ini aku sebagai penyokong UMNO/BN tidak terlintas untuk memberikan sedikit pun ke maafan pada Ulamah syaitan ini, begitu juga dengan Tok guru ( Tok Guru lah sangat...tapi kuat memfitnah) si Hadi Awang..moga-moga Allah jatuhkan bala juga padanya.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah..moga2 nant nik aziz dibukakan pintu hatinya oleh Allah swt utk sedar ttg kesalahan2 fatwanya trhdp umat islam msia dan khususnya kerajaan yg memerintah..semoga sebelum nafasnya berakhir beliau dpt menjernihkan umat islam di msia bhwa fatwa2 kafir,fasiq, dll adalah satu kslhn..dan dia akan dimatikan dlm keimanan..

Tanpa Nama berkata...

Selepas ini jangan la penyokong pakatan pusing pl isu dgn katanya itulah tanda org beriman,sdr diri dan mohon kemaafan..bila lg pemimpin umno nk bertaubat?sudah la penyokong pakatan..jangan suka memusing2..nant allah pusing baru tau.

Tanpa Nama berkata...

Nuar berahim penjubo..
Nuar berahim peliwat..
Nuar berahim penipu..

Kapal sink liwat berlaku..

Presiden bar council kata liwat berlaku suka sama suka...

N.azih sokong nuar liwat jubo...
Hj adi sokong nuar liwat jubo..
Sokong comango ber erti
sokong liwat
Sokong lgbt
Sokong murtad

Selagi dua ekor tu tidak bantah ber erti mereka terus menyokong...

Tanpa Nama berkata...

Dia ni mintak maap pada orang2 Kelantan sahaja dengan orang2 lain dia tak pernah buat salah.

Pastu duduk pulak mengadap bapa penjobor sedunia macam ...nak minta maaf pun kene berpakat-pakat ker?

Dengan orang dah meninggal bute-bute kene kafir macam mana dia nak minta maaf?

Tanpa Nama berkata...

Ayat tu jelas... Murujuk pada semua...

Tolak kafir...
Tolak zalim...
Dan tolak fasik...

Cukup,jelas kau aja nak spin...
Nak kelirukan..

Siapakah yg tolak hukum Allah itu maka dia adalah kafir,fasik dan zalim.

Apa kau nak,pusing lagi.

Kalau tak nak laksana hudud sedangkan kau mmemerintah...
Apa kes?

Tanpa Nama berkata...

Allah tu Maha Mengetahui. Dulu dia kencing rakyat Kelantan.Sekarang kena ridho lah dengan balasan Allah Taala.

Tanpa Nama berkata...

Allah Taala Maha Mengetahui apa yang tersirat pada hati setiap maanusia. Dulu dia kencing orang melayu dan buat macam x dosa sebagai pemimpin PAS. Sekarang dia kena ridho lah dengan balasan Allah Taala.

Tanpa Nama berkata...

minta maaf dulu ngan orang umno kalau tak... tak da maaf bagimuuuuuu

Kappa Meck berkata...

Encik/cik duduk tepi rumah tgna ka yg tau keluarga tgna senang ???

Kappa Meck berkata...

Semua pakat dpt dosa kering

Tanpa Nama berkata...

Nik aziz meletakkan politik sebagai tuhannya...meletakkan parti sebagai agamanya ...meletakkan kafir harbi sebagai saudaranya dan meletakkan diri sebagai rasul...berhukum bersandarkan nafsu..menolak alquran dan hadis sebagai dumber rujukan...memfitnah agama dgn memutarkan belit alquran bagi membenarkan puaknya...inilah ulamak celaka akhir zaman