Ahad, 23 Mac 2014

HOT! Samseng PKR Ugut Peniaga Melayu Runtuhkan Kedainya!! #PRKKajang #KajangMove



Akibat tak puas Wan Azizah kena sound dengan peniaga yang berniaga di Sungai Kantan. Hari ini kumpulan SAMM yang di ketuai oleh Che Gu Bard bird telah menyerang peniaga terbabit dan membuat ugutan.


Di maklumkan geng SAMM pada mulanya berkumpul digerai berkenaan untuk minum dan makan.. Selepas selesai mereka makan.. Mereka enggan bayar kepada perniaga terbabit kononnya hendak tunjuk protes ekoran peniaga terbabit telah menyuarakan ketidak puasan hati cara pentadbiran Pakatan Haram.

Kemudian Che Gu Bard bird mengugut peniaga terbabit mereka akan meruntuhkan permis perniagaannya selepas PKR menang di Kajang.



Inilah PKR jika merwka tak puas hati mereka akan mengunakan cara samseng dan kekerasan. Dahla makan tak bayar, ugut nak runtuhkan permis perniagaan orang pulak tu.

Dah nama pun Pakatan Haram, memang suka makan benda haram saja la. Puii..

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Andai betul berita ini..mereka akan kalah kerena telah melakukan kezaliman yg tiada takwilan padanya.

Tanpa Nama berkata...

Macam cara orang tak ada agama

Jeebond BLM berkata...

Gambar statik je ke? Video takde ker?? Kalau takde cam crita kartun je la... hahaha...

Tanpa Nama berkata...

MUDAH SAJA..DIMANA ADA PKR DAN PAS..DISITU AKAN ADA SAMSENG MEALYU YANG TUNJUK LAGAK. DI KAJANG PERKARA SEBEGINI JUGA AKAN BERLAKU...KEMUDIAN MEREKA AKAN MENAFIKANNYA.

Jeebond BLM berkata...

Salah tu.. dimana ada lembu.. disitulah ada umno.. dimana ada kangkung.. disitulah ada melayu umno... hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Di mana ada liwat perdana, semua menjubor

Tanpa Nama berkata...

Jeebond bodoh
Salah tu.. Mana ada pakatan "Haram"... Di situlah anak haramjadah... Mana ada "peliwat" situlah ada budak kena liwat... Hahaha

Tanpa Nama berkata...

bodoh!! malaysia ni ada undang2 la.!!! ko ingat ko boleh buat suka hati ke??? ko buat mcm ni ko buat demonstrasi segala bagai pn.. pm kita najib x akan berhenti!! sebab dia nekad nak bangunkan malaysia!! x macam anuar sebok nak buruk2 kan malaysia kat luar negara!! mana hak peniaga tu??? mana hak rakyat malaysia??? mana hak mengundi??? undian adalah hak rakyat!! x suka pkr.. knp nak marah?? ko x suka bn.. ko tunjuk bontot kat gamba pm ada kita org bn marah??? x suka malaysia sila keluar!!!

Tanpa Nama berkata...

Anwar 4 PM, Anwar 4 MB, Anwar 4 CM

Tanpa Nama berkata...

Anwar 4 PM, Anwar 4 MB, Anwar 4 CM...


fuck u asshole cunt

Tanpa Nama berkata...

PKR dan PAS saja tunjuk samseng, kot-kot kalau menang DAP akan beri habuan.....

Tanpa Nama berkata...

Samseng-samseng politik ini telah di hasut membenci kerajaan. Perjuangan mereka adalah budaya songsang kearah membenci pemerintah kerja kuat orang-orang terdahulu membangunkan negara cuba dilupakan demi masa depan orang kesayangan mereka. Yang bercakap banyak dan mengugut peniaga tu adalah adalah orang melayu yang tak sayang negara.

Tanpa Nama berkata...

Ada jugak setan upahan PR masuk ke sini nk kacau manusia?
Lembu dgn kangkung tu HALAL disisi Allah.. yg HARAM tu liwat, main pelacor, tunjuk spender putih,

Di mana ada PKR PAS kt situlah akan bertenggek setan2 yg akan merosakkan masyarakat.

Bertekak dgn anjing PR sama spt berperang dgn bangsa Yahudi.. mereka jahat dan busuk tp mereka xsedar diri rasa gah dgn kejahatan mereka...

SAMM tu memang unit SAMSENG PKR - skrg mereka samseng tp ingat Allah SWT Maha Pembalas.. buat lah zalim ugut org sana sini.. dgn secebis kuasa yg xseberapa sudah samseng mengalahkan Firaun.. tunggulah BALA BALASAN Allah buat mereka2 ini..

Allah Ta'ala Tuhan Yang Tidak Lupa dgn Kerja Buat Manusia!!

PAkatan Rakyat LAKNATULLAH!!