Ahad, 23 Mac 2014

TERKINI! Keputusan Tak Rasmi #PRKKajang!

BN kalah di Kajang!

BN - 10,276; PKR - 15,434
Majoriti PKR : 5,169

Undi kaum cina masih padu pada PR. BN perlu lakukan sesuatu untuk mencari ubat pada penyakit ini.

Namun tahniah pada semua jentera BN.. kita sudah berusaha, Allah menentukan segalanya.

Sedih kerana masih ramai yang undi PR walaupun tahu ianya semua mainan politik bodoh PR!

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wahai orang2 Melayu yg telah mengundi Pembangkang iaitu menyokong Peliwat dan Penzina Anwar Ibrahim. Dgn mengundi Anwar atau proksinya anda telah bersubahat dgn kegiatan haram Anwar. Kesiannya mereka2 ini kerana bersubahat kena tanggung dosa. Orang lain yg sedap2 menyontot, orang lain pula yg kena tanggung dosa.
Tuhan beri akal, tapi tak mahu guna.
Melayu mudah lupa ........
Tuhan tidak akan lupa!

hah! berkata...

Marahkan org Melayu sokong PR tak guna.....persoalannya kenapa UMNO tak bertanding? Kenapa letak calon MCA kalau dah tahu pengundi Cina tak suka MCA? Kenapa tak cuba tarik undi Melayu?

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal berkata...

Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Tanpa Nama berkata...

Ok la pkr

shamsul baharein berkata...

analisa dari PRU 12, PRU 13 dan setiap PRK sehingga lah PRK kajang ni dah terang-terang menunjukan kaum cina memang anti BN.Dendam lama mereka masih menyala.Selama ni mereka umpama bara dalam sekam dan sekarang dah nampak apinya.Kerajaan BN wajib memperkuatkan ekonomi,pendidikan dan pemilikan harta secepat mungkin kepada melayu dan bumiputra dan jangan lagi mengharapkan hujan ni tengah hari.perpaduan nasional hanya akan berlaku apabila orang lain nampak kekuatan org melayu.Contohnya allahyarham Tun Razak nampak perkara ini selepas peristiwa 13 Mei sehingganya wujudnya DEB.Dasar DEB hanya sedikit yg dapat dicapai,maka dasar baru yg lebih significan perlu diwujudkan segera.Minoriti akan hanya melaungkan apa saja untuk menyatakan ketidak puasan hati mereka.Pedulikan kerana mereka juga akan mendapat kebaikan diatas perkasanya org melayu.

Tanpa Nama berkata...

Kalau PM dan Ketua Pemuda aka Tampar Buaya masih dikekalkan, PRU 14 nanti berkuburlah UMNO untuk selama-lamanya.Najib & KJ must go!!

Tanpa Nama berkata...

Cina tetap sokong DAP, PKR hanya boneka aje,mereka nak agar UMNO dihapuskan, paling teruk sekali PAS anggap UMNO macam musuh.Kalau ada yang kena undur tolonglah undur, bagi peluang kepada orang lain pula.
Ingat agama dan bangsa.

Tanpa Nama berkata...

Kalau di tukar siapa pun jadi pm cina tetap akan sokong pebangkang kerana ajenda hendak kan kuasa politik, andainya pembangkang menguasai kerusi parlimen, siapa kah agak2nya yg akan jadi pm, tentu nya bukan pas, pkr pun jauh sekali, kaum cina bersatu baik mca,dap atau gerakan, kalau tidak tak kan di kawasan yg di ketahui ahli mca ramai pun kalah teruk di setengah tempat semasa pru lepas, hanya melayu saja yg masih tidak sedar dri kena main dgn puak2 ni.

Tanpa Nama berkata...

Saya memang tidak percaya org Cina kajang akan berubah arah,walaupun ada yg berkeinginan berbuat demikian.Ini adalah kerana mereka masih berharap PR akan dapat merempas Putrajaya pada pilihanraya ke 14 nanti.Jika mereka berubah arah dalam PRK Kajang ini,ia akan memberi signal mereka tidak setia pada PR,dan para Melayu Pas dan PKR akan mula curiga pada mereka.Kemenangan PR merampas PUtrajaya adalah sesuatu yg sangat diingini mereka utk 'memerdekakan' diri mereka dari sistem subsidi dan quota yg terlalu memberi kelebihan pada orang Melayu.Kalau saya orang Cina,saya pun tidak akan mengundi BN dalam PRK ini,biarpun PKR meletak org org seperti Pak Din,tukang bawa beg Anwar.Saya pun mahu sistem quota di hapuskan dan bangsa saya boleh menguasai kedudukan penting dalam kerajaan,yg dulunya mendapat keutamaan,bolehlah mengharapkan kerja yg sekarang dilaksanakan oleh paraBangla dan Indon,biar mereka rasa.Yang akan menghadapi keadaan ini nanti termasuklah Melayu Pas dan PKR juga.Padanlah dgn muka mereka semua.

Tanpa Nama berkata...

PAKATAN MENANG umno sudah mampusss di kajang

Tanpa Nama berkata...

Kemenangan BN di kawasan bandar yang majoriti penduduk kaum Cina adalah amat sukar didalam situasi sekarang dan masa hadapan. Bangsa melayu yang menyokong Parti Pas dan PKR dan pengundi dan generasi muda akan memenangkan pembangkang di masa hadapan. BN khususnya UMNO harus berkerja keras untuk penyatuan bangsa melayu,generasi sekarang semakin melupakan perjuangan orang-orang terdahulu yang menuntut kemerdekaan daripada British. Banyakkan aktiviti-aktiviti kearah penyatuan bangsa melayu dan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin politik harus di persalahkan dalam perkara ini.Dampingilah rakyat setiap masa tanyalah apa masaalah mereka gunakan fikiran yang logik dalam menyelesaikan sesuatu masaalah tanpa menggunakan orang-orang perantaraan yang banyak merosakan keadaan sekarang ini. Di bandar-bandar besar orang ramai lebih mengenali parti pembangkang daripada orang BN kerana semua kemudahan asas telah ada walaupun kemudahan asas tersebut di sediakan parti pemerintah.Bangsa melayu mesti bersatu jangan kecelaruan tentang ideologi pol
itik akan memudaratkan bangsa melayu di masa hadapan.

Tanpa Nama berkata...

Sedihnya mengenangkan masa hadapan.

Tanpa Nama berkata...

Anon 10.43ptg.. ko seronok dgn PR menang.. menangnya kejahatan.. apa jenis mainan politik busuk PR pakai tp menang..itu tandanya akan undang bala Allah.

bahasa pencacai PR pun kita dh kenal hati perut mereka mcm mana.. pewaris2 dajjal=PR

Tanpa Nama berkata...

ADA hikmah bila Cina kAfir dan melayu2 muda akal pendek terus menerus menolak BN.. ini krn Allah SWT nk perelokkan UMNO dan BN..tapis selapis demi selapis supaya org2 jahat dan rosak akal akan kafir harbi akan mengerumuni Pakatan Haram.

Mereka belum perintah negara jd mereka belum kena lg ujian dan bala atas buatan mereka.. skrg mereka angkuh dn lupa diri..

mereka lupa 'credit' yg diberikan oleh Kafir Cina pasti mahukan balasan..spt mana BN yug berjasa pun boleh dikhianati.. apakah PR yakin mereka selamat.. pasti dan pasti keburukan akan dibalas dgn keburukan..kafir2 harbi yg menanam modal pd PR skrg akan merampas apa yg kita ada ini bila PR sudah berkuasa..tunggulah..

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH Kajang krn Parti Penipu Anak beranak menang.. wpun macai PUAS sbb BN kalah lagi...tp tidak mengapa sbb menangnya puak dajjal dan munafik tidak akan kekal lama..

BN perlu sedar bahawa CINA xboleh dikira lagi.. anggaplah mereka 'pendatang'..cukup shj dgn beri keperluan 'asas' utk hidup.. ajar mereka supaya bergantung pd PR..

Tanpa Nama berkata...

Betullah China tak lagi sokong bn. Apa jadi pun cina akn sokong pembkang. Apa parti pun kalu dibawah naungan bn x Alan mendapat sokongan daripada China Dan india . Cuma India mungkin kurang ketara sangat. Namun itulah yang sebenarnya.