Jumaat, 21 Mac 2014

HOT! Si Peliwat Tua TIPU Satu Dunia Semalam!! #PrayForMH370 #PRKKajang


Tak sudah-sudah si peliwat tua ni dok membohong sana-sini. Kali ni peliwat tua ni berbohong dihadapan jutaan penduduk dunia yang menyaksikan CNN.

Perangai pembohong macam peliwat tua ni, memang tak layak jadi PM. Allah takkan izinkan orang macam Anwar ni merosakan sebuah negara Islam.

Rasanya semua rakyat Malaysia dah tahu bahawa pilot #MH370 Kapten Zaharie merupakan ahli parti PKR tegar. Ni bukan fitnah,  malah perkara ni diakui sendiri oleh pemimpin-pemimpin Pakatan sendiri.

Tapi malangnya, ada jugak usaha untuk kaitkan pilot ni dengan kerajaan PM Najib. Konon-kononnya, Pilot tu adalah merupakan penyokong kerajaan dan bukannya pengikut setia Anwar.

Ceritanya tentang interview semalam ketika agensi asing CNN menemubual Anwar di ibu negara secara langsung.

Anwar tergagap gagap untuk menjawab soalan.

Ketika menjawab soalan berkenaan hubungan kekeluargaan beliau dengan juruterbang pesawat MH370 Kapten Zaharie Ahmad Shah. Anwar berkata mengenali Zaharie sebagai seorang daripada ahli parti ‘pemerintah’ atau disebut Anwar dalam bahasa Inggeris sebagai ‘member of ruling party’.

Jawapan itu jelas SALAH kerana kerajaan Persekutuan DITADBIR OLEH KERAJAAN BARISAN NASIONAL bukannya parti PKR yang dipimpinan Anwar sebagai pembangkang di Malaysia.

Anwar adalah Ketua Pembangkang di dalam Dewan Rakyat di Parlimen.

Ini jelas, demi menjaga air muka dan imej parti PKR, Anwar sanggup berbohong!

Satu dunia kena tipu dengan Anwar semalam!!

Lihat pada minit ke 2.58 rakaman video CNN


McTheory:
Macam ni punya perangai nak jadi PM? Sampai mati laa.. tak jadi Anwar oii..

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia mana ada gheja lain. selain meliwat dia suka menipu, membohong dan segala mcm prkara keje lg.

Ameno Babi berkata...

PM rosmah, rosmah PM, PM rosmah

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya engkau sah ahli syurga........

Tanpa Nama berkata...

bohong ialah makanan ruji beliau. apa nak heran

Tanpa Nama berkata...

BIAR CNN SIARKAN MUKA PEMBOHONG PEMBELIT NOMBOR SATU DALAM DUNIA.

Tanpa Nama berkata...

hoi baruax umno,anjing kurap umno, babix umno, se
ila buat polis report jika perkara yg dipersoalkan benar. Jgn takut. video dah ada.

jgn melalak mcm anjing kurap.

standard umno mkn kangkong longkang/parit dan ayam RM1. penakut.

Raja bomoh penganut umno sedia membantu umno.

Tanpa Nama berkata...

report polis apa? batang bengkok 4cm? hua hua hua..

URBstudio Azmil berkata...

jawapan kepada selaran kepada radar MARCONI TUDM

http://seademon.wordpress.com/2014/03/20/mh370-i-speak-out/

nampak macam bekar menteri kewangan ini kurang membaca dan kurang ilmu didada

Tanpa Nama berkata...

Dia perasan yang dia parti memerintah kot. Apa nak buat kalau nak syok pun ikut lubang taik.
Jam Omega kat dalam simpanan pun tak dapat jumpa inikan Boeng 777 yang tah di angkasa, laut atau darat.
Kalau pergi dekat ada bau taik si Nuar ni.

Tanpa Nama berkata...

Syurga 4cm Di dalam...!

Tanpa Nama berkata...

Ya...Umno mkn kangkong lonkang ....PR makan apa babi...?

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah. . .pencacai dan penjilat jubo anwar al juburi ni masih tak nampak lagi. . .kote bengkok tu sedap sangat kot.

Tanpa Nama berkata...

Jgn lyn ameno babi ke atau yg babix umno sebab aku gerenti diorg ni anjing rba..yg mmg nak merosakkan org islam.

Tanpa Nama berkata...

Korang ni yakin sgt ke dia ni peliwat..? Esok kat akhirat jawab lah duk tuduh org meliwat bagai.. kalau x pasti dan terbukti mengikut hukum dan undang2 yg Allah ttpkan, korang buat tuduhan camni, besar azab sok kat akhirat. Ingat sikit ye!!

Tanpa Nama berkata...

Sedih sungguh bila ade yg sanggup mempertahankan pelay what yg telah dibuktikan bersalah terlibat jelajah lubang teruna telah dibela guna hukum al quran yg tk layak langsung dibela kerna diri dicemari kekotoran, nafsu menjijikkan lg terlakhnat ini....
Semoga mamat yg membela pemimpin sodomize dibuka pintu hati serta diberi peluang dpt tinggal sebilik dgn Bapak Songsang PR di suatu hari nanti....

Tanpa Nama berkata...

Wahai penyokong tegar pr..tak nampak lagi ker anwar dan pr ni memang pembohong besar dan penuh tohmahan dan umpat keji..pengamal nepostima tulen..penindas rakyat..korup..lebih hebat dari bn. Dan penyokong pr memang totok giler..bangang lebih teruk dari kangkong longkang..taraf babi.