Ahad, 16 Mac 2014

HOT! Wan Azizah Pun Dah Dunggu Jangkit Mahfuz Ke? #PRKKajang #Comeyfun

Wan Azizah ni demi suaminya, dia sanggup buat apa saja. Malah kerap dan sudah beberapa kali dia jadi boneka dan diperalatkan suami. Kadang-kadang kesian tengok Wan Azizah ni. Dalam zaman serba moden, masih ada orang dunggu macam ni.
Dalam kenyataan Wan Azizah ketika berceramah di Sungai Jelok, Kajang, beliau kata "Bagaimana Barisan Nasional (BN) menangani krisis pesawat hilang. Kalau negara China, kerana majoriti penumpang rakyat mereka, mereka menggunakan satelit, Singapura menggunakan kapal selam. Tapi Malaysia pakai bomoh 'DoReMi' naik tikar".
Kenyataan ini juga turut dimuat oleh sebuah portal yang pro kepada PR, The Malaysian Insider. Namun artikel tersebut telah di padamkan dan berkemungkinan ianya arahan dari pihak PKR yang melihat isu ini boleh menjatuhkan imej PKR dan Wan Azizah didalam PRK Kajang.
Mungkin Wan Azizah terlalu sibuk berkempen dan mempertahankan suaminya yang disabitkan kesalahan meliwat sehinggakan tak tahu atau saja-saja tidak mahu tahu perkembangan semasa pesawat MH370.
Sebenarnya Malaysia telah menggunakan banyak aset yang di miliki Malaysia didalam operasi Mencari dan Menyelamat MH 370.  

Tapi biasa la, puak Pakatan ni mana nak beritahu benda betul. Tak sudah-sudah perkecilkan peranan kerajaan Malaysia.

Sedang orang sibuk mencari dan menyelamat MH370, Wan Azizah cuma fikir nak menyelamatkan Anwar dari kes liwat!

Puii!! tu dok sibuk kondem orang lain.

McTheory:
Perjuangan Selamatkan Batang Bengkok 4Cm

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak isap butuh
laki tutuh bontot

nak jadi ape le ko ji sepat kering

Tanpa Nama berkata...

Pakai tudung sana sini buat cerita orang ketawa kak wan ooi baek pi maduk maharaja lawak. Takda ar dosa kering oi.