User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Sabtu, 5 April 2014

HOT!! Gambar Ngeri Pergaduhan Di Sungai Petani! (18SG)



Puncanya semalam hanyalah salah faham, kemudian berlaku pertengkaran kecil dan berakhir dengan tetak menetak. Mangsa berbangsa cina dan suspek yang menetak berbangsa india. Jangan salah faham, ini bukan pergaduhan kaum, tetapi kedegilan dan kesombongan mengatasi akal. Sebab tu jadi macam ni.

Di kabarkan pergaduhan berlaku di Sungai Petani. Macam-macam kes Sungai Petani ni, kes kecil tak boleh bertolak ansur ka? Bila jadi macam ni, kan dah menyusahkan orang, masing-masing nak tunjuk otai la konon. Pakai otak la!

Sapa rasa lemah semangat tak disyorkan tengok gambar dibawah.







Mangsa selamat dihantar ke hospital yang berdekatan dan masih bernafas hingga sekarang.

P/s: pengajaran, jangan nak tunjuk hebat, cakap elok-elok..


McTheory:
Baru lancar bandar selamat, dah ada kes pulak!

26 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Bagus p/s kau tu...

Jangan nak tunjuk hebat cakap elok2 tu.

Bagi macai yg biasa tunjuk ganas buas dan perkauman.

Jangan berani dibelakang pc aja.

Islam tak ajar kita perkauman ni.
So hormat bangsa lain maka bangsa lain akan hormat islam.
Bukan hormat melayu tau.
Ingat tu...

Ambik pengajaran kisah hidup junjungan kita.

Bukan amik contoh cium keris tak tentu hala...
Jangan tunjuk hero bila ramai.


Sekian amalkan ajaran Islam,
Jika kalah didunia diakhirat insyallah menang

Tanpa Nama berkata...

Woi. . .macai dh melalak kt cini pulak dah. Provoke mcm anjing cabut ekor.

Tanpa Nama berkata...

nasib baik cina dan india..kalau melayu, entah apa lagi depa nak tuduh.

p/s : ini lagi bukti bahawa C memang lembik. hehehe

Tanpa Nama berkata...

Kahkah...bodo kau macai penjilat lubang taek ..

Tanpa Nama berkata...

Dia menyalak pasal yg kena tu yg sewaktu dgn dia kot.

Tanpa Nama berkata...

Hang tak baca perlembagaan ka ? Perlembagaan malaysia kata melayu adalah islam. Hang tak pernah dengar kes lina joy mahkama persekutuan ? Keris tu adat budaya orang melayu. Melayu ada kacau adat budaya nenek moyang hang ka ?

Tanpa Nama berkata...

JOM RAMAI RAMAI PERGI MLM CINTA RASUL DI BALING.
ALLAH HUAKHBAR ! ! !

Tanpa Nama berkata...

Itu aja ke hahahaha
Tak nya aku cemburu dengan kebodohan kau ni?

Mesti umno kan?
Kalau umno bab cakap pasal lubang taik memang dari atok nenek sampai ke anak cakap gitu...
Hahahaha umno kelakar
Semua bodoh

Tanpa Nama berkata...

Mcm area pekanlama je..

Tanpa Nama berkata...

Perlembagaan kata...
Bukan melayu kata...
Melayu pun kata dia islam tapi bila,komen asyik mencarut adakah ini nilai islam???

Apa ada pada nama...

Keris aja adat...
Hukum basandi adat, ADAT BASANDI SYARAK, SYARAK BASANDI KITABULLAH..
Pernah dengar?

Setakat kau junjung keris apa guna bai...
Aku lagi banyak main keris dari kau... Jangan risau.

Pegangan kita satu kitabullah lah apa lagi dan juga sunnah.

Bukan umno ada faham Ka?

Nama melayu islam makan duit negara joly pakai hasil negara.
Curi hasil negara...
Bagi anak pinak hasil negara..
Ini perlembagaan mana benarkan??

Upah pencacai komen blog...
Ini golongan paling hina...
Hahahahaha
Makan upah buat perjuangan hahahah.
Lepas tu tuduh red bean hahahah
Team korang dapat berapa?

Melayu umno kacau adat dan syariat agama aku...
Selagi sakai2 dalam umno ni ada bila agaknya islam akan syumur di tanah melayu.

Kalau umno itu islam parti melayu islam kenapa tak perjuangkan islam dan adat islam?

Bodoh perlembagaan buatan Yahudi diterap dari undang2 Britain...
Kau belajar sejarah tak?
Kalau satu undang2 tiada maka dia akan ambik hukum dari Inggeris...
Ini dasar apa namanya?
Boleh rujuk
http://ms.m.wikipedia.org/wiki/Undang-undang_Malaysia

Bodoh masih tak nampak...

Kau cium keris pi belajar silat2 adab hunus keris pun tak belajar...
Keris pun keris hiasan bukan keris perang.

Macam aku kata tak payah budget hero lah...

Islam pada perlembagaan tapi munafik pada hakikat...

Ini lah yang macai macam korang sibuk pertahankan bodoh nak mampus

Tanpa Nama berkata...

Tapi yg dlm pakatan rakyat tu semua maen jubor.

Tanpa Nama berkata...

Hang banyak maen keris tu pasai hang jadi sewel. Orang laen maen otak.

Tanpa Nama berkata...

Melayu mcm hang yg baca satu undang2 yg nerosakkan islam di negara ni. Sampaikan kumpulan yg mengamalkan sex songsang naek tocang. Hang ni melayu haprak. Tak sekolah.

Tanpa Nama berkata...

Lubang taik tu hobi PKr...ko pun suke aku tau

Tanpa Nama berkata...

Siapa sokong lgbt?

Apa bukti yg mintak tu masalh diorang lah.
Pas dah kata tak boleh..
Utusan pun dah kene saman... Ngan Anwar.

Apa lagi yg kau nak kaitkan bodoh nak mampus...
Hujah najis ni sentiasa keluar dari mulut umno.

Takde hujah lain ke

Ni bukti
http://www.bharian.com.my/articles/AnwarmenangsamanfitnahterhadapUtusan/Article/

http://ezany-kun.com/anwar-ibrahim-menang-kes-saman-fitnah-rm50-juta-terhadap-utusan-malaysia/

Bodoh baca utusan tak habis2.
Yg nak lgbt tu golongan mana?
Anak siapa yg terlibat?
Cuma cari nama ni marina mahathir...
Kau kenal dia kan?
Anak siapa?

Bodoh nak mampus puak umno bebal.

Hang ni melayu bodoh tak membaca asyik dengar cerita orang.
Dah tu hang dok cerita benda yang salah.
Bodo nak mampuih...
Patut lah hang dalam umno sebab hang bodo

Tanpa Nama berkata...

Sebab hang main otak hang bodo...

Orang guna akal.
Hang ada otak takde akal...

Minda tak berhubung..
Masuk lah umno jadi bodoh balaci.

Itu aja.
Berapa duit hang dapat???

Kelakar lah hahahah
Red bean kononnya lah...
Last2 terdedah jugak siapa main duit hahahaha

Memalukan aja...
Banyak sangat ke duit?
Dah beli Mercedes ke hahahah
Ke dok harap projek...
Puohhhhh

Paling gua benci orang miskin bodoh macam lu

Tanpa Nama berkata...

Hahahah
Si bodoh bila bersuara sama aja...

Seboleh2 tunjuk sikap bodoh...

Tanpa Nama berkata...

Bodoh2 umno dah perentah negara ni lima puloh tujuh tahun. Pandai pandai hang boleh menyalak mcm anjing cabut ekor. Saman sana saman sini dok dlm penjara. Menyalak sana menyalak sini tak dapat jd pm mcm orang gila talak. Pm umno gak bukan lim kit siang. Hang mimpi ka ? ? ? ?

Tanpa Nama berkata...

Anon 6:55. Ubat yg dr tg rambutan bagi pada kamu lupa makan ka? Kalau lupa makan jangan menyalak. Nanti kena jual. Muka mcm kamu ni jadi tukang kebun je layaknya.

Tanpa Nama berkata...

Hang memang layak dok dlm pakatan rakyat pasai hang pandai. He he he . . .

Tanpa Nama berkata...

bodohnya macai plg atas tu.
Sesat dh bodoh xfhm Islam. Nabi pun berbangsa Arab dn Nabi muliakan bangsanya.

PAS bangsa apa? bangsa Yahudi? Bila pulak Melayu perang dgn bangsa lain? selama beratus tahun org melayu berkongsi tanah sekangkang kera dgn bangsa lain tidka pernah dihalau pun?

Kenapa macai oii ko jilat bangsa kafir ni sakan sgt? kisah hidup junjungan apa? ko nk sebut sape? kalu ko Islam..sebut lah kisah hidup Rasulullah.. jujungan apa? LGBT? liwat? boodhnya.. nk ckp tp sndiri bodoh.

Hormat bangsa lain? skrg ko pegi lah jilat punggung bangsa lain. mereka hina Islam dan bangsa Melayu nk biar? itu DAYUS dan BODOH namanya. WAJIB kena pertahan..

wahai bahlol.. elok ko pergi cuci otak dlu.. belajar kenal diri dan kenal Agama dgn jalan yg betul.

Apa kena mengena dgn kes atas? mintak doa suatu masa nnt bangsa yg ko jilat tu akan tetak ko tkpun keluarga ko pulak. wktu tu baru ko nk cari POLIS Melayu... bodoh macai PR!

Tanpa Nama berkata...

Dok kutuk pemimpin pelayu dok kutuk negeri melayu perlembagaan semua tak kena tapi masih dok sini. MALU LAH SIKIT. Pepatah melayu ada caksp. . .di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung. Kalau tak suka negara ni pemimpin negara nibuat apa dok kat sini lagi. Balek negeri. Aman malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Kena sebijik. . .kah kah kah. . .KAH KAH KAH . PI BALEK NEGERI ! ! ! TAK SUKA MALAYSIA ? ? ? KAH KAH KAH. TAK SUKA MELAYU ???. . .KAH KAH KAH. .

Tanpa Nama berkata...

Bodoh mu nihhh......

Tanpa Nama berkata...

Nk buat mcm mana la puak xdk bangsa (PAS) duk tlg jilat puak kiasu makan khinzir.. duk tak duduk pi duk jilat.. 30 tahun dlu kata kafir sapa kawn dgn Cina.. org lain berkawan ada sempadan.. masjid dn Al-Quran jgn mai kacau.. tp puak iblis pakai serban ni semua depa londeh.. klu Lim Guan Eng mintk bini depa pun depa bg free ja... bodoh macai PAS!!

Tanpa Nama berkata...

Kesimpulannya puak-puak PKR & PAS ni bau taik.

Baik kita tok sah dok layan depa nanti kita jadi busuk pekong macam depa.

Mandi minyak atar cop Tok Guru satu tempayan pun tak akan hilang busuk.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review