Sabtu, 3 Mei 2014

HOT!! Kenapa Cina Selalu Kurang Ajar Dengan Polis? @PDRMsia


Makin lama puak-puak cina ni makin kurang ajar..Mengapa perkara ini boleh berlaku?? Pemandu cina yang kurang ajar ini dengan sengaja mewujudkan provokasi dengan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pegawai Polis yang bertugas setelah tawaran untuk merasuah supaya terlepas dari saman ditolak..

Kalau kita perhatikan video dibawah..pemandu cina tersebut dengan sengaja merakam insiden tersebut..Untuk apa?? Untuk membuktikan bahawa pihak Polis terima rasuah..Supaya mudah untuk menyebarkannya di Media Sosial??



Tetapi malangnya apa yang dirancangkan tidak menjadi..Upanan untuk merasuah pegawai Polis tersebut ditolak, sebaliknya pemandu cina yang kurang ajar itu pula yang berang dan mengeluarkan kata-kata kesat setelah tawarannya ditolak..

Lama mana kita sebagai rakyat Malaysia yang sayangkan negara ini harus berdiam diri dengan puak-puak yang kurang ajar dan ingin merosakkan Malaysia? Kesabaran kita ada had?? Tapi dimana hadnya??

Ingin ucapkan terima kasih dan tahniah kepada pegawai Polis tersebut kerana telah berjaya membuktikan bahawa bukan semua anggota Polis boleh dirasuah seperti yang digambarkan oleh puak-puak pakatan rakyat..

Apabila melihat video di atas, kita tentu masih ingat video wanita Cina yang kurang ajar ini bercakap mengenai haknya sebagai rakyat dan menghina anggota polis yang sedang bertugas sedangkan perbuatannya itu ternyata menyalahi undang-undang dan menggangu hak orang lain yang juga sebagai rakyat Malaysia. - SUMBER


Sabar betul polis tu. Kalau Mc rasanya dah lama kena hayun amoi celaka tu. Kurang ajar sangat!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah..bagus la en polis xlawan..klau lawan nnt salah pl..mklmlah msia tnh melayu,jd org melayu la tempat dipersalahkan..kerajaan pun cepat ja ambil tindakan klau mlyu buat..untglah kita dpt pemimpin mcm ni.

Tanpa Nama berkata...

video tawar rahsuah dah ada. apa lg? dakwa r babi tu

Tanpa Nama berkata...

Xpyh la..kesian dia.kita kn berbaik dgn bgsa lain,medium dakwah..kita hukum org mlyu je,gdh pun dgn mlyu je..sbb mlyu dh islam,xpyh dkwh.