Selasa, 20 Mei 2014

HOT!! Video Dyana Dap di Ragut Apek Tua!! #PrkTelukIntan


Muka boleh tahan, tapi disebalik muka yang nampak baik ni, sebenarnya dia telah benarkan dirinya di nodai oleh seorang apek tua paling rasis di atas muka bumi Malaysia.

Sepatutnya Kit Siang boleh biarkan Dyana cuba jawab dulu soalan tersebut, bukannya terus potong dan marah wartawan tu balik.

Kata kebebasan bersuara, sepatutnya biarlah. Kita pun nak tau juga, apa pendapat Dyana mengenai Ungku Aziz bekas Senator yang dulu lantang membela Dap, kini kembali kepangkal jalan, apabila sedar, Dap bukan parti untuk semua.

Tengok video dibawah,




Sebenarnya budak Dyana tu, hanya diperkuda oleh apek tua ni saja. Dia bukan reti apa pun. Apa yang dia reti, hanya menurut, apa saja cakap apek tua tu. Macam takdak harga diri..

Hakikat sebenarnya.. macam gambar ni..
Nak pilih calon boneka, atau calon yang sememangnya mempunyai peribadi dan profile yang tinggi?

Nak hidup senang, atau sampai mati nak main politik?


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ungku Aziz bekas Senator tu frust tak dapat jawatan kot...

Setua2 apek tu, dia masih gagah walau difitnah dan diserang oleh ahli politik setiap hari.

Tak dapat bayangkan kalau pemimpin barisan yang duduk tempat dia. Yang top2 dah tentu lari luar negeri....

Tanpa Nama berkata...

Siapa yg lari tu..? BN ke DAP..

abu bakar berkata...

Hoi 526 dr Maha apa yg kamu tk kata klu nk bnding ngn apek tua tu..tp hinga skrang baik pmbangkang atau pmerintah termasuk pnimpin luar msih sanjung kehebatan cara dia meneritah..

Tanpa Nama berkata...

RbA...macai2