Ahad, 27 Julai 2014

HOT!! PERKASA Kedah Fitnah dan Tikam Belakang Ds Hj @MukhrizMahathir #KedahSerataRata


Ada org tanya aku. Apa cerita PERKASA KEDAH marah benar dengan MB Kedah? Kata PERKASA, MB Kedah tak turun DEMO bersama PERKASAM kat masjid zahir. Pada 25hb kalau tak salah la..

Setahu aku.. pada hari dan waktu yg sama Dato MB ada majlis rasmi Iftar bersama kakitangan PMBked dan Pej. MB Kedah.

Malah Dato MB tak dimaklumkan atau dijemput pun oleh PERKASA utk ke demo berkenaan. Penyebaran yg kononnya Dato MB akan sertai tu pun dikira salah kerana mengunakan nama Dato MB.

Kemudian PERKASA Kedah minta si Mummy Rokiah, blogger bertelur dua butir pakai nama pompuan tembak Dato MB dlm blog. He he..

Depa pikiaq, depa sorang saja pandai tembak dan ada blog kot? Jangan dijolok sarang tebuan, kalau takmau kena sengat nanti.. He he..

Nampaknya sudah ada pihak "FISAMONEYLILLAH" mengamuk kerana permintaan projek tidak ditunaikan!

McTheory:
Orang sibuk nak raya, depa sibuk nak bergaduh.. kalau nak pun.. tunggu laa.. lepas raya.

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Adakah tulisan ini benar kerana saya ada bersama dan saya telah mendapat tahu lebih awal Dato MB tak dpt hadir kerana beliau pun ada majlis. Hari tu pelancaran tabung utk palastine sama. Tidak timbul pun isu perkara ini.

Tanpa Nama berkata...

Apakah masa depan Perkosa dan UMNO , saling membantu buat projek utk 'Rakyat'!

Zahari Zainan berkata...

bahaya elemen syiah rofidhoh ramai dlm perkasa. Berhati hati

Tanpa Nama berkata...

PERKASA tu sesama melayu dia samseng tapi kalau dengan cina dia jadi bapok.

buah dia takde dalam kerandut bila ada isu cina melayu.

puih!

Tanpa Nama berkata...

Bulan Ramadhan Syawal bulan mulia. Jangan kata hang aku.

Tanpa Nama berkata...

baru ingat nak join PERKASA
Mcm cela bewak rupanya..
CANCEL !!

Tanpa Nama berkata...

Cina tampar melayu bukan berita tapi kalu melayu tampar cina...itu berita..perkasa raba telur ada tak..memalukan..cuma pandai menyalak aje..cina sergah terus senyap..sua suel kemoni.la

Tanpa Nama berkata...

UMNO jangan associate dengan Perkasa.UMNO adalah UMNO. Perkasa adalah Perkasa. Masing2 berjuang di atas lain platform, jangan campur aduk.

Tanpa Nama berkata...

UMNO jangan associate dengan Perkasa.UMNO adalah UMNO. Perkasa adalah Perkasa. Masing2 berjuang di atas lain platform, jangan campur aduk.

Tanpa Nama berkata...

Pernah beberapa kali aku masuk blog mummy rokiah ini terkejut aku bila tengok asyik-sayik hentam DS Mukriz MB kedah , jadi aku check punya check setiap tomahan rupa-rupa fitnah belaka , pariah punya penulis,Fitnah itu sama dengan membunuh rujuk alquran , jenis bangsat sanggup mamah daging busuk diakhirat kelak.

hisham berkata...

mummy rokiah tu anak malbari resoran..darah keturunan mandalir adadlm tubuhnya... jantan guna nama betina.... sendiri boleh fikir.spesis apa. ..

Tanpa Nama berkata...

Perkosa atau Perkasa itu adalah tajaan SyaiTun untuk memeperjuangkan sesuatu dengan mengunakan isu perkauman tebal supaya Melayu teruja dan melupakan rasuah Malabari Madey yg melimpah sehingga berbillion billion. Juga ia merupakan sayap ekstrim UMNO untuk membuat kerja2 kotor supaya nama UMNO sentiasa berseri dan dilihat sebagai pendamai. Perkasa tidak boleh masuk pentas politik perdana kerana ketua ayam2 ini pun dah kalah kat kampong dia di Pasir Mas.Tapi mrk dibayar sebagai kontraktor UMNO, utk buat kerja yg UMNO tak leh buat.

Tanpa Nama berkata...

Pandai sangatlah cop orang Perkosa dan Syaitun, awak siapa hendak hukum orang kalau ikut kata orang baik senyap.

Unknown berkata...

Salam

Jelas ada pihak.mahu melaga2kan MB Kedah dengan Perkasa. Pihak Perkasa Kedah tidak menjemput MB kerana sudah maklum MB sudah ada program disusun lebih awal.

Tiada apa yg dirungut kelibat MB tidak kelihatan. Kami di peringkat atas tidak ada masalah dgn MB Kedah. Cuma tidak boleh nak elakan ada kalangan ahli Perkasa Kedah yg sudah mencapai 30 ribu diluar kawalan kami atas tindak tanduk mereka.

Adalah lebih menyedihkan bila kami denganr ada di kalangan org UMNO(sesetengahnya juga pemimpin kanan UMNO Kedah bukan ahli Perkasa) sendiri turut menghentam MB Kedah. Pengerusi Perhubungan Negeri mereka sendiri tu.

Kalau menghentam Perkasa kononnya menyerang MB, lebih baik tembak musuh dlm selimut. Mereka lebih bahaya.

Saya sendiri sedar DS Mukhriz buka seperti yg dulu. Dulu mudah berhubung kerana beliau tidak sesibuk sekarang sebagai MB. Masa beliau sgt terhad. Apalagi utk bersama keluarga juga sgt terhad.

Kami sedar tugasnya sebagai MB penting utk.masa depan negeri Kedah. Penting uyk masa depan UMNO Kedah demi membantu UMNO Pusat terus berkuasa.

Jika ada terdengar kata2 tidak enak dari kalangan org Perkasa terhadap MB Kedah itu hanya segelintir sahaja. Labih byk dari kalangan org UMNO sendiri melemparkan kata tidak elok terhadap MB Kedah.

Di hari yg mulia ini adalah elok kita highlight kan hal2 yg baik yg boleh mempereratkan lagi NGO dgn pimpinan negeri bukan mengeruhkan.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kpd semua mereka2 yg mengedalikan dan lepawat2 blog ini. Semoga Kedah Maju Jaya di bawah pimpinan YAB Dato' Seri Mukhriz Tun Dr. Mahathir.

Salam.

Unknown berkata...

Syed Hassan Syed Ali
Setiausaha Agung Perkasa Malaysia
014-9218508

Helang Merah berkata...

Kerja melaga-lagakan antara pihak2 tertentu adalah perbuatan terkutuk dan jijik ; memang ada agenda tersembunyi oleh pihak yang mencetusnya. Hubungan akrab antara Perkasa Kedah dengan YAB Dato' Seri Mukhriz sudah lama terjalin ; sebelum beliau menjadi MB lagi. Seperti kata Setiausaha Agung Perkasa Pusat, YAB MB memang ada komitmen lain pada hari demo diadakan. Jadi, ketidakhadiran beliau adalah satu 'non-isu' sebenarnya. Cuma ia telah diambil kesempatan oleh " mereka" yang beragenda jahat ; mereka yang TIDAK suka melihat Perkasa punyai hubungan baik dengan MB.
Jangan hairan jika yang kurang senang dengan Perkasa terdiri daripada pemimpin2 UMNO sendiri. Dari asal penubuhan Perkasa lagi, puak2 ini tidak sembunyi kebencian ini. Sebab2nya kita pun tahu. Jangan terkejut juga jika dikatakan bahawa bukan sedikit yang kurang senang dengan DS Mukhriz sbg MB sekarang ini. Kalau tak percaya, tanya pemimpin2 dan ahli2 politik di ke semua 15 Bahagian di Kedah. Senaraikan nama mereka yang (i) dari awal tak suka kepada DS Mukhriz dan ayahndanya (ii) memang tak setuju DS Najib memilih DS Mukhriz sebagai MB (iii) sekarang ini sedang bersandiwara dan berpura-pura suka demi menjaga jawatan dan kepentingan peribadi masing-masing (iv) sedang bergiat sungguh2 untuk menjatuh DS Mukhriz sbg MB. DS Mukhriz perlu berwaspada kepada keempat2 kumpulan ini. Tanya ahli2 UMNO di akar umbi, tanya pegawai2 kerajaan , rujuk kepada orang2 lama dan veteran UMNO di Kedah. Akan dapat disenaraikan satu persatu puak2 durjana ini !
Antara cara untuk 'menjatuhkan' DS Mukhriz ialah dengan menjahamkan kredibilitinya sbg pemimpin negeri ; bukankah mudah kerja ini jika dapat digunakan penulis,bloggers, spinners UPAHAN ????? Mungkinkah juga ada "pelesit" dalam NGO2 di Kedah sudah direcruit ke barisan pemusnah ini ????? Orang2 lama di Kedah kenal sangat "penjahanam2" ini.
It's wise for Mukhriz to be aware of these silent enemies ; mula menyedari dan terima hakikat bahawa dia dikelilingi oleh 'gunting2 dalam lipatan'.
Mungkinkah isu demo Perkasa ini salah satu daripada rancangan JAHAT puak PENJAHANAM yang sedang berkeliaran seperti buaya lapar dalam senario politik Kedah ? Mungkinkah juga ada subversive element diletak dlm NGO2 Kedah ?

McTheory berkata...

Abang Syed.. saya takkan menulis jika perkara ini tidak benar. Tuan Syed boleh rujuk perkara ini pada Majer (B) Anuar, Ydp Perkasa Merbok. Malah ada beberapa orang lagi yang saya boleh namakan untuk membuktikan ada diantara Perkasa Kedah yang sengaja busukkan nama Dato MB.

Unknown berkata...

Kami tidak nafikan. Mungkin ada seotang dua. Tapi itu bukan mewakili suara seluruh Perkasa Kedah.

Jadi demi perpaduan Melayu....perpaduan sesama NGO..perpaduan NGO Melayu dgn Kerajaan Kedah, suara mereka nyahkan sahaja. Tak perlu diperbesar2kan.

Sdr bileh pm saya dedahkan namakan mereka.

Tkasih.

ZARAN tioman berkata...

PERKASA semakin mendapat perhatian ramai. Tahniah SUA

Tanpa Nama berkata...

Ada kwn rapat mummy busuk rokiah dlm perkasa sengaja jaja cerita buruk psl MB Kedah.. org tau cerita sebenar yg berlaku..tp blogger busuk mummy rokiah saja tulis nk peburuk dato MB