Isnin, 14 Julai 2014

HOT!! Tahniah Ler.. Dua Ekor Lagi Melayu Masuk Dap!!


Aku nak ucapkan tahniah pada kedua ekor melayu ni. Kerana berjaya masuk Dap dengan bangga sekali. Bukan senang nak tengok melayu masuk Dap. Cuma akhir-akhir ni saja ada.

Tak payah tanya depa ni tau sejarah melayu ke tak, tak payah hairan kenapa ada orang melayu sanggup masuk Dap. Sebab, agama pun orang boleh murtad, ini kan cuma politik? Apa nak hairan kan??

Bertudung tak semestinya Islam.. rahib pun pakai tudung juga..kann?

44 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah diucapkan kepada kedua dua ekor ni. Kalau lah suatu hari nanti DAP dapat berkembang di Tanah Melayu ni, dua2 ekor ni boleh la tolong tunjukkan kat mana restoran Bat Kut Teh berbaik di Tanah Melayu ni. Maklum lah, kalau dah cintakan sangat segala2 tentang DAP, tentu sekali makanan favourite diorang pun nanti akan berkembang di setiap pelusuk Tanah air.

Bangga lah sangat dua ekor ni bila anak2 mereka tak reti berbahasa MElayu lagi...don't be surprised, it's very possible with the likes of these 2 beruks.

Tahniah! May you rot in hell!

hangkedee berkata...

Barua Dapig.... Terlebih dahulu pergi bermastautin diSingapork

Tanpa Nama berkata...

Kalau Penyamun UMNO tak bagi masuk, kenalah masuk DAP bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Penyamun UMNO tak bagi masuk, kenalah masuk DAP bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Takkan nak masuk UMNO kot. masuk UMNO bakal jadi bengap dan tolol. Tengok mamat UMNO kat Bazar Ramadhan Kluang yg jadi Suratman. Yg taraf menteri dan MP pun semuanya tolok dan bahlul. Aku sendiri pun tidak akan membenarkan keturunan aku masuk UMNO sbab taknak mereka2 semua jadi bodoh, bengap, tolol dan bahlol.

Tanpa Nama berkata...

Atuk nenek mak bapak kau dulu orang umno jugak..... Setidak2 nya Umno berjaya memerdekakan negara...kau orang???? Kaki komplen n kaki kutuk...

Tanpa Nama berkata...

Patutlah maksud DAP itu Dog And Pig alih bahasa nya Anjing Dan Babi dan kita boleh lihat dengan begitu jelas bagaimana anjing babi ini kepakaran mereka mengkaldaikan PAS dan seterusnya melaga-lagakan org melayu terutamanya PAS dan UMNO.....

menggunakan platform blog umno....berbahasa melayu....menipu...menabur menfitnah..sudah terang jelas dan nyata ini kerja parti Anjing Dan Babi yang sebenarnya tiada agama untuk dianuti, duit tuhan mereka, dan jika kristian, buddha, hindu dan dewa sekalipun yang mereka ANUTI itupun akan mereka TIPU!!!!



Tanpa Nama berkata...

sokong..tapi pelikkan..sibabi dua ekor ni..macam mana bolih pandai membaca dan menulis..dia orang sekolah kat negera china eh..yg dibina olih cina ke india..rasa rasa sekolah dimalaysia ni tak ada satu pun yg dibina olih DAP..nak buat macamana dah dasar melayu yg tak kenang budi..

Tanpa Nama berkata...

Dlm keadaan Israel tgh meratah umat Islam Palestine, macai atas dgn dua ekor babi Melayu ini seperti tidak ada rasa apa2 terhadap dakyah kafir harbi, khususnya DAP.

Macai bahlol di atas, kau gelar penyamun UMNO.. fitnah besar tp yg realitinya PAS laknatullah menyamun harta2 anak yatim, balu2, org2 fakir atas nama syahid, perjuangan Islam, zakat dsgbnya.. malah gunung ganang di Kedah, kelantan di samun licin tnpa belas..

so siapa penyamun? DAP mmg suka berkawan dgn penyamun sbb itu resam mereka.. so DAP berkawn dgn UMNO atau PAS skrg?

Moralnya.. apa yg terjadi di Baitulmaqdis, biar pun kafir membuktikan mereka tidak langsung boleh dipercayai.. malah musuh yg dahsyat tp di Malaysia lembu dan kerbau ternakan Pakatan Haram terus menyembah dn menjilat kafir melalui NGO dn parti2 perosak spt DAP ini..

tak hairanlah.. Israel tidak gerun untuk meratah bunuh umat Islam sbb Israel kena hati budi org Islam spt di Malaysia ini.. tdk berubah apa2 pun... kasih pd kafir dgn dakyah mudah!!

Tanpa Nama berkata...

2 ekor haiwam.. Dog And Pig...

Tanpa Nama berkata...

belah duduk singapore laa.. ada berani ?

Tanpa Nama berkata...

Anak sape la ni, kurang kurang masuk PAS aku respect jugak,ini masuk parti CINA , apa niat dia orang sebenarnya

Tanpa Nama berkata...

Dah bahasa pun kesat kesat macam buluh kasat.. X teringin nak dekat...nanti zuriat jadi bangsat..!!!

Tanpa Nama berkata...

Cuba cari belajar mana diorg ni?maksud saya graduan/mahasiswa/wi mana?sapa tau bgthu ye?

Tanpa Nama berkata...

semoga kita smua dpt Hidayah..Ya Allah selamatkn agama islam di Malaysia..Apa yg berlaku pd Palestin telah bnyk memberi pengajaran pd kita smua..Semoga kita sedar..musuh islam xprnh tido

Tanpa Nama berkata...

UMNO sekarang pun teruk, PKR pun serupa,PAS lagi tak guna terus, yang hairannya apa yang dua orang ni ingat masuk DAP, lagi puaka, hai entahlah parti-parti Melayu semua kelam-kabut, apa lagi nak kata.

Tanpa Nama berkata...

Insyallah, melayu nie nak Cuba, kalu tak Cuba mana nak tahu..biarkan saperti dyana Sofia, tak reti nak ambil taladan dari orang lama dalam DApigs dulu. Anak siapa?

Tanpa Nama berkata...

Dia orang cuma nak publisiti murahan saja. Jadi tea lady pun dah cukup, boleh masuk blog, malaysia/fitnah kini, roketkini dsbg. Tak sedar DAP nak mempergunakan mereka untuk menghapuskan keistimewaan kaum Bumiputra dan Raja-Raja Melayu. Kalau tidak mengapa mereka berjuang untuk "Malaysian Malaysia". Kalau DAP berkuasa dua ekor beruk ni jangan haraplah boleh masuk universiti. Di Penang semua biasisiwa diberi kepada orang2 Cina tak ada sekor Melayu pun dmacam depa ni yang dapat. DAP adalah terang-terang parti perkauman Cina dan terlibat dengan rasuah berjumlah berbillion ringgit. Cuma mereka ni pandai makan pandai simpan. Lepas tu kutip derma pura-pura tak dak duit. Dalam akaun proxy pemimpin2 utama mereka ada ratusan juta ringgit. Sudah banyak pendedahan oleh Ramesh Rao dan kuncu-kuncunya, cuma SPRM kena bertindak, jangan makan gaji buta saja. Sama seperti ROS kalau tak iktiraf pemilihan CEC yang lalu, paksa sajalah mereka buat pemilihan sekali lagi, biar ROS sendiri jadi pemantau. Apalah yang susah dan takut sangat.

Zuhardi berkata...

Kalau teruk2 UMNO itu pun UMNO masih berTuhankan Allah.. sejahat2 mana Allah masih takkan biar.

Tp bila join kafir DAP.. mereka musuh2 Allah tg berpura2 shj utk mengambil hati umat Melayu Islam.. yg maha bodoh skrg ni leka dan syok dgn tipuan2 kafir.

Apakah dua ekor Melayu ini tidak merasai mcm mana kafir Israel membunuh saudara kita di Palestin, manakala saudara kembar DAP, PAP menyatakan sokongan jelas pd Israel dan mendesak HAMAS hentikan serangan pd Israel, JELAS mereka kafir dr ceruk mana dlm dunia pun tetap memusuhi Islam..

apakah dua ekor berok Melayu ini nk lakukan dgn DAP?? jd balaci? hamba sahya kafir? alat merosakkan lgi ramai Melayu??

takutlah dgn tanda2 kiamat dekat, suatu yg pelik suatu masa dlu skrg sudah jd biasa bg org2 Islam.

Kasihanilah saudara2 kita di bumi Gaza, sudah tidak mampu utk berperang bantu mereka cukuplah dgn tidak menyokong dakyah2 jahat kafir seperti DAP ini..

Allahu Akbar.. semoga dua ekor Melayu ini diberikan Hidayah-NYA kembali ke pangkal jalan..

hangkedee berkata...

Belajar tinggi tinggi tapi last jadi Barua Dapig. Adakah dapig memperjuangkan Islam? Berapa banyak masjid dapig Bina di Penang? Wahai melayu bertopengkan islam.

Tanpa Nama berkata...

Komen bodoh apa ada kena dengan SingaPork.Dah lah bodoh bahlul pulak.DaP diMalaysia sementara PaP diSingapura.Nampak macam sama tapi tak serupa.Cakap pakai emosi but less brain

Tanpa Nama berkata...

Anon 650.
dap adalah serpihan pap, pjuangan sama, tak baca sejarah ke mangkok?

sape pmimpin asing paling awal melawat penang msa dap menang penang? hampir serta merta dia dtg melawat, sape dia tu mangkok?

LI KWAN YU la mangkok.

Mehmed An Nur berkata...

Mereka ni adalah graduan yang punya potensi untuk diketengahkan oleh LGE atau LKS. Mereka nak cuba nasib di bawah perintah Cina plak. Untung2 nasib berubah dapat jadi calon pada PRU14 nanti. Kalau masuk UMNO, pelbagai rintangan dan dah tentu kena cantas punya. Cara mudah dan cepat nak naik dalam politik, joinlah DAP. Aku rasa itu je pun niat dan agenda dua ekor berok ni.

Tanpa Nama berkata...

Mangkuk2 bertingkat-tingkat Melayu yg masuk DAP ni terkelas dlm parti DAP sbg kumpulan 'bernilai 50 sen' saja.

Apa2 pun rasanya (pasti) mrk dapatlah jugak habuan sekupang dua, cukuplah utk bayar hutang kad kredit ke, sebagian pinjaman bank ke, kalau ada anak belajar swasta - utk jelaskan yuran tertunggak ... (tak caya? - ssshhhh! tanya Aspan!)

Tanpa Nama berkata...

Menyokong umno=kafir sebab bersekongkol dengan parti yg mengekalkan perlembagaan penjajah..bgmn dgn memyokong dap?adakah dalam perlembagaannya memdaulatkan islam?so,hati melayu sokong dap..ini cuma kias atas faywa pas..

Tanpa Nama berkata...

Kalau masuk UMNO tak ada siapa nak rai.
Masuk DAP ada orang ambil gambar dan jadi tajuk berita.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi jgn lupa...
masuk Dap dapat duit manyak oooooo...
sapa tak mau duit oiiii...
melayu boleh beli la...murah je...

Tanpa Nama berkata...

syetan 6.50pg, ckp umno=kafir..sbb syaitan je yg akan ckp org Islam tu kafir.. ko tunggulah kafir betul akan lanyak ko dn krtunan ko mcm mana Israel ratah umat Islam.

Selagi bahlol mcm ko tk kena dgn org kafir selagi tu nk jilat air kencing kafir. nk benci UMNO itu hak kau tp nk mengagugkan kafir spt DAP itu haram jadah ko dn bapak ko sekali!

Tanpa Nama berkata...

Puak amano dah mengeletaq..... Mengeletaq sakan........... DAP akan diIslamkan..... Hidup Pakatan.

Tanpa Nama berkata...

9.51,
puak bodo pakatan jilat DAP dh mula seronok..jarum syetan dh masuk..

Tanpa Nama berkata...

Yg masuk plak geng muda2. Tentu ramai lagi yg join Pakatan..... Tinggal yg veteren kaki rasuah atau peminta brimmm je le dalam amano nanti....

Tanpa Nama berkata...

Anon 9.51pg

Setelah hampir sedekad ko dan Tok2 Guru Merapu PAS jadi hamba DAP berape ekoq dah kapiaq harbi DAP ni masuk Islam...coba hang senaraikan... tak payah banyak la bagi nama 2 orang pemimpin parti Kapiaq Harbi yang dah masuk Islam... yang aku nampak perangai puak PAS ni termasuk puak2 TO Guru yang jadi perangai Kapiaq Harbi... cakap degar2 tapi penuh dengan fitnah dan penipuan...bab* punya PAS dan pengikutnya..

Tanpa Nama berkata...

Masya'Allah... Patutlah makin ramai Melayu masuk DAP dan lari dari UMNO. Tengok bahasa kesat, biadab, maki hamun dan kurang ajar Melayu sekarang. Macam mak bapak tak pernah ajar adab. Islam ke ni? Maaf, Nabi Muhammad saw x pernah ajar perangai mcm ni. Melayu oh Melayu... Makin layu...

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI/PKRSODOM, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

eleeh macai2 PAS laknat kaki maki mencarut tu apa hal nya? tiba2 jd munafik tunjuk baik plak.
tnya Mat Sabu la.. bahasa lucah apa yg dia xpernh pakai utk ajar macai2 PAS lembu ni?

awat? kalau budak lembu dua ekor tu masuk DAP so kira bagus lag org MUDA? muda tp jahil dan ikut hawa nafsu itu macai PAS nk bangga ka?

macai PAS mmg sntiasa bodo.. lembu kalau boleh ckp lembu akan kata macai PAS bodo dr lembu..

dakyah jahat DAP terang2 di buta kan tp UMNO yg buat jasa mcm2 di caci..

macai PAS ni depa sembang kemaih sbb duduk di Malaysia.. celaka jahat mcm mana pun UMNO baik xsentuh pun depa..

cuba hntaq pu duk Selatan Thai, Kemboja.. Myanmar.. br hang tau langit tinggi rendah.. kapiaq spesis DAP tu kawan ka setan..

klu xpuaih juga hanta pi GAZA sana biar Israel cuci darah hangpa macai PAS laknatullah!

Tanpa Nama berkata...

alamak...apala bising dia orang masuk DAP...bukan susah sangat...DAP ka,UMNO ka,PAS ka,PKR ka....semua parti politik saja...semua perangai sama.....nak dapat kuasa....semua sama....aparah yang pun bising kelam kabut aje lebih....

Tanpa Nama berkata...

daiee....ini mesti melayu yang komen...pasai melayu suka komen..tak ada kerja....komen tak habis habis...suka kutuk sesama bangsa...yenadaie...buat duit la...hidup senang...sapa perintah pun tak susah....pi kerja tambah pendapatan jgn setakat tu aje....komen diri sendiri lain kali...puiii.

Tanpa Nama berkata...

Mana da sama bodoh oii.. Satu parti yg menyokong komunis, sokong kongsi gelap, perniagaan haram, malaysian malaysia yg mahu hapus Sultan, hak Agama Islam.. Hati ko kena cemar dgn politik pakatan rosak, nmpk semua sama? Syaitan ko nmpk mcm alim?

Dh bodoh tu jgn bodohkn org lain

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa macam kenal 2 orang ni. Tak silap dulu belajar kat UiTM Seremban.

Nak masuk UMNO,terlalu banyak pesaing sama bangsa. Lagipun projek susah nak dapat sekarang sebab depa tengok rekod kerja kita pulak.

Nak masuk PAS, tak reti baca qunut subuh & doa lepas sembahyang takut kantoi jadi imam nanti.

Terpaksa masuk DAP, confirm tak da sapa2 suh jadi imam. Habis kuat pun pegang lilin depan bangkai kontraktor bunuh diri terjun bangunan je.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah utk 2 org anak melayu.x sedar kot kalau masuk DAP level diaorang kat tapak kaki DAP jer.diaorang bukan ada kelebihan harta banyak ke,ada nama or pangkat besar

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul blja uitm..uitm kena fikirkan something la..sbb yg tgk pelik2 skrg dtg drpd uitm..

azid barja berkata...

Kakitangan UiTM ramai sokong pembangkang & liberal. Pasal tu depa vote Khalid Samad PRU13. Student UiTM pun terikut2.

Tanpa Nama berkata...

Teringat nasib "Buang" dalam filem Sarjan Hassan.. Aduhai bangsaku.

Muji Anto berkata...

http://gambarawekmelayu.com/