Khamis, 21 Ogos 2014

HOT!! Apabila Ayahanda Tun M Tegur Najib..


Aku memang fanatik Ayahanda Tun M. Tapi aku hormat Presiden UMNO yg dipilih.

Dalam bab tegur ni, tak salah Tun M tegur Najib. Korg pun tahu, Tun M tu bijak orgnya. Kalo korang masih ingat, dia pernah jadi PM di sebuah negara selama 22 tahun. Tu pun kalo korang ingat.

Jika dia tegur cara terbuka, tentu ada yang tak kena. Tentu cara dalaman dah habis digunakan. Atau beliau disekat oleh penasihat2 dari berjumpa dengan Najib. Masakan seorang pemimpin hebat mahu melihat negaranya bergolak dan kacau bilau?

Dalam teguran tu beliau bukan hina Najib, tapi beliau mahu Najib tegaskan pendirian, dia nak tengok Malaysia ni jadi semakin baik, bukan jadi semakin buruk!

Menteri-menteri lain pula, keluarkan kenyataan menghentam Tun M, tanpa menjawab balik apa yang Tun M tegur. Patutnya jawab la.. bukan melalut ke tempat lain.

Patutkah kita membenam seorang ayah yang hanya mahu menegur anaknya yang degil. Sedangkan ayah tersebut dah tua bersendirian hanya ditemani oleh penyokong-penyokongnya yang setia.

Wakeup geng.. takkan nak bawa satu kapal untuk hentam orang tua berumur 89 tahun?

11 ulasan:

Sentiasa Panas berkata...

Penasihat yg hanya tahu mengenyangkan perut masing2..

Tanpa Nama berkata...

biasa nla dahan mana banyak buah kat situ la banyak berok

Tanpa Nama berkata...

Sampai la ni Najib buat pekak.
Kalau Najib ni normal masa Namewee tu hina bendera dan azan dah lama ditangkap dan dibuang kerakyatan.

Tapi Najib laki Rosmah ni tak normal . DIa boleh pergi jemput penjenayah tu dgn karpet merah dan bagi pula dana utk buat filem.

SO apakah slogan Melayu mudah lupa itu ckup benar? Takkan Tun yg tegur Najib Tun yang salah?

Najib banyak buat damage kenapa dibiarkan? BR1M tidak menggalakkan perubahan sikap rakyat kepada rajin dan berkerja. Sedangkan warga asing seperti Bangla, Indon menggadai nyawa cari rezeki halal di negara kita.. apakah betul rakyat miskin?

Kalau mskin negara susah macam mana berjuta org asing masuk Malaysia berkerja?

Dasar Najib mmb pelik.. bg Najib Rosmah shj yg perlu didengari!

Tanpa Nama berkata...

Negara maju wooo!! Negara aman woo!! Samseng ukraine pun takut wooo!! Melayu maju wooo!!

Amano jangan dengo cakap siapa pun. Lagi cepat bee end bungkus lagi baik...

Tanpa Nama berkata...

Wei macai PR bodo..
baik toksah sebut pasai UMNO la..
sebut pasai parti KETUM PR tu dlu.
UMNO perintah teruk2 pun kita boleh makan sembahyang.. lauk pauk kenduri makan sampai membuang..
tp kalau Dajjal PR perintah.. soal rakyat yg ada dlm kepala tp pikir mcm mana nak kayakan bini.. anak menantu..

mcm Pok Nik kayakan anak bini dia.. zuhud la sgt tp balaih 10 lot tanah harta rakyat.. itu yg nampak.
NuarKETUM xpyh ckpla mmg segala harta rakyat akan dimilikki keluarganya..

Mampos cepatlah pakatan Haram.. aman negara ni!

dahalanyahaya berkata...

Kenapa ramai yang buat ulasan tapi takut nak siar nama?

dahalanyahaya berkata...

Orang Kedah kata..."tak dak telok"

dahalanyahaya berkata...

Orang kata "baling batu sembunyi tangan" dan ada yang kata "tak dak telok"

Tanpa Nama berkata...

Yang mengaku ada teloq tulis pun macam tak ada teluq.

Tanpa Nama berkata...

Kah10x, anon amano pun kena skali tak dak tel...

Tanpa Nama berkata...

anon macai lembu PAS tk rasa xdk telo jg ke?? dayus asyik biar PKR rogol PAS. sbb DAP dan Nuar duk pegang telo nick ajis dan hadi.. takut kt nuar dr takut kt Tuhan.. zalim kt org yg xbuat salah.